Posti on hidas
1.10 lähetetty ennen jättöaikaa paketti Tampereelta Helsinkiin ja vasta tänään 6.10 lajiteltu Helsingissä. 6 päivää mennyt, meneekö kauankin ennen kuin noudettavissa 😂 On vitsi kyllä Suomen Posti! Kirjeet kanssa 1-2vk toimitusajalla, mutta nyt puhutaan paketista.
Kommentit (7)
Ja hinnat nousee. Postimerkki maksaa maltaita. Pakettien hinnat toki myös kohtuuttomat. Keskittyisi Posti töihinsä eikä suunnittelisi muuta. Johtaja ei tod. ansaitse 200k palkkaa.
No joskus voi mennä pieleen mutta kyllä olen itse saanut tilaamani tuotteen usein jo seuraavana päivänä. Yksikään tavarantoimittaja ei takuulla onnistu lähellekään 100% toimitusten toimittamisessa lupaamansa aikataulun mukaisesti.
No joo kuusi päivää paketille on Herran vuonna 2025 kehno suoritus Postilta. Voi sitä aikaa, kun kirje tuli 1-2 arkipäivässä. Nykyään menee yli viikko kirjeissä.
Minä lähetän nykyään kaikki paketit matkahuollon kautta. Myös verkkokaupoista tilaan vain matkahuollon toimituksena mikäli se on mahdollista. Harmi vain kun matkahuollon kautta ei voi lähettää kirjeitä. Tai voi kyllä mutta paketin hinnalla. Posti on yksi vitsi nykyään.
Kohta Posti on pörssissä. Sitten meno paranee.
Sanopa muuta. Kortti Tampereelta Lahteen matkasi 3 viikkoa ja kortti Helsingistä Lahteen matkasi 3 kuukautta!!!