Käyttekö helteillä hengailemassa Prismassa tms. isossa ruokakaupassa ihan vaan viileyden takia?
Kommentit (29)
Ei onneksi tarvitse enää mennä. Helteet loppuu, jee!
Kävin ja näin tosi järkyttävän näköisiä lihavia akkoja. Jos painaa melkein 100 kiloa niin ei pitäisi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin.
Käyn, myönnetään.
Mutta käyn kyllä muulloinkin ihan vaan kaikessa rauhassa katselemassa ja tutkimassa kaikkia ruokahyllyjä, koska ne ovat niin kiinnostavia.
Näin pysyn ajan tasalla mm. kaikista uutuuksista, joita on joskus kiva välillä testailla.
Samoin teen mm. kosmetiikkaosastolla.
Ei nyt koronan takia kannata missään hillua turhaan. Vaikka on kaksi rokotusta niin minä en ainakaan vielä käy kuin pakolliset menot nopeesti isossa tavaratalossa. Osalta näkyy korona jo kokonaan unohtuneen.
En, mä inhoan kun siellä on niin kylmä. Mulla on aina villatakki päällä marketissa mutta jalkoihin käy kylmä ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyvät, hengailevat joskus tuntejakin koko perheen kanssa. T. Ikean työntekijä
Ikeassa on kuuma, ainakin Espoossa. En menisi hengailemaan.
Toki, toki, siellä pakasteosastolla ne neitien nännit niin kivasti nöpöttää.
Olen käynyt kaupassa vain tarpeita hakemassa, en viilennystä hakien. Olen huomannut, että kaupoissa on ollut mukavan viileää, jopa liian.
Kuumuus ei ole juurikaan haitannut kotona. Makkariin tosin olen kaivannut hieman lisää viilennystä.
Puhuin juuri tänä aamuna miehelle, että jos laittaisi ikkunaan koko ikkunan kokoisen verkon. Pienen tuuletusikkunan lisäksi, että ilma vaihtuisi paremmin.
Kellarissa on viileää. Siellä mahtuu vaikka nukkumaan. Vielä ei ole kuumuus haitannut niin paljon, että olisi käyttänyt mahdollisuutta.
Olen käynyt jäähdyttelemässä joitakin kertoja.
Eilen hieroin käsivarsia jääpalalla ja se viilensi mukavasti.