Miten jollain voi olla veroprosentti vaikkapa 13?
Luin sen täältä. Sehän on tosi pieni summa liksasta otettavaksi, haluan myös!
Kommentit (40)
Kaupanalalla ainakin mahdollinen. :)
Haluut paskan palkan? Ei kai se nyt kovin vaikea ole saavuttaa. :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:02"]Joo, mulla työtulo kuukaudessa vajaa viiskymppiä ja vero% 28[/quote]
No ketös tästä voidaan syyttää?
Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:04"]Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[/quote]
Äläs nyt pilaa tätä topikkia faktoilla
No meillä pieni palkkaisilla. Katsos kun kaikki eivät ole akateemisia ihmisiä, tuliko yllätyksenä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:04"]
Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[/quote]
Ehei, et voi laskea veroprosenttiasi itse. Nostaa voit tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:06"]No meillä pieni palkkaisilla. Katsos kun kaikki eivät ole akateemisia ihmisiä, tuliko yllätyksenä?
[/quote]
Äläs huutele olen akateeminen ja pienituloinen samaan aikaan ja teen toki oman alani tutkimustyötä
Mulla on veroprosentti 10,5 - bruttopalkka alle 1600e enkä ole koko vuotta töissä.
Palkkakin on silloin katsos pieni. Suomessa progressiivinen verotus