Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tulee muotiin taas ohuet kulmakarvat ja huulet?

Vierailija
16.07.2021 |

Nämä trendit muuttuu ja olen nähnyt liki 50v ikäisenä jo useamman kerran muodin vaihtuvan.
Miten sitten pääsee eroon täytetyistä huulista? Tai microbladingista? Vai häviääkö ne itsestään?

Jossain vaiheessa oli jopa sellanen muoti että KAIKKI kulmakarvat nypittiin pois ja kynällä piirrettiin ohut viiva kulmakarvaksi! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa ohueiden huulien trendi. Täyteyt huulet varmasti hirvein asia mitä voi omalle ulkonäölleen tehdä.

Vierailija
2/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohuet ja liian matalalle piirretyt vaakaviivat (ns ysärikulmat) oli kaikkein kauheimmat kulmakarvat tähän mennessä. Jopa paksuja pötköjäkin kauheammat. Nyt on hyvä muoti, melko luonnollinen (maltillisen paksut ja nousevat ns kettukulmat).

Huulten suhteen toivoisi, että porukka tosiaan lakkaisi piikittämästä itseään. Ei ole pelkkä ulkonäkökysymys vaan vaikuttaa kaikkeen puhumisesta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet kulmakarvat tulevat jossain vaiheessa, mutta en usko ohuiden huulien ihannoimisen palaavan enää tässä  maailman ajassa ja ilmapiirissä, ymmärtänette ehkä mitä ajan takaa.

Vierailija
4/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri kristallipallostani. Vuonna 2028 syksyllä.

Vierailija
5/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kun luonnostaan paksut huulet ja olen kauneusihanne. 90-2000 luvun alussa paksuista huulista kiusattiin koulussa!

Vierailija
6/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kulje trendin mukaan. Miksi sinäkään, mikään ei velvoita. Siistin kulmani aina luonnollisen näköiseksi, vahvat huulet luonnostaan. En meikkaa!

Vierailija
7/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuet huulet, olisi kiva jos ne olisivat taas trendi. Kulmakarvani ovat luonnolliset ja se muoti saisi mielestäni pysyä. ;) No mutta joo kyllä nuo muodit vielä vaihtuu monta kertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme