Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka väittää että omakotitalossa asuminen on työlästä???

Vierailija
21.07.2014 |

Hittolainen, mä niin toivon että joskus saamme hankittua mieluisan ok-talon ja pääsemme pois tästä as oy työleiristä.

Joo, kyllä tarkoitan mitä sanon. Olen AS OY:n puheenjohtaja ja orja, juuri sain tehtyä kirjanpidon ja tilinpäätökset, kirjoitettua esityslistat hallitukselle ja yhtiökokoukselle, tehtyä talousarvion, kunnossapitosuunnitelman, toimintasuunnitelman ja vaikka mitä.

Sen lisäksi olen tänään tehnyt "yhteisiä hommia", kuten kastellut ja hoitanut koko taloyhtiön kukat, koska kukaan muu osakas ei ole asiasta kiinnostunut. Kalliilla ostetut kasvit kuolisivat jos en niitä hoitaisi. Ja jos kuolisivat, kukaan ei edes välittäisi, he voisivat elää kuin slummissa.

Olen hoitanut pihan, olen hoitanut lomalla olevan naapurin pihan ja kukat, olen tilannut huoltomiehiä jne. Ja sen lisäksi tehnyt omassa kodissa kaikkea pakollista kunnostushommaa. Ja kaupan päälle työpäivä, lasten harrastukset, ruuanlaitot, pyykinpesut ja kaikki normaali arki. Hittolainen istuin alas ekan kerran nyt, kirjoittaakseni tämän viestin kun niin ketuttaa. Ja kohta juoksen hämmentämään huomisia ruokia kotiin jäävälle koululaiselle, ripustamaan pyykkejä, tyhjentämään tiskikonetta, laittamaan iltapalaa ja kaikkea muuta hauskaa.

Mä haluan omakotitalon, jossa mun ei tarvitse hoitaa yhtiön byrokratiaa, eikä hoitaa kaikkien naapureidenkin huolto- ja korjaustoimia. Ja joo, ei ole isännöitsijää, koska kukaan ei halua siitä maksaa, joten pj hoitaa. Minä = tyhmä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole työlästä. Pieni piha ja tehty helpoksi. Kerta viikkoon nurmikon leikkuu ja menee alta tunnissa. Talvella vähän lumitöitä ja niistäkin osa hoitaa naapuri.

En tätä vaihda muuhun asumismuotoon. Itse saa laittaa pihaansa ja kukaan ei nurise maksuista yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi