Lapsen "ei oo mitään ruokaa" -valitus
Eipä. Kaapissa on päivällisen rippeet, on lepää, kasviksia, kananmunia, heledmiä, ihan mitä vaan.
Kysyin, että mitä pitäis olla: "osiko vaikka suklaata?"
No sitä ei ollut, mutta kaikkea muuta oli "ei oo mitää ruokaa". Jep!
Kommentit (27)
"Jos ei ruoka kelpaa, sen voi jättää syömättä. Se ei ole velvollisuus."
Lammio
opettele laittamaan parempaa ruokaa
Mulla on kolme teinipoikaa ja voin kertoa, että marinaa ruoasta ei kuulu enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ei ruoka kelpaa, sen voi jättää syömättä. Se ei ole velvollisuus."
Lammio
Haha. Tästä meille mietelause jääkaaipn oveen :D ap
Suklaa ei ole ruokaa. Opetas lapselle perusasiat.
Muistan että itse lapsena 70-luvulla valitin joskus juuri tuolla samalla lauseella. Äitini nauroi sille.
Mitenhän nuo lapset pärjäisi, jos oikeasti ei olisi ruokaa? Ei kannattaisi valittaa nyt kun ruokaa kerta on.
Nykylapset ei nälkään kuole. Jos ei kelpaa, kokkaa itse tai on ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa ei ole ruokaa. Opetas lapselle perusasiat.
No sehän tämä pointi olikin. Ruokaa kyllä on, mutta lapsen mielestä ei ole, koska ei ole suklaata. :D Kyllä lapsikin sen silti tietää että ei se sulkaa oo ruokaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettele valmistamaan suklaata.
Varmaan pitäisi. Ap
Pojille pidän aina perunoita, sipulia, munia yms perus espanjalaiseen munakkaaseen tarjolla. Ei maksa paljoa ja molemmat osaavat sen tehdä.
-m
Onko sulla lukihäiriö vai ootko juonut?
Sano, että sittenhän varmaan voit tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö vai ootko juonut?
En ole. Ei mulla mitään diagnoosia ole, mutta kai tämä jotain sellaista on. Näin kun nopeasti kirjoittaa niin tulee helpommin vihreitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pojille pidän aina perunoita, sipulia, munia yms perus espanjalaiseen munakkaaseen tarjolla. Ei maksa paljoa ja molemmat osaavat sen tehdä.
-m
Tää kuulostaa sellaiselta, että tyttökin varmasti tykkäisi ja osoisi tehdä. Hyvä idea, kiitos. Ap
Ota se ensi kerralla kauppaan mukaan ja kysy, että mikä maistuisi.
lakkaa palvelemasta!
niin kauan jun asuu sun nurkissa, syö mitä annetaan