Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä, miten jonkun toisen ihmisen läski voi haitata

Vierailija
16.07.2021 |

Itse ainakin kuljen mekoissa, vaikka on isot tissit ja takapuoli, paksut jalat ja suonikohjut plus toinen jalka vielä toista lyhyempi. Jos jotakin haittaa, niin voi katsoa muualle. T. Ammattivalittaja

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Se meno haittaa että sitä hierotaan joka paikassa naamaan väkisin ja ylistetään terveelliseksi. Ja kun joku palauttaa todellisuuteen esittämällä faktat, alkaa uhriutuminen.

Elämäntavoista se terveys on enemmän kiinni kuin läskeistä

Vierailija
22/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat, että kaikki naiset olisivat hänelle potentiaalisia kauniita hoikkia kumppaneita tai ainakin heille silmänruokana.

Siksi naisten rumuus, lihavuus tai vaikka tatuoinnit on hirvittävä asia. Ikään kuin se olisi heiltä jotenkin pois tai loukkaus juuri heitä kohtaan.

no naiset taas vihaavat itseään hoikempia ja kauniimpia naisia. lisäksi haukkuvat itsejään lihavampia koska heitä vituttaa. samankokoisistakin löytyy jotain rumaa sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten lihavuus haittaa vaan ne lihavat, jotka katsovat terveelliseksi jakaa terveysvinkkejään muille. Provosoidun helposti, kun lihava ihminen paheksuu muiden alkoholinkäyttöä, tupakointia jne.

Vierailija
24/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat, että kaikki naiset olisivat hänelle potentiaalisia kauniita hoikkia kumppaneita tai ainakin heille silmänruokana.

Siksi naisten rumuus, lihavuus tai vaikka tatuoinnit on hirvittävä asia. Ikään kuin se olisi heiltä jotenkin pois tai loukkaus juuri heitä kohtaan.

Huokaus. - Tarvitsiko taas syyllistää miehiä tästä(kin) asiasta. On myös naisia, jotka osaavat toisten naisen arvostelemisen ja halveksimisen paremmin kuin moni keskiverto mies. Usein näin toimivalla naisella (, kuten ei miehelläkään) ei ole juuri varaa moiseen käytökseen.

Yliopisto-opiskelija    

Vierailija
25/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mut laihduttaminen kannattaa ainakin jos terveys merkitsee

Paitsi, että ei kannata. Pysyvä painonpudotus on mahdotonta ja yrittämällä tuhoaa kehonsa pahemmin kuin pysyttelemällä omassa painossaan.

Reilu ylipaino ei ole kenellekään normaali "oma paino".

Vierailija
26/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja kenties värikäs Pipsa? Jutut ainakin samaa tasoa.

En ole. Ap

Vierailija
27/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka näkevät vaivaa ovat niitä, jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä ja purkavat pahaa oloaan "helppoihin kohteisiin" esimerkiksi lihaviin. Esimerkiksi minä olen täysin sinut itseni kanssa ja tyytyväinen elämääni, niin ei kiinnosta muiden vartalot.

Vierailija
28/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä minusta hoikkanakaan tervettä tulisi. Ap

Ehkä ei täysin tervettä, mutta erittäin todennäköisesti terveempi.

Vierailija
29/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset, jotka ovat itseensä tyytymättömiä ja epävarmoja, ovat kiinnostuneita toisten painosta ym. Harvoin kukaan, joka on sinut itsensä kanssa, jaksaa kiinnostua siitä, minkäkokoisia muut ovat.

Vierailija
30/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa joskus kun humalainen tulee avautumaan mulle kuinka ylipainoinen olen ja mun pitäisi ajatella omaa terveyttäni. Tyyppi on yli parin promillen humalassa keskellä päivää ja horjuu rööki kädessä sopottaen MINUN Terveydestäni. Hoitaisi itse ensin alkoholiongelmansa ja nikotiiniriippuvuutensa kuntoon.

Itse minä kiloni kannan ja olen elämäni varrella maksanut veroja valtiolle ihan tarpeeksi jotta ei tarvii olla huolissaan siitä kuinka paljon sairaalakuluni maksavat. Eivät ole vielä maksaneet yhtään mitään, en ole lääkäriä tarvinnut vuosikausiin.

Vierailija
31/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset, jotka ovat itseensä tyytymättömiä ja epävarmoja, ovat kiinnostuneita toisten painosta ym. Harvoin kukaan, joka on sinut itsensä kanssa, jaksaa kiinnostua siitä, minkäkokoisia muut ovat.

Tuo on totta. Omassa tuttavapiirissä on pari henkilöä, joita on kiusattu nuorempana, ei kuitenkaan painon vuoksi. Nyt aikuisena ovat tosi tarkkoja ulkonäöstään ja vaatteistaan, ja herkästi pilkkaavat ylipainoisia ihmisiä. Ehkä se on joku suojareaktio? Tietysti suurin osa kiusatuiksi tulleista on puolestaan varmasti ymmärtäväisiä ja hyväksyvät ihmiset sellaisena kuin ovat.

Vierailija
32/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ees kaikki halua että nainen on hoikka, mutta osa miehistä kokee uhkaa jos nainen on naisellinen, runsas, nää on yleensä pikkupipuleita ja tietää ettei muodokas nainen kiinnostu.

Mua tulee kadulla ihan tuntemattomat miehet iskemään melkein päivittäin ja ylipainoa löytyy varmaan 20kiloa,silti en näytä lihavalta, mutta löytyy myös niitä joiden mielestä olen sen näköinen ettei he sitä hyväksy ja he ovat aina olleet mua rumempia sekä onnettoman ja katkeran olosia ihmisiä.

Vierailija
33/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut, että usein etenkin naispuoliset henkilöt ovat oppineet suhtaumisen äideiltään. Eli äiti on ollut tarkka painostaan ja arvostellut muita. Tämä sitten iskostunut myös lapseen.

Vierailija
34/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa pahoinvointia ja oksennusrefleksin. Yritän aina katsoa muualle, mutta esimerkiksi rannalla lapsia vahtiessa siihen naaman eteen tulee jotain voimaantujia ja aina ei ehdi laittamaan silmiä kiinni ajoissa.

Vierailija
35/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että ei kannata. Pysyvä painonpudotus on mahdotonta ja yrittämällä tuhoaa kehonsa pahemmin kuin pysyttelemällä omassa painossaan.

Reilu ylipaino ei ole kenellekään normaali "oma paino".

No, mulla se on ollut ihan oma paino koko ikäni.

Vierailija
36/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa pahoinvointia ja oksennusrefleksin. Yritän aina katsoa muualle, mutta esimerkiksi rannalla lapsia vahtiessa siihen naaman eteen tulee jotain voimaantujia ja aina ei ehdi laittamaan silmiä kiinni ajoissa.

Kannattaa tosiaan miettiä, että miten voisit muuttua. Kenties keskusteluapua? Ettet vaan siirrä tuollaista ajattelua lapsiisi. Tuollainen reaktio ei ole normaali ja siihen voi kyllä saada apua.

Vierailija
37/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mikä harmi. Otan osaa vaikeaan elämääsi. Tuo kyllä rajoittaa elämää valtavasti.

Olen erityisen pahoillani lapsien puolesta, varsinkin jos ne ovat sinun.

Vierailija
38/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja olen niin järkyttynyt kaikista puheista että olen päättänyt ilmiantaa ja ilmoittaa poliisille kaikki ihmisten ulkonäköä koskevat herjaukset.

Paino,ihonväri,pituus,leveys, jne eivät kuulu kenenkään haukuttaviksi.

Vierailija
39/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä katkeria mammoja haittaa ihan kaikki, kun niillä ei ole omaa elämää.

Heh. Mun isä ainakin arvosteli läskejä ja hän mm. purjehti kilpaa ja asui talvet firettäjänä Espanjassa 50-vuotiaasta eteenpäin.

Vierailija
40/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkuus on kauniimpaa noin keskimäärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä