keskenmenoko?
Mulla on tosi säännölliset menkat 29-30 aina. Nyt ne oli kuitenkin myöhässä viikon ja olin jo lähes varma raskaudesta ja suunnittelin käyväni aamulla aptekiista hakemasta raskaustestin. Kun heräsin, jouduin seiniä pitkin kävelemään vessaan...pyörrytti, oksensin, mahaa koski enemmän kuin koskaan! Menkat (?) nyt siis alkoivat mutta todella runsaat! Ja kaikkia noita oireita jatkunut...voiko tämä olla keskenmeno? Pitäisikö muuten olla huolissaan? Nyt makaan kylppärissä kännykkä kourassa.
Kommentit (5)
Kiitos paljon!
Oliko sulla mitään poikkeavuuksia mistä sitten nuo keskenmenot huomasit, vai totesiko lääkäri ne vain?
Taidan ottaa kupin teetä ja koittaa kärvistellä jos helpottaisi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:16"]Jee keskenmeno!
[/quote]
↑ Ihanaa kiitos nimerkki "15oon_niin_supercool_"
Mulla ollu samanmoisia oireita joskus kun kuukautiset ollu myöhässä. Ikään ku tulisivat sitte laksinverroin pahempina. Tuskasta!
Rentoudu ja kuumavesipullot sunmuut kotikonstit särkylääkkeitten lisäks kehii :)
Voi olla tai sitten ei. Ei tarvitse olla huolissaan. Ota pari särkylääkettä ja mene lepäämään. Jos kipu jatkuu kovana huomenna, käy lääkärissä. Mutta ei ne sielläkään mitään voi tehdä, ehkä määrää vain vahvempaa särkylääkettä. Keskenmenot on hyvin tavallisia, useat ei edes huomaa niitä. Yli puolet menee kesken alussa. Tuo oli ehkä ns. kemiallinen raskaus eli yritti kiinnittyä. Mutta ei siis syytä huoleen. Äläkä turhaan mieti asiaa.
t. 3 lääkärin toteamaa keskenmenoa kokenut (ja ties kuinka monta muuta)