Haluan tavallisen kivan naapurintytön, enkä mitään instabeibeä.
Kommentit (78)
Ei hitto, luin ekan sivun ja järkytyin vastauksista. Olipa suorastaan kauhea vastaanotto tällekin ap:lle, vastaukset niin katkeraa ja vihan ja epäilyjen täyttämää kuraa, että oksat pois. Hyi.
Onko tämä palsta muka täynnä instabeibejä vai miksi näin passiivis-aggressiivisia vastauksia? 😆
Vai ovatko jotain mammoja joilla on tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, luin ekan sivun ja järkytyin vastauksista. Olipa suorastaan kauhea vastaanotto tällekin ap:lle, vastaukset niin katkeraa ja vihan ja epäilyjen täyttämää kuraa, että oksat pois. Hyi.
Jaa joku muukin oli samoilla linjoilla, samaan aikaan kuin minä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta muka täynnä instabeibejä vai miksi näin passiivis-aggressiivisia vastauksia? 😆
Katkeria naisia jotka usein valtaavat ja pilaavat tällaiset ketjut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeria naisia jotka usein valtaavat ja pilaavat tällaiset ketjut täällä.
ja muut eivät siis sitten jaksa tulla näihin ketjuihin näiden takia.
Naapurintyttömäiset naiset voivat olla pahimpia pelinaisia. Joka ikinen mies luulee sellaisen tavattuaan, että tässä on nyt viaton, kunnollinen, luonnollinen, ujo neitsyt kerrankin, ja menee ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttömäiset naiset voivat olla pahimpia pelinaisia. Joka ikinen mies luulee sellaisen tavattuaan, että tässä on nyt viaton, kunnollinen, luonnollinen, ujo neitsyt kerrankin, ja menee ihastumaan.
Jep, täällä! ;)
Maitovalaat ei kiinnosta. Ei myöskään prinsessan uraan tähtäävät. Tavalliset naiset on kadonneet ja tilalla läjä tatuoituja zombeja.
Siis...Suomihan on täynnä tavallisia naapurintyttöjä. Enemmän niitä on täällä kuin missään muualla maailmassa?
Itse en naisena ymmärrä, mitä vikaa on termissä naapurintyttö. Sehän tarkoittaa vain mukavaa, melko luonnollista, kivaa, lempeää ja iloista sekä normaalipainoista naista. Sellaista siis aika tavallista. Oma kokemukseni on, että miehille riittää ihan tavallinen nainen. Se, että insta ja some on täynnä paljastavia kuvia naisista ja niitä ehkä moni mies katseleekin, ei mitenkään tarkoita, että valtaosa miehistä haluaisi sellaisen itselleen.
Kerron teille oman näkemykseni ja sen sanon heti, että täällä on mielestäni ihan oikean suuntaisia ajatuksia tästä naapurintyttö termistä. Reilu kymmenisen vuotta sitten oli itselläkin ajatuksissa löytää naapurintyttö tyylinen nainen. Mitä se piti sisällään niin keskimittainen, nätti jopa kauniskin naisellinen, noin keskimittainen hoikka nuori (20-30v) nainen, joka ei ole räväkkä eikä pidä itsestään suurta meteliä. Eli juurikin sellainen amerikkalaisista elokuvista tuttu. Varmaankin se on monen miehen mielessä romantisoitu kuva eikä vastaakaan käytännössä mitään keskiverto naapurissa asuvaa naista.
Nyt teitä kiinnostaa, että onnistuinko tavoitteessa niin kyllä. Tosin nykyinen vaimoni on vuosikymmenessä jo muuttu melko tavalla. :)
No minä olen 46! Nainen enkä Instabeibi!
Minä haluan rempseän suomalaisen isänmaallisen maatiaisnaisen enkä mitään instabeibejä tai naapurin tyttöjä. En myöskään halua mitään silakkanaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintytön resepti = nuori, nätti, liikunnallinen, sopusuhtainen, luonnollinen, pitkät hiukset, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei ainakaan näkyvää meikkiä, harrastaa esim. partiota, kuoroa, luistelua tms.
Eli lestadiolainen ilman uskonnollisuutta?
Kuulostaa todella hyvältä.
t. mies :D
Monikaan mies ei halua pysyvään suhteeseen sellaista naista joka esittelee intiimit paikkansa koko maailmalle instagramissa.
Ja En ole Koskaan harrastanut Seksiä , koska Se kuluu Avioliittoon eli on täällä Ainakin Yksi 46- nainen , joka ei ole myöskään mikään Insta beibi, ja eikä ole taskojakaan , eikä ole
lävistyksiä kun korvissa on reiät ja harvoin on korvakorut korvissa,
Juoksen hillasuolla, .. olen runolija sielu ja Laulavainen , en rokkia riimejä räppää.
Itelle kelpaisi 22-37v nainen joka pelaa futista korista ja lätkää ja harrastaa autoja
Jota kuinkin. Hihhuleita ei kelpuuteta, koska Jeesus vie liikaa huomiota mieheltä itseltään.