Olen 25 -vuotias, enkä koskaan seurustellut/käynyt treffeillä :(
Ikä alkaa painaan, en ymmärrä mikä minussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu. Olen avoin, iloinen, normaalin näköinen/painoinen, hymyilen, mutta en tyrkky. Pukeudun siististi, nuoren naisen tavoin... Mikä minussa mättää, kun miehet eivät kiinnostu? Elämäni on kulkenut normaalia rataa kaikessa muussa, paitsi seurustelussa. Opiskelen, asun yksiössä, nyt töissä, kavereita, käyn ulkona.. Ei ymmärrä ei.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:59"]
Olisi kyllä pirun mielenkiintoista tavata näitä ihmisiä, jotka valittavat etteivät ole ikinä käyneet treffeillä, ei ole miestä/naista yms.
Nähdä omin silmin, millaisista tapauksista on kyse. Pariskuntia näkee niin monenlaisia, että pistää aina hiukan ihmettelemään nämä yksin jääneiden 'kohtalot'. Semminkin kun mitään suurempaa ongelmaa ei koskaan tunnu tekstin perusteella ainakaan löytyvän.
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelen. Siksi olisikin ihan kiva kuulla muiden kuin aloittajan oma mielipide siitä, että millainen ihminen hän on. Jotakin vikaa ihmisessä täytyy olla, että ei meinaa millään löytyä miestä/naista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:56"]Olet liian tasokas monelle junttiääliölle ehkä?
[/quote]
Mutta ei ne juntitkaan ole minusta kiinnostuneita.. ;D
[/quote]
Voi ne olla, mutta Suomessa on kulttuuri, jossa miehet eivät helposti lähesty naisia etenkään silloin jos kokevat, että nainen ei kuitenkaan kiinnostu heistä. Jos nainen on kovin kaunis se pelottaa miehiä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:56"]Olet liian tasokas monelle junttiääliölle ehkä?
[/quote]
Mutta ei ne juntitkaan ole minusta kiinnostuneita.. ;D
[/quote]
Voi ne olla, mutta Suomessa on kulttuuri, jossa miehet eivät helposti lähesty naisia etenkään silloin jos kokevat, että nainen ei kuitenkaan kiinnostu heistä. Jos nainen on kovin kaunis se pelottaa miehiä.
[/quote]
En ole kaunis, olen pitkä, hoikka, mutta pärstäkerroin ei keskivertoa erkoisempi. Olen aavistuksen epävarma, enkä juuri osoita miehen suuntaan mielenkiintoa.
Johtuu ehkä sun asenteesta/käytöksestä? Katsotko miehiä silmiin ja hymyilet niille, voi niille myös mennä itse puhumaan. Ei tarvitse odottaa apaattisena, että joku äijänkäppyrä käy poimimassa...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:04"]
En ole kaunis, olen pitkä, hoikka, mutta pärstäkerroin ei keskivertoa erkoisempi. Olen aavistuksen epävarma, enkä juuri osoita miehen suuntaan mielenkiintoa.
[/quote]
Sieltähän se vikasi sitten löytyikin. Kannattaisiko yrittää itse tehdä aloitetta hieman enemmän?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:04"]
[/quote]
Tuo viimeinen lause selittää kaiken.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:01"]
[/quote]
Hohhoijaa mitä naisten itsetunnon suojelua.
Jos nainen on kiinnostava, sillä riittää kyselijöitä ja kyylääjiä. Ihan Suomessakin.
No, se on menoa sitten,kun sen oikean löydät. Ei entisiä kummittelemassa. Valitse hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:04"]
[/quote]
Sieltähän se vikasi sitten löytyikin. Kannattaisiko yrittää itse tehdä aloitetta hieman enemmän?
[/quote]
Aa, okei. Enemmän panostusta omaan aloitteeseen, täytyy kokeilla. Mistä tietää, että mies on liikkeellä tositarkoituksella, eikä etsi panoa?
Hei kohtalotoveri! Olen just saman ikäinen kuin sinä ja en ole koskaan seurustellut. Treffeille olen kyllä päässyt, mutta ne pari tapausta on olleet sellaisia, että itse olen tiennyt heti alusta asti, etten ole ollut kovin kiinnostunut. Olen kai mennyt vain siksi, kun en ole osannut kieltäytyä tai olen halunnut antaa mahdollisuuden ja katsoa, jos alkaisikin kiinnostaa.
Mulla syynä seurustelemattomuuteen on ujous ja se, että en tosiaankaan ole itse aloitteellinen. Jos olen kiinnostunut jostakin tyypistä, niin en uskalla näyttää sitä kenellekään. Hyvä, jos uskallan itselleni tunnustaa. Olen hyvän näköinen ja iloinen luonne, joten se ihmetyttää, miksei baareissakaan kukaan lähesty. Paljon tavallisemman näköisiä naisiakin lähestytään. Huokuuko minusta jotain sellaista, että miehet pysyttelevät kaukana, vai näkyykö se ujous päällepäin? Tiedä häntä. Pitäisi kai rohkaistua ja alkaa itse lähestyä miehiä, että löytäisin jonkun.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
Aa, okei. Enemmän panostusta omaan aloitteeseen, täytyy kokeilla. Mistä tietää, että mies on liikkeellä tositarkoituksella, eikä etsi panoa?
[/quote]
Kaikki ne baareissa panoa etsii. Varaudu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:08"]
[/quote]
Jos nainen on kiinnostava, sillä riittää kyselijöitä ja kyylääjiä. Ihan Suomessakin.
[/quote]
Näin se on. Tuo on vain myytti, etteikö miehet uskaltaisi lähestyä kauniita. Minulla on eräs todella kaunis kaveri, joka saa aina hätistellä miehiä ympäriltään. Ne ollaan me keskiverron näköiset ihan sievät, jotka ei kiinnosta ketään.
No mennään treffeille?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:55"]
Ikä alkaa painaan, en ymmärrä mikä minussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu. Olen avoin, iloinen, normaalin näköinen/painoinen, hymyilen, mutta en tyrkky. Pukeudun siististi, nuoren naisen tavoin... Mikä minussa mättää, kun miehet eivät kiinnostu?
[/quote]
sama, mutta ikää joulukuussa 30 vee
Olen vuoden nuorempi ja sama homma. Joskus olen kuullut, että minusta saa jääkuningatar-vaikutelman, jos ei ole tutustunut, joten aika synkältä näyttää..
Suomalaiset miehet ovat niin ujoja, etteivät lähesty. Ei tule mitään, jos nainen itsekään ei uskalla lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
Näin se on. Tuo on vain myytti, etteikö miehet uskaltaisi lähestyä kauniita. Minulla on eräs todella kaunis kaveri, joka saa aina hätistellä miehiä ympäriltään. Ne ollaan me keskiverron näköiset ihan sievät, jotka ei kiinnosta ketään.
[/quote]
Nojaa, itse olen ehkä sellainen keskiverron näköinen/ihan sievä, ja aina on vientiä riittänyt vaikka olen päälle vielä epävarma ja ujo. Oletteko te varmoja, ettei teillä ole esimerkiksi hyvin torjuva kehonkieli? Eräs ystäväni on nätti ja mukava ihminen, mutta ei ole seurustellut kertaakaan vaikka on 26-vuotias ja ilmeisesti haluaisi kyllä löytää jonkun. Minusta tuntuu etteivät miehet uskalla lähestyä kun hän näyttää juuri siltä (ilmeisesti vahingossa) ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa juttelemaan tulevien miesten seura, ja usein valitteleekin kun miehet kokevat hänet jotenkin vihamieliseksi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:55"]
Ikä alkaa painaan, en ymmärrä mikä minussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu.
[/quote]
Moi! Nuori nainen olet edelleen ja kaikin puolin mainion kuuloinen tapaus :) Siis älä siitä huolehdi. Rakkautta, yhteyttä ja toista ihmistä kun ilmeisesti etsit, niin saanko ehdottaa: tuota ihmistä kaivatessasi ota sydämesi ja elämäsi perustaksi sellainen rakkaus, joka rakastaa ja hyväksyy sinut täydellisesti - sitä rakkautta kuvataaan koskettavasti oheisessa pienessä videossa http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Sillon sen löytää löytää, kun lakkaa etsimästä. :) Löydät vielä sen oikean, älä huoli.