Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rintojen seksuaalisuus

Vierailija
16.07.2021 |

Nyt on mediassa ollut paljon puhetta naisten rinnoista. On ollut kannanottoja siihen suuntaan, että naisten rintojen seksualisoiminen haluttaisiin lopettaa. Toiveena, että naisten rinnat olisivat yhtä mitättömät kuin miesten.

Olenko ainoa nainen joka ei halua tätä?
Minusta on kiva että meillä naisilla on oma erilainen juttumme mitä voi korostaa ja tuoda halutessaan seksuaalisesti esiin. On kiva, ettei olla ihan samanlaisia kuin miehet.

Minustakin rinnat ovat seksikkäät ja niiden seksuaalisuus tuo yhden kivan lisän myös makuuhuoneleikkeihin.

Minä en halua että naisten rinnoista muuttuu mitättömät epäkiinnostavat nännit.

Mitä ajatuksia muilla?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän aktivistit ovat juuri niitä joiden rinnoissa ei ole mitään nähtävää? Tubulaariset patalaput...

Vmäisesti sanottu niitä kohtaan, joilla tuommoset on.

Jos jätetään tubulaarisuus pois. Miksi nämä paljastelija-aktivistit eivät omaa näyttäviä, suurehkoja mutta terhakkaita rintoja?

Vierailija
42/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsi on omasta mielestäni todella tylsää ja tuntuu huonolta. Ei ole seksikästä vaan korkeintaan pikkunättiä mukarohkeutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen epäseksuaalisuutta voi testata laittamalla miehiä ja naisia aivokuvaukseen ja katsoa mitkä kohdat aivoissa aktivoituvat kun koehenkilöt katselevat rintoja.

Toisten aivotoiminnan muuttaminen on tosi helppoa, vai mitä?

Vierailija
44/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

normisettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän aktivistit ovat juuri niitä joiden rinnoissa ei ole mitään nähtävää? Tubulaariset patalaput...

No kun parhaat kurvittaret on heteromiehen mieleen ja nää lappunänniset on jotai sanonko mitä...no en sanon vaan et usein viherpunavärisii

Heillä on aivan tavalliset rinnat. Mitä olen tissiaktivisteja nähnyt, niin heillä on aivan tavallisia rintoja, pieniä, suuria, riippuvia, muodokkaita. Tavallisilla naisilla on aivan tavalliset rinnat. Rinnat, jotka muuttavat muotoaan elämän aikana.

Tuo on taas yksi syy, miksi rintojen seksualisoiminen on niin takapuolesta. Yhtäkkiä muka miehillä on valta sanoa millaiset rinnat ovat hyvät ja kauniit! Kaikkien pitäisi käydä rintaleikkauksessa, jotta olisi identtiset terhakat rinnat kaikilla ja mitä varten? MIESTEN takia!

Älkää nyt hyvät naiset lähtekö tähän mukaan. Se, että rinnat piilotetaan ja seksualisoidaan on yksi alistamisen merkki. Lähi-idässä nainen puetaan burkhaan, Kiinassa naisen jalat sidottiin (tämäkin oli miehistä lähtöisin oleva hullutus), länsimaissa nainen kiristettiin korsettiin ja piilotettiin hänen rintansa. Ja kenen toimesta? Miesten.

Vierailija
45/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat pitäis ajatella samanlaisena kehonosana kuin mikä tahansa muukin (nyt ei lasketa mitään paljaita alapäitä tähän). Ktllä minullekin miehen absit ovat seksualinen kehonosa, mutta eivät yhteiskunnallisesti mitenkään ainakaan häiritsevästi seksualisoitu osa miehillä. Sen sijaan naisen rinnat ovat yliseksualisoituja samoin kuin peppu.

Vierailija
46/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis, samalla tavalla minäkin kiihotun mieheni rintalihaksista. En ymmärrä mikä ongelma tämä on. Tai siis kyllä mua panettaa jokanen mieheni kropan osa. Jopa siis sormet. Onko sekin sitten seksualisointia? Hmm. Ihminen on seksuaalinen olento. Vastakkaisen sukupuolen eroavaisuudet kiihottaa.

Vierailija
47/50 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria rintoja vain näytille naiset. Ei pikkupoikatissejä. Ei siinä, joku voi niistä pitääkin.

Vierailija
48/50 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla on okei minun puolestani olla vaikka alasti. Muualla mielellään paita päällä sekä miehillä että naisilla.

En minä mielellään katso mitään paidatonta äijääkään julkisella paikalla, oli sitten möhömaha tai bodari, ärsyttää yhtä kaikki.

Vierailija
49/50 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanhan sitä yrittää. Se vaan ei muuta meidän miesten putkiaivoissa mitään. Mun puolesta naiset voivat käyskennellä ilman yläosaa vaikka ruokakaupassa. Itse en ole tuijottelija, mutta voin vakuuttaa, että katseita tulisi. Sitten seuraavaksi feministit ruikuttavat siitä. Ja lopputulemana olisi, että naisilla ei mitään päällä, ja miehillä silmälaput.

M42

Vierailija
50/50 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli täällä puhetta jo aikaisemminkin, mutta 90-luvun alkupuolellahan Hietsussa, Suokissa ym varmaan puolet naisista oli yläosattomissa, ihan ilman mitään flashmobeja. Puhumattakaan nyt etelän rannoista.

Minua vaan ihmetyttää, että mikä tässä välissä on niin muuttunut, että enää ei olla kuten ennen, mistä tämä näennäinen uuspuritanismi on tullut? Miksei halukkaat edelleen voisi vain mennä rannalle ja ottaa sitä yläosaa pois, miksi siitä pitää järjestää mediatapahtuma? No joo, ymmärrän että kaupunkien järjestyssäännöt ovat ehkä muuttuneet, ja joku voi tulla vaatimaan yläosaa päälle. Siinä tapauksessa sitten vain yläosa päälle, paikan vaihto ja uudestaan pois, päivästä toiseen. Jos oikeasti on paljon halukkaita yläosattomiin ja näin tehdään säännöllisesti, niin ei kukaan enää jaksa olla ilmiantamassa puolta rannan naisista, ja viranomaisillakin on parempaa tekemistä kuin tissipoliisina päivystäminen. Kyllä siihen nopeasti totuttaisiin, kuten silloin ennenkin totuttiin.

Mutta ehkä nämä flashmobit palvelevat enemmän jonkin muun huomiontarpeen täyttämistä kuin juuri tissien paljastamiseen tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi