Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö helteillä hengailemassa Prismassa tms. isossa ruokakaupassa ihan vaan viileyden takia?

Vierailija
15.07.2021 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaupassa vain tarpeita hakemassa, en viilennystä hakien. Olen huomannut, että kaupoissa on ollut mukavan viileää, jopa liian.

Kuumuus ei ole juurikaan haitannut kotona. Makkariin tosin olen kaivannut hieman lisää viilennystä.

Puhuin juuri tänä aamuna miehelle, että jos laittaisi ikkunaan koko ikkunan kokoisen verkon. Pienen tuuletusikkunan lisäksi, että ilma vaihtuisi paremmin.

Kellarissa on viileää. Siellä mahtuu vaikka nukkumaan. Vielä ei ole kuumuus haitannut niin paljon, että olisi käyttänyt mahdollisuutta.

Olen käynyt jäähdyttelemässä joitakin kertoja.

Eilen hieroin käsivarsia jääpalalla ja se viilensi mukavasti.

Vierailija
22/29 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse enää mennä. Helteet loppuu, jee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja näin tosi järkyttävän näköisiä lihavia akkoja. Jos painaa melkein 100 kiloa niin ei pitäisi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin.

Vierailija
24/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, myönnetään.

Mutta käyn kyllä muulloinkin ihan vaan kaikessa rauhassa katselemassa ja tutkimassa kaikkia ruokahyllyjä, koska ne ovat niin kiinnostavia.

Näin pysyn ajan tasalla mm. kaikista uutuuksista, joita on joskus kiva välillä testailla.

Samoin teen mm. kosmetiikkaosastolla.

Vierailija
25/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt koronan takia kannata missään hillua turhaan. Vaikka on kaksi rokotusta niin minä en ainakaan vielä käy kuin pakolliset menot nopeesti isossa tavaratalossa. Osalta näkyy korona jo kokonaan unohtuneen. 

Vierailija
26/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mielummin suihkussa.

Vierailija
27/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä inhoan kun siellä on niin kylmä. Mulla on aina villatakki päällä marketissa mutta jalkoihin käy kylmä ikävästi.

Vierailija
28/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyvät, hengailevat joskus tuntejakin koko perheen kanssa. T. Ikean työntekijä

Ikeassa on kuuma, ainakin Espoossa. En menisi hengailemaan.

Vierailija
29/29 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, toki, siellä pakasteosastolla ne neitien nännit niin kivasti nöpöttää.