Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella ihmisestä, joka puhuu toisesta negatiivisesti ja hetken päästä positiivisesti

Vierailija
28.07.2014 |

Olen vähän ihmeissäni. Tuttuni elämässä on eräs ihminen, josta hän aina aika ajoin puhuu negatiiviseen sävyyn hänen selän takanaan muille. Välillä taas tuleekin vaihe, jolloin kukaan ei saa sanallakaan mainita tästä ihmisestä mitään negatiivista. Tällöin tuttuni puheleekin kaikkea positiiviseen sävyyn.

Olen vain ihmetellyt, että miten muuttaa aina mieltään välillä? Tätä on jatkunut jo vuoden ajan. Tuntuu hassulta, että aikuinen ihminen puhuu toisesta mitä lie sattuu, mutta saattaa kilahtaa jos joku muu tekee niin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kyse on hänelle erittäin läheisestä ihmisestä ja uskoutuu asiasta sinulle? Vähän niinkuin omaa kumppania saatetaan välillä ärsyyntyneenä moittia ystävälle mutta kuitenkaan ei tykkää jos ystävä sanoo kumppanista huonoa?

Vierailija
2/2 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on vähän tuo tilanne. On eräs monen vuoden takainen hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan ehkä vähän kasvettu erillemme, ja välillä tuntuu vaikealta ymmärtää häntä. Miehelle tulee hänestä purkauduttua, mutta hän on kuitenkin ystäväni, enkä pidä siitä, että mieheni häntä liikaa arvostelee. Vaikka välillä ruoditaankin yhdessä. Saatan suutahtaa miehelle joskus tuosta, vaikka ymmärrän kyllä ettei hän ole ystäväni suurin fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän