Miten jollain voi olla veroprosentti vaikkapa 13?
Luin sen täältä. Sehän on tosi pieni summa liksasta otettavaksi, haluan myös!
Kommentit (40)
jos tekee duunii vaik osa-aikaisena
Minulla 13% ja bruttoliksani 2200e/kk.
Kaupanalalla ainakin mahdollinen. :)
Haluut paskan palkan? Ei kai se nyt kovin vaikea ole saavuttaa. :D
Voit vaikka googlettaa mihin tuloverotus perustuu. :D
Joo, mulla työtulo kuukaudessa vajaa viiskymppiä ja vero% 28
Mulla oli opiskeluaikoina jopa 9% jonakin vuonna :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:02"]Joo, mulla työtulo kuukaudessa vajaa viiskymppiä ja vero% 28[/quote]
No ketös tästä voidaan syyttää?
Niin ja on mulla asuntolainaa jäljellä n.40 000e oma osuuteni.
-5-
Minulla on 3,5 prossaa :) osa-aikaduunia opiskelun ohella.
Mullon veroprosentti 0. Oon opiskelija ja kesätöis.
Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:04"]Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[/quote]
Äläs nyt pilaa tätä topikkia faktoilla
No meillä pieni palkkaisilla. Katsos kun kaikki eivät ole akateemisia ihmisiä, tuliko yllätyksenä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:04"]
Veroprosentti voi olla ihan mikä tahansa, voit sen ihan itse määritellä.. ihan vapaasti voit laskea omasikin siihen kolmeentoista, mutta varaudu maksamaan jäännösveroa :) En ymmärrä miten tämä ei voi mennä jakeluun! Veroprosentilla ei ole mitään tekemistä lopullisen verotuksen kanssa.
[/quote]
Ehei, et voi laskea veroprosenttiasi itse. Nostaa voit tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:06"]No meillä pieni palkkaisilla. Katsos kun kaikki eivät ole akateemisia ihmisiä, tuliko yllätyksenä?
[/quote]
Äläs huutele olen akateeminen ja pienituloinen samaan aikaan ja teen toki oman alani tutkimustyötä
Mulla on veroprosentti 10,5 - bruttopalkka alle 1600e enkä ole koko vuotta töissä.
Palkkakin on silloin katsos pieni. Suomessa progressiivinen verotus