Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanpin Hairstoren myyjä luuli varkaaksi

Vierailija
20.07.2014 |

Kierreltiin miehen kanssa liikkeessä etsimässä hoitoainetta, ei löydetty ja tehtiin lähtöä pois liikkeestä. Myyjä pysäytti meidät ja käski näyttämään ostoskassimme koska "siitä hyllystä katosi purkki". Tyrmistyimme.

Luonnollisesti meidän kasseista ei mitään siihen liikkeeseen kuuluvaa löytynyt, tämä ei voinut edes pahoitella, sanoi vain aivan helkutin veemäisesti " älkää ottako itteenne"

Hairstoressa käynti meidän perheessä loppu tähän.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:22"]

Minä en ihan ymmärrä että miksi pitää niin kovin puolustaa omia oikeuksiaan jossakin laukun avaamisessa... Siis jos ei mitään ole varastanut niin kyllä minä ainakin omaa elämääni helpottaakseni avaisin sen laukun vartijalle tai myyjälle, 3min ja poistuisin tyytyväisenä. Toki toivoisin pahoittelua mikä kyllä on oletettavaa saadakin. hairstore on poikkeus, sieltä ei kannata odottaa mitään palvelualttiutta tai ystävällisyyttä. No, joskus saattaa yllättyä positiivisesti, jos vaihtorahan antamisen yhteydessä kuuluu "ole hyvä".

[/quote]

Kaltaistesi alistuvien lampaiden takia moni vartija luulee itsestään liikoja. Sitten kun oikeuksistaan kiinni pitävä tulee vastaan onkin hupia tiedossa...

Vierailija
62/62 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:22"]

Minä en ihan ymmärrä että miksi pitää niin kovin puolustaa omia oikeuksiaan jossakin laukun avaamisessa... Siis jos ei mitään ole varastanut niin kyllä minä ainakin omaa elämääni helpottaakseni avaisin sen laukun vartijalle tai myyjälle, 3min ja poistuisin tyytyväisenä. Toki toivoisin pahoittelua mikä kyllä on oletettavaa saadakin. hairstore on poikkeus, sieltä ei kannata odottaa mitään palvelualttiutta tai ystävällisyyttä. No, joskus saattaa yllättyä positiivisesti, jos vaihtorahan antamisen yhteydessä kuuluu "ole hyvä".

[/quote]

Kaltaistesi alistuvien lampaiden takia moni vartija luulee itsestään liikoja. Sitten kun oikeuksistaan kiinni pitävä tulee vastaan onkin hupia tiedossa...[/quote]

Toivottavasti en törmää sinuun missään olosuhteissa ikinä, vaikutat todella inhottavalta ja pahantahtoiselta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme