Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko karski nainen kiinnostua isokullisesta miehestä?

Vierailija
21.07.2014 |

... ja onko Paavi katolinen? 

Tsempatkaa av nyt vähän näitten aloitusten ja nostojen kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiinnostunut vain pienistä kulleista

Terveisin N180/100

Vierailija
2/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Timo Soini katolinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mitä isompi, sen parempi. 

t. karski nainen

Vierailija
4/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksi itse joku jännä aloitus. Ootko sä myös se tyyppi, joka onnettomuuspaikalla huutaa puhelin kädessä "Miks kukaan ei soita ambulanssia?!'

Vierailija
5/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:25"]

No keksi itse joku jännä aloitus. Ootko sä myös se tyyppi, joka onnettomuuspaikalla huutaa puhelin kädessä "Miks kukaan ei soita ambulanssia?!'

[/quote]

Mikä vois olla sen jännempää kuin suuri penis? 

ap

Vierailija
6/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peniskyselyt voittaa jonkun pullukan seuranhakuviestit ja märinät yksinäisyydestä

Vierailija
7/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:24"]Onko Timo Soini katolinen?

[/quote] vai isokullinen?

Vierailija
8/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka karski olen, mutta kyllä kieltämättä tykkään isosta. Se vaan tuntuu ihan erilaiselta. Ylettyy pitemmälle ja venyttää mukavasti. Siro penis ei ole mua varten.

Vierailija
9/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:25"]

[/quote]

ap

[/quote]

Miten ois kostea pillu?

Vierailija
10/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

pienellä tuntuu lähinnä, kuin yritettäisiin kumittaa/pyyhkiä jotain alapäästä.

ps. Olen aina ollut huono orgasmin saaja.. Siksi iso on varmasti minulle must juttu. En halua ketään loukata tällä kommentilla.

t. Nainen 182cm

Vierailija
11/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

ps. Olen aina ollut huono orgasmin saaja.. Siksi iso on varmasti minulle must juttu. En halua ketään loukata tällä kommentilla.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Sulla on vaan iso reikä

Vierailija
12/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:25"]

[/quote]

ap

[/quote]

Miten ois kostea pillu?

[/quote]

Ehkä sille isokulliselle miehelle. Mulle ei. 

ap

Vierailija
13/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:38"]

[/quote]

ap

[/quote]

Miten ois kostea pillu?

[/quote]

Ehkä sille isokulliselle miehelle. Mulle ei. 

ap

[/quote]

No kyllä mulle.

-Pillu joka ei ole kostea juuri nyt

Vierailija
14/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Sulla on vaan iso reikä

[/quote]

Mitään en tiedä seksistä, mutta eikö se ole nii n, että naisen tiukkuus on tärkeää miehen nautinnolle muttei naisen? Kunhan nainen saa kosketusta klittaansa tai tökkimistä G-pisteeseensä. Niinkö se menee?

Vierailija
15/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Sulla on vaan iso reikä

[/quote]

Mitään en tiedä seksistä, mutta eikö se ole nii n, että naisen tiukkuus on tärkeää miehen nautinnolle muttei naisen? Kunhan nainen saa kosketusta klittaansa tai tökkimistä G-pisteeseensä. Niinkö se menee?

[/quote]

Ei se mene niin.

Vierailija
16/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Sulla on vaan iso reikä

[/quote]

[/quote]

Ei. Kyllä se tuntuu hyvältä, kun mies täyttää mut kokonaan. Niin ettei yhtään enempää mahtuisi. 

Vierailija
17/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]

Raaka seksi ei onnistu pienellä.Haluan,että tuntuu kuin repeäisin! Mikään ei ole mahtavampaa kuin orgasmi samalla, kun iso penis työntyy sisään.

t. Nainen 182cm

[/quote]

Minä saan orgasmin helposti, mutta nautin silti isosta. Toki tärkeintä on, miten sitä käyttää. Penis on vain yksi osatekijä seksissä, ja siinä, mikä tekee miehestä loistavan rakastajan.

Vierailija
18/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:45"]

t. Nainen 182cm

[/quote]

Sulla on vaan iso reikä

[/quote]

[/quote]

Ei. Kyllä se tuntuu hyvältä, kun mies täyttää mut kokonaan. Niin ettei yhtään enempää mahtuisi. 

[/quote]

12, normaali sporttisen naisen vagina minulla, kiitos :)

---

Ja kyllä, se tuntuu hyvältä, toki isossa on se, että täytyy olla hyvin kiihottunut ja liukas, ettei satu. Mutta enpä minä niihin puuhiin kiihottumatta lähtisikään.

Nainen 182cm

Vierailija
19/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikilla sporttinaisilla oo tiukka pimpero

Vierailija
20/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:39"]

t. Nainen 182cm

[/quote]

Minä saan orgasmin helposti, mutta nautin silti isosta. Toki tärkeintä on, miten sitä käyttää. Penis on vain yksi osatekijä seksissä, ja siinä, mikä tekee miehestä loistavan rakastajan.

[/quote]

Näin on. Isokin voi olla pettymys, jos käyttötapa hakusessa, eikä naista kiihota. Kerran seuraavana aamuna tuntui, kuin hiekkapaperilla olisi alapäätä hinkattu.