Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vielä täällä..

Vierailija
21.07.2014 |

Niin miksi ootte vielä täällä, kellohan on jo aika paljon. Ite otin päikkärit semmoseen aikaan että saa kyllä vielä varmaan odottaa unta pitkään, mutta ihanaa että täällä muitakin kukkujia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella. Huomenna en nuku 3h päikkäreitä

Vierailija
2/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon MM-kisat aloitti, ja kesäloma festareineen on viimeistellyt sen että uniaikani ovat omituisia. Muuttunee ensi viikon aikana, arki alkaa torstaina ja menen takaisin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... Ei nukuta. Oon aina virkeä öisin ja väsynyt päivisin, vaikka olisinkin nukkunut väkisin yöllä. Mikään ei voita viileää tuulenvirettä ja hiljaisuutta!

Vierailija
4/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Jimin huuhaa-ohjelman, ja kuumuus valvottaa. Aargh tätä hellettä, tuskastuttavaa.

Vierailija
5/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta/yövirkku olen. Tää on vaan vähän tylsää olla täällä tähän aikaan, kun ei oikein ihmiset enää kommentoi ja jutut ei luista. Huomaa, että yökukkujia ei paljon ole, hiljaista.

Vierailija
6/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän innostuu liikaa tästä omasta ajasta lasten mentyä nukkumaan, joten nukkumaanmeno vain venyy ja venyy...

Vierailija
7/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla myöskin, ulkomailla, päivällä oli 39 lämmintä, se uuvuttaa aika hyvin vaikka oltiin kuumin aika pois auringosta, hienosti menee rytmi sekaisin, huomenna vaan pitäis poikkeuksellisesti herätä aikaisin, mutta tässä sitä vaan unta odotellaan

Vierailija
8/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta, olen yliväsymyksen puolella tämän kesän suhteen ja muutenkin. Koko ajan tapahtuu jotakin ikävää perhepiirissä ja taakka kasvaa. Tänään olin muutamaan otteeseen ruveta pillittämään silkkaa väsymystä, vaikken muuten itke juuri koskaan.

Tekisi mieli vetää kuvaannollisesti myös peitto korviin ja lakata koko ajan kantamasta huolta niin monesta ihmisestä. Kaipaan olla yksin vähän aikaa.

Käyn palstalla, kun valvon. Se on hiljaista ajankulua, kun muut nukkuvat.

Vierailija
9/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutin lasta yhdeksän jälkeen ja olin aivan väsynyt, taisin nukahtaa kesken laulun ennen kuin lapsi. Heräilin tuolta yhden maissa ja nyt ei väsytä.

Vierailija
10/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ns. unilääkkeen takia vasta 1430, yllättävää ettei unta näy eikä kuulu. Hmph!! Nukkumatista annettava reklamaatio ja PIAN!!

Vierailija
11/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppii sulle 9. Pitää näin kirjottaa kun en osaa kopioida tekstiä ja siihen sitten kommentoida. Osaisko joku neuvoa miten sen tekisin?

Vierailija
12/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten kännyllä kopioidaan...Mutta kiitos, kyllä viestisi tuli perille. Koitan kohta uudelleen yrittää nukkumista. 9

Vierailija
13/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levollisia unia ysille. 12.

Vierailija
14/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, ei sieltä "pohjalta" oo muuta suuntaa kuin ylöspäin :) koitahan saada unta

Vierailija
15/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on 9.Mulla on ollu aika samanlainen kevät/ alkukesä, moista meininkiä, itku on ollu herkässä, nyt näyttää vähän helpottavan, tsempataan.

Vierailija
16/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:52"]Tsemppii sulle 9. Pitää näin kirjottaa kun en osaa kopioida tekstiä ja siihen sitten kommentoida. Osaisko joku neuvoa miten sen tekisin?

[/quote]

Paina kohtaa "lainaa".

Vierailija
17/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä sairasloma. Odotan leikkaukseen pääsyä ja jännittää. Yöllä on viileää ja rauhallista.

Vierailija
18/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoro

Vierailija
19/19 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut uni, mieskin rupesi kääntyilemään kun huokailen vieressä huomaamattani. Siirryin olkkariin, täällä voi ainakin vispata jalkaterää, kun se rummutus on niin rentouttavaa :) Saa poloinen nukkua.

Kokeilin myös hiilihydraattitainnutusta ja söin pari paahtoleipää.

Kiitti muuten teille, mieli koheni kummasti siitä jo, että palstalla saa kuulla jotakin ystävällistä! Ehkä nukahdan kuitenkin ennen aamua. 9