Miehen mielestä kylpytakki on sitä varten, ettei itseään tarvitse kuivata suihkun jälkeen
Tulee vettä valuvana suihkusta kylpytakki päällä. Minun tietääkseni kylpytakki laitetaan kuivaamisen jälkeen päälle siksi, ettei nihkeää ihoa vasten tarvitse pukea vaatteita.
Kumpi meistä on oikeassa?
Kommentit (43)
Mitä väliä? Tarviiko joka asiassa olla oikeassa? Antaa miehen tehdä niin kuin haluaa, ei maailma sen kylpytakkiin kaadu.
Mistä se mies valuu vettä? Hiuksistako? Itse kuivaan hiukset pyyhkeeseen, muuten laitan kylpytakin päälle. Ei minusta vettä valu minnekään.
Mä kyllä kuivaan pyyhkeeseen ja laitan sitten kylpytakin, koska suihkun jälkeen on yleensä (ei toki näillä helteillä) kylmä. En kyllä tajua miksi miehenkään käytäntö ei olisi ok, no toki voi vettä valua lattialle jaloista.
kylpytakki kuivaa suihkun jälkeen
aamutakki on se toinen
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa tai ei, ihan sama mutta minäkin vedän kylpytakin suoraan suihkusta tullessa päälle. En ymmärrä mikä muu idea siinä olisi?
Ja hyvä kylpytakki on hyvin imevää materiaalia, juurikin ettei muuta kuivaamista tartte tehdä.
Hyi eikö siinä tule inhottava olo oleskella märässä kylpytakissa?
Heh, meidän teinillä sama taktiikka. On vähän huoleton tyyppi muutenkin:)
Meidän ukko tekee samaa. Ja karvaiset jalat imee vettä ihan hirveesti, jää märkä vana laminaatille aina ja sitten ihmettelee kun lattia alkaa kupruilla. Itse en kuivaa erikseen pyyhkeeseen, kylpytakin helmalla pyyhkäisen kontit.
Eikö aikuinen ihminen saa itse päättää, mihin hän itsensä kuivaa? Kunhan pesee pyyhkeensä/ takkinsa tarpeeksi usein ettei haise tunkkaiselle, eikä valu vettä pitkin kämppää, että lattiat kupruu ja muiden sukat kastuu.
Mä itse asiassa teen noin, kuivaan kropan hyvin pintapuolisesti ja sitten pyyhe hiuksiin ja kylpytakki päälle, se kuivaa loput vartalosta. Ei ole vettä ympäri kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa tai ei, ihan sama mutta minäkin vedän kylpytakin suoraan suihkusta tullessa päälle. En ymmärrä mikä muu idea siinä olisi?
Ja hyvä kylpytakki on hyvin imevää materiaalia, juurikin ettei muuta kuivaamista tartte tehdä.Hyi eikö siinä tule inhottava olo oleskella märässä kylpytakissa?
Ei
Teen juuri noin. Pyyhe päähän, kylpytakki päälle ja menoksi. Miksi muuten kylpytakki olisi froteeta?
Toisaalta olen vielä hetken kylppärissä suihkun jälkeen, kun hoidan ihoa ja pesen hampaita jne, joten en ihan valu ympäriinsä. Mielestäni kylpytakki imee kosteuden joka tapauksessa.
Kuinka usein pesee kylpytakin tuolla käytöllä?
Olen nähnyt kerrostaloasukkaita, jotka menevät pihan poikki talosaunaan kylpytakki päällä ja palaavat pesun jälkeen yllään sama likaisella iholla ollut kylpytakki. ns. hukkareissu
Ei mene (juomis) aika hukkaan kun ei kuivaa pyyhkeellä ensin. Oikeasti evvk kuinka tuon kylpytakin kanssa.
Mun lapsenlapsi on samaa mieltä. Olen antanut olla.
Kontrolloiko ap jokaista miehensä tekemistä näin? Puuttuuko jokaiseen asiaan ja kertoo, miten se pitäisi tehdä? Anna miehelle tilaa olla ja hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Teen juuri noin. Pyyhe päähän, kylpytakki päälle ja menoksi. Miksi muuten kylpytakki olisi froteeta?
Toisaalta olen vielä hetken kylppärissä suihkun jälkeen, kun hoidan ihoa ja pesen hampaita jne, joten en ihan valu ympäriinsä. Mielestäni kylpytakki imee kosteuden joka tapauksessa.
Kuinka usein peset kylpytakkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein peset kylpytakkisi?
Parin kuukauden välein.
Ja hyvä kylpytakki on hyvin imevää materiaalia, juurikin ettei muuta kuivaamista tartte tehdä.