Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan saada raivokohtauksia kun näen juoppoja tai narkkareita

Vierailija
16.07.2021 |

Minulla on heistä niin huonoja kokemuksia, että kun nykyään näen tällaisia kaduilla tai puistoissa, huomaan että alan kehittää automaattisesti aggressiota ja olen valmis lyömään päin näköä heti jos nämä tulee puhumaan minulle mitään tai muuten lähestyy. Kerran olen mennyt niin pitkälle, että olen potkaissut, mutta siitä tuli lopulta outo ja huonokin olo. Mutta sama tunne on koko ajan vaan, en voi sille mitään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoittaisin hakemaan apua ongelmiesi tai traumojesi kohtaamisessa ja käsittelyssä.

Juopoilla, narkeilla ja muilla on kuitenkin sama asema lain edessä ja äänioikeus siinä missä sinullakin. 

Vierailija
2/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoittaisin hakemaan apua ongelmiesi tai traumojesi kohtaamisessa ja käsittelyssä.

Juopoilla, narkeilla ja muilla on kuitenkin sama asema lain edessä ja äänioikeus siinä missä sinullakin. 

Tiedän että se ei ole oikein ja normaalia. Mutta minulla alkaa suorastaan juosta pakkoajatuksia vahingoittamisesta kun näen tätä porukkaa. Tuon yhden kerran kun potkaisin niin kyseinen olento istui vaan maassa ja mölisi eikä varsinaisesti uhannut. Mutta olin väsynyt ja raivoissani ja siksi se vain tapahtui. Ei sille mitään käynyt mutta ihmiset katsoivat minua kauhuissaan. En voi vihalleni mitään. En tunne tällaista tunnetta muita kuin noita sekavia ihmisiä kohtaan. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain edessä ehkä, mutta ei yhteisön silmin. Minun puolestani noita joutaa potkia persauksille ihan huoletta jos siltä tuntuu. 

Vierailija
4/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin tuntemaan vihaa AP:tä kohtaan.

Vierailija
5/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miten olisi, että hekin ovat ihmisiä ja potkituksi tuleminen ei tunnu heistäkään hyvältä?

Vierailija
6/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä kertoo paljon, jos hän on valmis satuttamaan itseään heikommassa asemassa olevia. Toki sama ilmiö voi olla ap:n traumojen taustalla, niin että meneekö sitten karman piikkiin.

Vierailija
7/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miten olisi, että hekin ovat ihmisiä ja potkituksi tuleminen ei tunnu heistäkään hyvältä?

Voisiko narkkarit puolestaan sitten esim tunnustaa että ne ratikoissa istuvat ihmiset ovat menossa töihin eivätkä halua häiriköintiä koska se tuntuu heistä ahdistavalta?

Vierailija
8/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis raivoraitis :D

Vierailija
9/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä kertoo paljon, jos hän on valmis satuttamaan itseään heikommassa asemassa olevia. Toki sama ilmiö voi olla ap:n traumojen taustalla, niin että meneekö sitten karman piikkiin.

Miten niin heikommassa asemassa? Nämähän käyttävät pelkoa hyväkseen ja normaalit ihmiset joutuvat väistelemään heitä sen vuoksi? On ihan hyvä jos joku vetää saman tien päin näköä kun ei ne muuten opi.

Vierailija
10/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko narkkarit puolestaan sitten esim tunnustaa että ne ratikoissa istuvat ihmiset ovat menossa töihin eivätkä halua häiriköintiä koska se tuntuu heistä ahdistavalta?

Tuskinpa voivat, mutta ei se potkimista oikeuta.

Vierailija
11/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet vähintään yhtä sairas kuin ne vihaamasi narkomaanit ja alkoholistit. Lyöt tai potkit jo valmiiksi maassa olevaa. Ymmärräthän, että olet ihmisenä alemmalla asteikolla kuin alkoholisti, joka ei käytä väkivaltaa muita kohtaan. Toivottavasti tämä oli provo ja kaltaisesi ihmiset oikeasti ovat jossain mielenterveyspalveluiden huomassa.

Vierailija
12/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis raivoraitis :D

Ainakin raivo ja hullu.

Vierailija
13/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onkin kohta sata vuotta, kun maailman tunnetuin vihreä alkoi poistaa yhteiskuntaan sopimattomia ihmisiä. Alkaako historia toistaa itseään? Puheet on aika kovalla tasolla.

Vierailija
14/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin tuntemaan vihaa AP:tä kohtaan.

Sinun on vain ymmärrettävä häntä. Ihminen ei mahda mitään ajatuksilleen. Samoin kuin juoppoa ja narkkaria pitää aina ymmärtää.

Vierailija
15/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet vähintään yhtä sairas kuin ne vihaamasi narkomaanit ja alkoholistit. Lyöt tai potkit jo valmiiksi maassa olevaa. Ymmärräthän, että olet ihmisenä alemmalla asteikolla kuin alkoholisti, joka ei käytä väkivaltaa muita kohtaan. Toivottavasti tämä oli provo ja kaltaisesi ihmiset oikeasti ovat jossain mielenterveyspalveluiden huomassa.

Jep, samaa mieltä. Ap:n kaltaiset tyypit ovat niitä ketkä polttaa siilejä elävänä ja repii linnuilta siipiä huvikseen. Hoitoon ja heti. Tuollainen käytös ruokkii ajan kanssa itseään ja kohta ap alkaa kohdistamaan käytöstään eri muodoissa myös muihin ihmisiin, ketkä nyt vaan sattuvat ärsyttämään. Tajusitko ap tekosi jälkeen että tuo juoppo olisi voinut tehdä sinusta rikosilmoituksen ja olisit saanut merkinnän rikosrekisteriin? Millä tavalla sinä olisit silloin parempi ihminen kuin halveksumasi narkit?

Vierailija
16/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Johtuen omasta lapsuudestani, alkoholistivanhempien kanssa kasvaneena. Näin kesällä juopuneet tulee esille, kun pääaktiviteetti kesäkuumalla on juoda kännit yleisillä paikoilla.  Mutta tiedostan ongelmani enkä mene mätkimään maassa öriseviä känniläisiä. 

Vierailija
17/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Johtuen omasta lapsuudestani, alkoholistivanhempien kanssa kasvaneena. Näin kesällä juopuneet tulee esille, kun pääaktiviteetti kesäkuumalla on juoda kännit yleisillä paikoilla.  Mutta tiedostan ongelmani enkä mene mätkimään maassa öriseviä känniläisiä. 

Terveen merkki. Ap ei ole terve.

Vierailija
18/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkisin kanssa jos voisin.Normaalisti kierrän ne kaukaa.

Vierailija
19/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tota varmaan sanotaan triggeröitymiseksi. Se laukaisee sinussa vaikeita tunteita. Tohon tarvitsee terapia-apua. Onneksi olet jo tiedostanut ongelman.

Vierailija
20/22 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juapot ollaan ihan hauskoja ihmisiä joten rauhotutaanpas nyt hiukan :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän