Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä, miten jonkun toisen ihmisen läski voi haitata

Vierailija
16.07.2021 |

Itse ainakin kuljen mekoissa, vaikka on isot tissit ja takapuoli, paksut jalat ja suonikohjut plus toinen jalka vielä toista lyhyempi. Jos jotakin haittaa, niin voi katsoa muualle. T. Ammattivalittaja

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa pahoinvointia ja oksennusrefleksin. Yritän aina katsoa muualle, mutta esimerkiksi rannalla lapsia vahtiessa siihen naaman eteen tulee jotain voimaantujia ja aina ei ehdi laittamaan silmiä kiinni ajoissa.

On todella vaikea ymmärtää sinua. Olen itse ollut aina normaalipainoinen ja saanut paljon huomiota. Itsellä on kaikenkokoisia ja värisiä ystäviä, ja en yksinkertaisesti huomioi ihmisessä painoa, ihonväriä tms., vaan millainen tyyppi on.

Vierailija
42/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina ihmetyttänyt miksi ylipainosta pitää huomauttaa. Luuleeko sanoja ettei ihminen itse tiedä olevansa lihava? Silkkaa ilkeyttä sanominen on. Turha koittaa perustella millään huolehtimisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei sinänsä haittaa toisten ylipaino eikä ulkomuoto.

toki toivoisin että ihmiset olisi terveempiä, mutta ei pieni ylipaino tee sairaaksi välttämättä.

se mikä haittaa, on kun useat tosi ylipainoiset naiset katsoo mua paheksuen. en oikein tiedä miksi. oon itse vähän pyöreä, mutten ylipainon puolella kuitenkaan. en pukeudu paljastavasti enkä ole omituisen näköinen. en oikein tiedä miksi ne katsoo noin murhaavasti. harvemmin laihat tai normaalipainoiset tai vähemmän lihavat mulkoilee.

heidän käytös siis häiritsee ja vaivaa mua.

Vierailija
44/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin trollattu.

Haluatko tulla meille töihin?

Vierailija
45/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa joskus kun humalainen tulee avautumaan mulle kuinka ylipainoinen olen ja mun pitäisi ajatella omaa terveyttäni. Tyyppi on yli parin promillen humalassa keskellä päivää ja horjuu rööki kädessä sopottaen MINUN Terveydestäni. Hoitaisi itse ensin alkoholiongelmansa ja nikotiiniriippuvuutensa kuntoon.

Itse minä kiloni kannan ja olen elämäni varrella maksanut veroja valtiolle ihan tarpeeksi jotta ei tarvii olla huolissaan siitä kuinka paljon sairaalakuluni maksavat. Eivät ole vielä maksaneet yhtään mitään, en ole lääkäriä tarvinnut vuosikausiin.

Samaa kokenut baareissa. Itseään täynnä oleva nuori mies kuvitteli että yritän iskeä häntä ja hän sanoi että olet liian lihava hänen läheisyyteen. Sanaakaan en ollut ehtinyt sanoa niin hän päätteli että  saalistan häntä. Mitään huomiota en tähän tyyppiin osoittanut. Toinen tapaus kun kaksi nälkäänäkevän näköiset ja kuivettuneet vanhempi pariskunta huomautti mahastani että se vähän liian iso. Sanoin että olen ollut ruoka-aikaan kotona. 

Ihanaa kun ei ole enää mitään tarvetta käydä juottoloissa. Vaikka niiden tyhmyyden ymmärsi niin aina se latisti kuitenkin ja sehän se tarkoitus niillä olikin. 

Vierailija
46/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi mun pitäisi olla hyvännäköinen?

Ja miksi sinua kiinnnostaisi toisten haluamiset kun on kyse ulkonäöstäsi.

Vierailija
47/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat, että kaikki naiset olisivat hänelle potentiaalisia kauniita hoikkia kumppaneita tai ainakin heille silmänruokana.

Siksi naisten rumuus, lihavuus tai vaikka tatuoinnit on hirvittävä asia. Ikään kuin se olisi heiltä jotenkin pois tai loukkaus juuri heitä kohtaan.

no naiset taas vihaavat itseään hoikempia ja kauniimpia naisia. lisäksi haukkuvat itsejään lihavampia koska heitä vituttaa. samankokoisistakin löytyy jotain rumaa sanottavaa.

Se vaikuttaa tältä sellaisen naisen silmiin joka on koppava, ja toisia haukkuva.

Vierailija
48/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa pahoinvointia ja oksennusrefleksin. Yritän aina katsoa muualle, mutta esimerkiksi rannalla lapsia vahtiessa siihen naaman eteen tulee jotain voimaantujia ja aina ei ehdi laittamaan silmiä kiinni ajoissa.

Kannattaa tosiaan miettiä, että miten voisit muuttua. Kenties keskusteluapua? Ettet vaan siirrä tuollaista ajattelua lapsiisi. Tuollainen reaktio ei ole normaali ja siihen voi kyllä saada apua.

Nää on kyllä pahokja. Kaverini on entinen anorektikko, nykyinen ortorektikko ripauksella bulimiaa, ja hän ei voi sietää lihavia ihmisiä silmissään. Hänen äitinsä ja tyttärensä ovat kuitenkin huomattavan ylipainoisia. Sääli tytärtä, jonka kuullen kaverini ihmettelee etovin tuntein mm. sometyyppejä jotka julkaisevat itsestään "rumia kuvia", eli kehtaavat esiintyä lihavina kuvissa.

Vierailija
49/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa joskus kun humalainen tulee avautumaan mulle kuinka ylipainoinen olen ja mun pitäisi ajatella omaa terveyttäni. Tyyppi on yli parin promillen humalassa keskellä päivää ja horjuu rööki kädessä sopottaen MINUN Terveydestäni. Hoitaisi itse ensin alkoholiongelmansa ja nikotiiniriippuvuutensa kuntoon.

Itse minä kiloni kannan ja olen elämäni varrella maksanut veroja valtiolle ihan tarpeeksi jotta ei tarvii olla huolissaan siitä kuinka paljon sairaalakuluni maksavat. Eivät ole vielä maksaneet yhtään mitään, en ole lääkäriä tarvinnut vuosikausiin.

Samaa kokenut baareissa. Itseään täynnä oleva nuori mies kuvitteli että yritän iskeä häntä ja hän sanoi että olet liian lihava hänen läheisyyteen. Sanaakaan en ollut ehtinyt sanoa niin hän päätteli että  saalistan häntä. Mitään huomiota en tähän tyyppiin osoittanut. Toinen tapaus kun kaksi nälkäänäkevän näköiset ja kuivettuneet vanhempi pariskunta huomautti mahastani että se vähän liian iso. Sanoin että olen ollut ruoka-aikaan kotona. 

Ihanaa kun ei ole enää mitään tarvetta käydä juottoloissa. Vaikka niiden tyhmyyden ymmärsi niin aina se latisti kuitenkin ja sehän se tarkoitus niillä olikin. 

Ei liity lihavuuteen koska olen normaalipainoinen, mutta tuli mieleen eräs vastaseltaan täysi-ikäistynyt nuori mies joak sattui kerran kantabaariini samaan aikaan kanssani.  Minulla on tapana jututtaa tiskillä omistajia, koska tunnen heidät vuosien takaa. Tämä nuori herrakin siinä istuskeli, ja liittyi meidän jutteluun. Istun aina eräässä samassa pöydässä muiden kantisten kanssa, ja tämä poika sitten istui samaan pöytään. Parin viikon päästä menin taas kantabaariini, ihan kahville vain, ja tämä miehenalku istui "meidän" pöydässä. Istahdin sitten iltapulun kanssa samaan pöytään, ja moikkasin ja kysyin että mites menee. Hän oli vaikean näköinen ja sanoi seurustelevansa. Onnittelin että sehän on mukavaa, ja aloin selaamaan lehteäni ja juomaan kahviani. Hetken päästä hän sanoi ettei hän ole minusta kiinnostunut, että olen liian vanha hänelle, ja muutenkaan hän ei koe minua viehättävänä. Olin melko pöyristyneen näköinen, ja sanoin että en minäkään pidä häntä viehättävänä, enkä ole hänestä kyllä yhtään kiinnostunut, tuollaisesta poikasesta, että mikäs juttu tämä on.  Hän vastasi että miksi sitten seuraan häntä baariin. Huikkasin tiskille omistajalle että tulepas käymään, ja kysyin että kerropas Marko montako vuotta tämä on ollut kantabaarini. Marko veikkasi kymmentä vuotta. Sanoin sitten tälle pojalle että siinäs kuulit. Sinä olet varmaan eilen täyttänyt 18v, ja kerennyt käymään kaksi kertaa tässä baarissa, että etköhän se ole sinä joka seuraa minua, koska itse kävin täällä jo silloin kun sinä läpyttelit veilä kakkaa vaipassa.

Vierailija
50/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan et kulje makkarankuoressa. Kookas voi olla upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä