Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen kuuntelee volbeattia?

Vierailija
20.07.2014 |

Minkälainen ihminen kuuntelee volbeattiä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:26"]

Volbeat olisi varmaan ihan ok ilman sitä laulajaa - siis ihan kauheata ULINAA. Järkyttävän kuuloista hoilausta.

[/quote]

Ilman Michaelia ei olisi Volbeatia so shut up.

Vierailija
2/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha :D Ite tiiän 3ihmistä jotka tykkää volbeatista ja ne mainittiin heti ensimmäisinä, eli elämämkoululainen, 3 lapsen äiti ja keski-ikäinen :DD nolointa, että pari niistä on mun sukulaisia :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:17"]

Sellainen jota ei häiritse solistin ärsyttävä tapa laulaa. Itse en kestä sitä ulvomista ja omituista ääntämistä.

[/quote]

Ei pysty! Kanaav vaihtuu samantien siitä lampaan määkimiseltä!

Vierailija
4/25 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käynyt elämänkoulua, ja olen kolmikymppinen työssäkäyvä sinkkunainen. :) Volbeat on loistava.

Vierailija
5/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:17"]Sellainen jota ei häiritse solistin ärsyttävä tapa laulaa. Itse en kestä sitä ulvomista ja omituista ääntämistä.

[/quote]

Mun mielestä se on ihana! :D

Vierailija
6/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko?

Vierailija
7/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoululainen

Vierailija
8/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti

Vierailija
9/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen

Vierailija
10/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volbeatin musiikkia rakastava.

Ihan sama kun kysyis, et kuka kuuntelee vaikkapa Suvi Sik...Teräsniskaa.

Vierailija
11/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko saada jonkin luotettavankin vastauksen? Useimpien bändien kuulijakuntiin mahtuu aika heterogeeninen joukko. Vai tarkoituksella haet stereotypiaa?

Vierailija
12/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt vaan omituinen tarve profiloida volbeatin kuuntelijat ;) suvi teräsniskan kuuntelijat osaankin jo jotenkin profiloida, enkä tarkoita mitään pahaa yleistämiselläni.

Itse olen kyseisen musiinkin ystävä ja olen kuullut muutaman  halventavan kommetin näiltä "tosi Underground musiikin ystäviltä"

Vierailija
13/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko musiikkimakukin luokitellaan jotenkin oudoksi?

Ite en siedä suomalaisia muka hyviä yhtyeitä. Paljon on suomalaisissa sontaa, muutenkin itse tykkään kuunnella rockia joten Volbeat menee siinä samalla. Tykkään siitä musiikista ihan ylikaiken ja sitä oonkin viimeaikoina kuunnellu lähes aina kun autolla ajelen. Parempaa yhtyettä saa ettiä.

Jos sinä et tykkää Volbeatista niin oletko silloin joku siiderivalas wt-horo? Vaiko ihan normaali ihminen, jonka musiikkimaku on enemmän jotain klassista kuin rockia?

Vierailija
14/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias, akateemisesti koulutettu ja hyvässä työpaikassa oleva kolmen lapsen äiti.

Vierailija
15/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota ei häiritse solistin ärsyttävä tapa laulaa. Itse en kestä sitä ulvomista ja omituista ääntämistä.

Vierailija
16/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias lapseton graafikko, nainen. Insinöörimies, sama ikä

Vierailija
17/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:14"]

Siis joko musiikkimakukin luokitellaan jotenkin oudoksi?

Ite en siedä suomalaisia muka hyviä yhtyeitä. Paljon on suomalaisissa sontaa, muutenkin itse tykkään kuunnella rockia joten Volbeat menee siinä samalla. Tykkään siitä musiikista ihan ylikaiken ja sitä oonkin viimeaikoina kuunnellu lähes aina kun autolla ajelen. Parempaa yhtyettä saa ettiä.

Jos sinä et tykkää Volbeatista niin oletko silloin joku siiderivalas wt-horo? Vaiko ihan normaali ihminen, jonka musiikkimaku on enemmän jotain klassista kuin rockia?

[/quote]

Itse pidän volbeatin musiikista, mutta halusin juurikin stereotypisoida musiikin kuuntelija ryhmän ihan vain mielenkiinnosta miten Underground musiikkia kuuntelevat ystäväni mahtavat ajatella minusta, ei sillä että se saisi minut pitämään vähemmän musiikista josta pidän. Olen melko tuore kuuntelelija ja löysin musiikin vasta muutama vuosi sitten.

Mitkä on muuten teidän lempi kappaleenne?

Vierailija
18/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen perusteella festarikentällinen eri-ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä.

Vierailija
19/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still counting.

Vierailija
20/25 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulovammaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä