Käyttekö helteillä hengailemassa Prismassa tms. isossa ruokakaupassa ihan vaan viileyden takia?
Kommentit (29)
En, ei siinä olisi mitään järkeä, kun olisi kuitenkin taas hiki, heti kun sieltä lähtee.
En, mutta kävin koiran kanssa ajelulla, jotta saatiin edes hetken helpotus ilmastoidussa autossa.
Kyllä käyvät, hengailevat joskus tuntejakin koko perheen kanssa. T. Ikean työntekijä
Olisi kiva mennä Prismaan. Mutta sinne olisi todella kuuma ja autiomaatyyppinen edestakainen matka, jolloin se vesittää koko homman. Se on juuri väärässä kulmassa, että reitti olisi tarpeeksi suora. :)
En, hengaan kotona kahden ilmalämpöpumpun viilennyksen voimin.
En, kun se meno sinne jo aiheuttaa hikivyöryn ja takaisin tullessa sama. Mieluummin menen suihkuun hengailemaan.
Joo. Korona ei kuulemma tartu kaupoista vaan baareista, joten riskitöntä viilennystä.
Pulmusissa se perhe muutti kesällä ruokakauppaan, kun niiden sodanaikainen tuuletin hajosi. Pitää alkaa punomaan suunnitelmaa, jolla toteutan tuon saman todellisessa elämässä.
En todellakaan, kylmä tulee. Ulkona pärjää hyvin, en tarvi pakastearkkua.
Jäätelöaltaassa pää niin kauan ettei aivot jäädy , on se kumma kun sitä lempijädeä ei löydy oiskohan tuolla aivan takana vasemmalla : D kauppias on jo alkanut vilkuileen mua : D
En koska sinne on 100km matkaa.
Käyn ihan normaalisti oman kylän kaupassa ruokaostoksilla pari kertaa viikossa.
Ei tule ei. Kotona on tasaisen mukavan viileää.
Ennen kävin kun asuin vuorayksiössä. Iltapäivällä kuumimmaksi ajaksi lähdin hypermarketteihin haahuilemaan. Kyllä siellä aika kuluu rattoisasti 👍
Korona-aikaan en "hengaile" isoissa ruokakaupoissa vaikka olis miten hiki.
Olen töissä kauppakeskuksessa ja moni asiakas sanoo ihan suoraan, ettei etsi mitään erityistä, on vain tullut kuluttamaan aikaa kun sisätiloissa on mukavan viileää.
Kyllä mä nautin siitä Prisman viileydestä mutta vain ruokaostoksilla ollessani. En siis ilman ostoaikeita lähde kauppoihin hengailemaan.
Käyn kauppojen kylmähyllyillä notkumassa hetken. Saa pienen breikin tähän hulluun kuumuuteen.