Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko palkkaa siitä jos kesälomalla käyt kastelemassa ystävän kukkia?

Vierailija
16.07.2021 |

Vai suostuisitko semmoiseen ollenkaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ota palkkaa. Paitsi jos asuu jossain kymmenien kilometrien päässä niin bensarahaa otan, eikä sitäkään tarvi ottaa koska kieltäytyisin jos välimatka pitkä.

Vierailija
2/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyydettäessä olen käynyt kastelemassa kukat, ja nostamassa postit talteen, ja jos on jokin tärkeä kirje tullut, ystävälle soittanut, myös avannutkin, ja lukenut.

Ikinä ei ole juolahtanut pieneen mieleenkään rahastaa moisella, sillä ei niin iso vaiva.

En ole niin rahan perään, enkä tunne tarvetta hyväkskäyttöön sitä saadakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi palkkaa, mutta suostuisin vain jos ystävä asuu lähellä, mieluiten kävelymatkan päässä jos päivittäin pitää käydä.

Vierailija
4/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa. Jelppaan tarvittaessa ja ystäväni jelppaa kun tarvitsen apua.

Vierailija
5/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos apu on vastavuoroista en tietenkään ota maksua. Jos kukkienkastelupyyntö toistuu vuodesta toiseen kaikilla lomilla enkä minä tarvitse samaa palvelusta, odotan saavani siitä pienen korvauksen.

Vierailija
6/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk-palkkaa vedän.

Vierailija
7/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ottaisi palkkaa, mutta suostuisin vain yksittäisen kerran jos varmuudella tiedän olevani jokatapuksessa silloin kotona. En ota mitään ylimääräisiä velvoitteita lomani aikana. Voin nopeallakin aikataululla keksiä jotain tekemistä, enkä halua sitoutua mihinkään mikä rajoittaisi omia lomasuunnitelmiani.

Vierailija
8/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt palkkaa, mutta hän toi mukavat tuliaiset palkaksi. 

Asuttiin lähekkäin ja kävellen kävin kastelemassa kukat. 

Vierailija
9/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi enkä odottaisi maksua. Mielestäni tällaiset asiat hoituu vastavuoroisesti.

Vierailija
10/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kukat selviää hengissä vaikka viikonkin, kunhan tuotte ne kylppäriin ja kastelette kunnolla ennen lähtöä. Niin me tehdään aina. Siellä ovat varjossa, ja kun on läpikotaisin kasteltu säilyvät hengissä ja toipuvat nopeasti koettelemuksestaan. Joskus joku tuttava on kertaalleen käynyt ne kastelemassa, mutta eivät ole kuolleet vaikka ei olisikaan.

Vierailija
11/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut palkkaa mutta aina saanut jotain kivoja tuliaisia tai sitten vuorostaan hän on tehnyt jotain puolestani.

Vierailija
12/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kukat selviää hengissä vaikka viikonkin, kunhan tuotte ne kylppäriin ja kastelette kunnolla ennen lähtöä. Niin me tehdään aina. Siellä ovat varjossa, ja kun on läpikotaisin kasteltu säilyvät hengissä ja toipuvat nopeasti koettelemuksestaan. Joskus joku tuttava on kertaalleen käynyt ne kastelemassa, mutta eivät ole kuolleet vaikka ei olisikaan.

Kyse lienee varmaan kesäkukista joita on istutettu erilaisiin laatikoihin tai maahan. Niitä ei tosiaan siirrellä minnekään eikä ne näitä helteitä kestä kastelematta.

Vierailija
13/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on muutakin tekemistä kesällä kuin toisten kukkien kastelu. Mun mielestä toi on hyvää hommaa jollekin nuorelle jolle voi siitä muutaman kympin maksaakin. En itse kehtaisi kerjätä ystäviä tuohon hommaan.

Vierailija
14/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Jos lapseni/teinini pestataan moiseen hommaan, hänelle voi jotain pientä maksaakin.

Vierailija
15/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelin naapurin kukkia ja kasvihuonetta 4 viikkoa. Kauhea homma töiden jälkeen kauhoa ja kantaa kymmeniä litroja vesiä. Eivät edes kiittäneet. Itse en ole palveluksia heiltä vailla.

Vierailija
16/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastelin naapurin kukkia ja kasvihuonetta 4 viikkoa. Kauhea homma töiden jälkeen kauhoa ja kantaa kymmeniä litroja vesiä. Eivät edes kiittäneet. Itse en ole palveluksia heiltä vailla.

Törkeä naapuri. Älä suostu ensi kerralla.

Vierailija
17/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee varmaan kesäkukista joita on istutettu erilaisiin laatikoihin tai maahan. Niitä ei tosiaan siirrellä minnekään eikä ne näitä helteitä kestä kastelematta.

Miksi ei muka voi siirtää jos on laatikoissa tai amppeleissa? Maahan istutetut on tietenkin eri juttu.

Vierailija
18/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä auttaa minua, minä autan ystävää. Omituisia ”ystävyyssuhteita” ihmisillä, jos avusta pitää maksaa.

Vierailija
19/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei muka voi siirtää jos on laatikoissa tai amppeleissa? Maahan istutetut on tietenkin eri juttu.

Ei pesuhuoneeseen mahdu kuin muutama amppeli. Loput 50 laatikkoa joutuu jättämään ulos.

Vierailija
20/24 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kuukauden käy naapuri kastelemassa kukat, 150€ annettiin kouraan lähtiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan