Sain tarjouksen yritykseltä ja saatekirjeessä yrityksen edustaja
kirjoitti tekstiä joka vilisi yhdyssanavirheitä ja pilkut puuttuivat oikeista paikoista. Sain myös heidän kilpailijalta tarjouksen ja vaikka se oli hieman kalliimpi, valitsin heidät. En vain luota yritykseen, jonka työntekijät eivät osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein. Mutta ehkä on ihanan sosiaalinen työpaikalla, sehän merkitsee nykyään eniten :).
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa pikku mainen.
Juu ei mun tilukset ole kauhean isot.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailijako osasi yhdyssanat?
Kyllä!
Ap
Kun ei itsekään osaa esim. pilkkusääntöjä, on aika turha inistä toisten virheistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itsekään osaa esim. pilkkusääntöjä, on aika turha inistä toisten virheistä.
Mikä ei ole oikein?
Minä en luota ap:n tekstiin, koska pilkutus persiillään ja käytössä mm. ilmaisu "ja vaikka".
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan ei tarvitse osata kirjoittaa, se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei ole oikein?
Tietäisit, jos osaisit suomea kunnolla.
Asunnonvälittäjän käyttämää kieltä kannattaa myös arvioida tältä kannalta. Jos asunnon esittelyteksti vilisee virheitä, teennäisiä ilmaisuja ja huonoa kieltä välittäjä ei ole pätevä ammattilainen. Toinen yhtä huono vaihtoehto on, että välittäjä on hosuva ja huolimaton ja kieli on sen takia heikkolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritys ei tarjoa kirjoituspalveluita, ei senkään tarvitse kielioppisääntöjä osata. Asiakas kun ei heille maksa yhdyssanoista.
Kiitos tarjous pyynnöstänne.
Olemme iloisia että vallitsitte meidän yrityksen ja olemme moni muotoinen ja moni puolinen kaikin tavoin.
Jos kyseessä olisi joku duunarialan pikkufirma, joka hallitsee oman alansa, ei paljon kirjoitus- tai kielioppivirheet häiritse, kunhan asiasta saa selvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritys ei tarjoa kirjoituspalveluita, ei senkään tarvitse kielioppisääntöjä osata. Asiakas kun ei heille maksa yhdyssanoista.
Se minä kuvan yritys antaa itsestään yhdyssanavirheillä ja huonolla kieliopilla on se minkä perusteella asiakas tekee päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se minä kuvan yritys antaa itsestään yhdyssanavirheillä ja huonolla kieliopilla on se minkä perusteella asiakas tekee päätöksen.
Minä kuvanpa hyvinkin :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi joku duunarialan pikkufirma, joka hallitsee oman alansa, ei paljon kirjoitus- tai kielioppivirheet häiritse, kunhan asiasta saa selvän.
Ja sit nää samat duunarit ihmettelevät, kun eivät saa Tinderistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on asiakkaita riittänyt, vaikka pilkkua ei viilatakaan. Tai ehkä juuri siksi. Hoidetaan se, mistä meille maksetaan eikä käytetä kallista aikaa välimerkkien rakastelusessioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, kuluuhan siinä kynä ja paperi. Tai tietokoneen näppis, sähköä ja aikaa. Kallista.
Ekstrovertti ollut asialla häsläämässä? Dynaaminen ja vuorovaikutusmonitaitaja=sosiaalinen kahvitaukohölöttäjä.
Näin se juuri vaikuttaa. Aurinkopaneeleiden esite vilisi virheitä. En usko, että osaavat asentaa yhtään mitään, kun ei ole edes kirjoittamaan oppineet.