Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Kuinka monta kertaa olet uinut nyt kesän aikana?

Vierailija
20.07.2014 |

Mä olen pulahtanut kolme kertaa järvessä.

Enempää en varmaan käy.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Jos olisi varaa omaan mökki, niin lähes asuisin vedessä. Rakastan uimista.

Inhoan ruuhkaisia uimarantoja, vaikka normaalipainoinen olenkin.

Vierailija
22/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:45"]Mtä ihmettä. Me olemme olleet mökillä reilun viikon, ja minä olen uinut pari kertaa joka päivä paitsi tulopäivänä vain kerran. Lapset tietenkin asuvat vedessä ja heitä pitää vahtia laiturilla, mutta kyllä siinä itsekin järveen ihan hyvin välillä ehtii. Uimisen lisäksi olen ottanut aurinkoa ilmapatjalla veden varassa kelluen. Maha on tällöin koko ajan vähän veden alla :)

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
24/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:45"]Mtä ihmettä. Me olemme olleet mökillä reilun viikon, ja minä olen uinut pari kertaa joka päivä paitsi tulopäivänä vain kerran. Lapset tietenkin asuvat vedessä ja heitä pitää vahtia laiturilla, mutta kyllä siinä itsekin järveen ihan hyvin välillä ehtii. Uimisen lisäksi olen ottanut aurinkoa ilmapatjalla veden varassa kelluen. Maha on tällöin koko ajan vähän veden alla :)

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

[/quote]

Koska  se on ihanaa. Naku-uinti omassa mökkirannassa piilossa vieraiden ihmisten katseilta on parasta mitä Suomen kesä tarjoaa. Tai no ehkä mansikat ja kerma-philadelpiavaahdon kanssa on yhtä hyvää.

Vierailija
25/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa etten tiedä. :) ♠

Vierailija
26/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa, sain lapsen maaliskuussa ja imetän vielä, joten en pysty mennä uimaan vauvan kanssa ja muutenkaan en menisi rintatulehduksen pelossa.

Ensi vuonna sitten. :)

Vierailija
27/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:51"]

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

[/quote]

Koska  se on ihanaa. Naku-uinti omassa mökkirannassa piilossa vieraiden ihmisten katseilta on parasta mitä Suomen kesä tarjoaa. Tai no ehkä mansikat ja kerma-philadelpiavaahdon kanssa on yhtä hyvää.

[/quote]

Kyllä, onnistuit satuttamaan tätä köyhää, onnittelut. Toivottavasti leuhka lehmä hukut sinne omaan mökkirantaas.

Vierailija
28/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, kymmeniä jopa satoja... Käyn meressä päivittäin kesät talvet. Asutaan rannalla. Olin 2 viikon duunimatkalla jolloin pulahdin vain hotellin uima-altaaseen:(. No, menetteli sekin. Olen himouimari.

Vierailija
29/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun siellä

Vierailija
30/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:48"]

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

[/quote]

[/quote]

Kai sinä tajuat, että kaikki ihmiset eivät nauti samoista asioista?

Vierailija
31/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:51"]

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

[/quote]

[/quote]

Kyllä, onnistuit satuttamaan tätä köyhää, onnittelut. Toivottavasti leuhka lehmä hukut sinne omaan mökkirantaas.

[/quote]

Hyvin sanottu. :)

Vierailija
32/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uisin, jos tarkenisin. Vesi on hyytävän kylmää järvissä ja meressä.

Mukavaa, että monet viihtyvät vedessä.

Vierailija
33/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä muuttui tämäKIN ketju ikäväksi. Onko teillä paha olla?

Itse pyrin uimaan mahdollisimman usein. Ei ole mökkiä eikä rantaa ihan lähellä. Silti olen/olemme uineet jo kymmeniä kertoja. Koko perhe tykkää. Käymme myös uimahallissa. Lomalla oltiin toukokuun lopussa (jos kesäksi lasketaan) Sardiniassa ja pulikoitiin päivittäin ja paljon. Kesäkuu oli kyllä aika kalsea, mutta silti käytiiin muutaman kerran uimassa. Heinäkuussa paaaljon useammin. Toivottavasti pitää näitä kelejä syyskuuhun asti, kuten jostain ennusteesta luin. Hyvää Kesää Kaikille, uimareille ja ei-uimareille!

Vierailija
34/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10. Nekin kun pääsin järveen, meressä en tykkää Suomessa uida kun vesi on niin hemmetin kylmää aina.

Vierailija
35/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:51"]

Miksi ette ui?

[/quote]

Miksi pitäisi?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ok, sinä olet siis kateellinen. Et toisten (tässäkin ketjussa maintuista) ulkomaanmatkoista, uusista omakotitaloista, autoista, kivoista opiskeluista/duunesta mutta yhden mamman mökkirannasta ja sen mainitsemisesta jaksat olla verisen kateellinen ja katkera. Oletko ihan varma, ettei ongelma ole siellä päässä näyttöä?

Vierailija
36/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ui, koska vesi on kylmää. Pitää olla vähintään 24 asteista, että kastaudun. 

Vierailija
37/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uinut, enkä varmaan uikaan. Sain vauvan kesäkuun puolessavälissä, joten nyt en edes saa uida. En tiedä, ehditäänkö mökille, ja yleiselle rannalle en halua mennä tässä kunnossa.

Vierailija
38/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 Ei vaan pääse uimaan, uimapaikat liian kaukan yms. Uin viimeksi noin 20vuotta sitten.

Vierailija
39/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luonnonvesissä 0, omassa altaassa n 10, tosi kylmää ja sateista oli kesäkuun loppuun. Sen jälkeen reissussa kymmeniä kertoja oäivässä

Vierailija
40/43 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 kertaa nyt parin viime viikon aikana Suomen järvissä. Nyt on lämmin vesi.