Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko karski nainen kiinnostua isokullisesta miehestä?

Vierailija
21.07.2014 |

... ja onko Paavi katolinen? 

Tsempatkaa av nyt vähän näitten aloitusten ja nostojen kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:01"]ei kaikilla sporttinaisilla oo tiukka pimpero

[/quote]

En sitä tarkoittanutkaan. En ole mikään kiinalainen sormiloukku. T. 182

Vierailija
22/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]

Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

pienellä tuntuu lähinnä, kuin yritettäisiin kumittaa/pyyhkiä jotain alapäästä.

ps. Olen aina ollut huono orgasmin saaja.. Siksi iso on varmasti minulle must juttu. En halua ketään loukata tällä kommentilla.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Minä saan orgasmin helposti, mutta nautin silti isosta. Toki tärkeintä on, miten sitä käyttää. Penis on vain yksi osatekijä seksissä, ja siinä, mikä tekee miehestä loistavan rakastajan.

[/quote]

Näin on. Isokin voi olla pettymys, jos käyttötapa hakusessa, eikä naista kiihota. Kerran seuraavana aamuna tuntui, kuin hiekkapaperilla olisi alapäätä hinkattu.

[/quote]

Lisäksi miehellä on myös kädet ja suu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]

Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

pienellä tuntuu lähinnä, kuin yritettäisiin kumittaa/pyyhkiä jotain alapäästä.

ps. Olen aina ollut huono orgasmin saaja.. Siksi iso on varmasti minulle must juttu. En halua ketään loukata tällä kommentilla.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Minä saan orgasmin helposti, mutta nautin silti isosta. Toki tärkeintä on, miten sitä käyttää. Penis on vain yksi osatekijä seksissä, ja siinä, mikä tekee miehestä loistavan rakastajan.

[/quote]

Näin on. Isokin voi olla pettymys, jos käyttötapa hakusessa, eikä naista kiihota. Kerran seuraavana aamuna tuntui, kuin hiekkapaperilla olisi alapäätä hinkattu.

[/quote]

Lisäksi miehellä on myös kädet ja suu. 

[/quote]

Kyllä, ne ovat ehdoton osa. Mielestäni seksiä harrastetaan pitkään ja hartaasti, eikä Se tarkoita aina yhdyntää. Lämmin kieli klitoriksella on upea tunne. Mutta kyllä pitkät märät esileikit on kiva päättää siihen, että täyttyy kunnolla!

Vierailija
24/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seurata, kun väki kimpaantuu pienestä Porvoosta :-D

Vierailija
25/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikös porvoo tarkoittanutkin pientä penistä..?

Vierailija
26/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:15"]...eikös porvoo tarkoittanutkin pientä penistä..?

[/quote]

Tietenkin