Voitin facebook- kisassa liput eräseen tapahtumaan kun vastasin kysymykseen ”Kenet ottaisit mukaasi?” Tägäsin kaverini.
Nyt kuitenkin haluan mennä sinne oman mieheni kanssa, häntä ei siis voinut tägätä kyselyyn kun ei ole facessa.
Ystäväni sanoo että kyllä hänelle kuuluu se toinen lippu.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä tägäsit sen kaverisi? Mä en ikinä tägää ketään jos johonkin kilpailuun osallistun. Ei sitä voiteta sillä tägillä vaan voittaja arvotaan, ja ihan sama vaikka oisit kirjoittanut siihen että "ukkoni kanssa menisin".
No en tosiaan ajatellut että voitan, ja olin kirjoittamassa kommenttiin että mieheni kunnes automaatti syötti siihen tyyliin Minna xxxx ja klikkasin vain sen nopeasti.. en ole ollut edes koko tyypin kanssa läheisissa tekemisissä..
Ap
Soitit kaverille ja pahoitteli mokaasi heti kun huomasit sen tehneesi?
Hmm, mistä ystävä sai tietoonsa että sinä voitit liput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä tägäsit sen kaverisi? Mä en ikinä tägää ketään jos johonkin kilpailuun osallistun. Ei sitä voiteta sillä tägillä vaan voittaja arvotaan, ja ihan sama vaikka oisit kirjoittanut siihen että "ukkoni kanssa menisin".
No en tosiaan ajatellut että voitan, ja olin kirjoittamassa kommenttiin että mieheni kunnes automaatti syötti siihen tyyliin Minna xxxx ja klikkasin vain sen nopeasti.. en ole ollut edes koko tyypin kanssa läheisissa tekemisissä..
Ap
Osallistut kilpailuun kauhealla kiireellä klikkaamalla siihen kaverin jonka kanssa et ole edes tekemisissä ihan vaan koska ajattelit että et voita. Huoks. Mikä himskatin kiirus sulla oli nopeeta klikata siihen joku??
Jokatapauksessa todella nolaat ittesi jos et lippua anna tälle tägäämällesi tyypille.
Lähtisin kaverin kanssa ja mies voi lähteä jonkun kaverinsa kanssa messiin.
Kolmestaan jos menette, niin siinä tuntee jompikumpi itsensä ylimääräiseksi.
Olet kyllä hirveä jos et lähde kaverisi kanssa.
Osoitteiden-kalastelu-huijausta! Kohta alkaa tulla roskapostia ja mainosta tuutin täydeltä molemmille!😖
Vierailija kirjoitti:
No, oliko sinulla lupa tägätä kaverisi? Nyt olen sentään saanut puhuttua kavereiden kanssa tämän läpi, etten halua noihin arvontoihin mukaan. Miettikää tätä, jos teitä häirii esim puhelinmyyjät. Tuota kautta ne tiedän tiedot ja kiinnostuksen kohteet alkaa levimään.
Mulla ei ole Facebookin tiedossa puhelinnumeroa (ja on markkinointikietokin), ja sähköpostiosoite on sellainen, mitä en muuten käytä mihinkään. Ei ole huolta tuollaisesta.
Etkä voittanut. Ei facesta ole näiden 13 vuoden aikana ikinä voittanut mitään.
Kaverina kyllä loukkaantuisin. Ja luultavasti muut ystävät siinä ympärillä ihmettelisi. Ei minun nimeä tarvitse käyttää toisen ihmisen sijaan. Tuntuisi hyväksikäytöltä ja selkärangattomalta.
Kaverillas oikeus pettyä, sillä lupasithan tavallaan jo hänelle, mutta nyt oletkin tullut katumapäälle.
Mikäli alkuperäinen suunnitelmasi oli lähteä miehes kanssa, mutta tägäsit kaveris, koska miestäs et voinu, olisi sinulta ollut reilua kysyä kaveriltasi suostumus tähän järjestelyyn ennen tägäämistä.
Tuuliviiri tuottaa aina pettymyksen, jos siihen luottaa.
En ole siis vielä vastannut kaverille kun hön laittoi minulle viestiä, tuore juttu.
Harmittaa vaan kun meillä rahatilanne tosi huono eikö tosiaan ole varaa ostaa miehelle näin kallista lippua.
Jos annan lipun kaverille, (jota en siis ole nähnyt hetkeen) niin velvoittaako se höntä olemaan minun kanssa siellä taphtumassa? Mitä jos hän lähteekin omien kaveriensa mukaan ja minä jään yksin?
Harmittaa nyt tosi pljon että tägäsin hänet. En ajatellut loppuun asti. Olisiko ihan tyhmää jos yrittäisin myydä oman lippuni kaverin kaverille että saisin minulle ja miehelle vähän extrarahaa, että voitaisiin mennä vaikka pizzalle, koska ennemmin haluaisin mieheni kanssa viettää aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole siis vielä vastannut kaverille kun hön laittoi minulle viestiä, tuore juttu.
Harmittaa vaan kun meillä rahatilanne tosi huono eikö tosiaan ole varaa ostaa miehelle näin kallista lippua.
Jos annan lipun kaverille, (jota en siis ole nähnyt hetkeen) niin velvoittaako se höntä olemaan minun kanssa siellä taphtumassa? Mitä jos hän lähteekin omien kaveriensa mukaan ja minä jään yksin?
Harmittaa nyt tosi pljon että tägäsin hänet. En ajatellut loppuun asti. Olisiko ihan tyhmää jos yrittäisin myydä oman lippuni kaverin kaverille että saisin minulle ja miehelle vähän extrarahaa, että voitaisiin mennä vaikka pizzalle, koska ennemmin haluaisin mieheni kanssa viettää aikaa.
Ap
No mieluummin näin päin.
Jos et älyä etukäteen sopia kaverisi kanssa, että "voinko tägää sut, mutta menenkin miehen kanssa", niin oma mokasi. Nyt annat sen lipun kaverillesi. Itsekeskeinen ja itsekäs pönttöpää.
Ei kannattais olla nihilisti. Tagailet vaan random-nimiä kilpailuihin etkä usko voittavasi? Pitäisköhän sun alkaa miettiä mitä teet eikä vaan sokeana ampua ympäriinsä?
”Kenet ottaisit mukaan?”, ei ole vaikea kysymys vastata.
Ei sinun ole pakko mennä tapahtumaan sen ihmisen kanssa yhdessä. Voi mennä erikseen.
Et voi antaa lippua miehellesi, mutta voit toki yrittää myydä toisen lipun kaverillesi, kuten ehdotat.
Vierailija kirjoitti:
No, oliko sinulla lupa tägätä kaverisi? Nyt olen sentään saanut puhuttua kavereiden kanssa tämän läpi, etten halua noihin arvontoihin mukaan. Miettikää tätä, jos teitä häirii esim puhelinmyyjät. Tuota kautta ne tiedän tiedot ja kiinnostuksen kohteet alkaa levimään.
Jep, facebook onkii jopa puhelimen yhteystiedot läpi jos joku antaa luvan. Sieltä ne leviää kaikki.
En mä tiedä, mutta jos mä olisin ap:n kaveri, niin antaisin ap ja hänen miehensä käyttää liput. Enhän minä olisi ilman ap:ta kisaan osallistunutkaan. Voithan kysyä kaveriltasi nätisti suuttuisiko hän, jos yllättäisitkin lipulla miehesi. Itse en kyllä suuttuisi, jos minulla ei olisi osaa eikä arpaa koko arvontaan.
1/5