Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihonut 45kg --> 56kg ka saan kuulla siitä jatkuvasti

Vierailija
20.07.2014 |

Miesystävä muistuttaa jatkuvasti miten olen lihonut 4 vuoden suhteen aikana. Olin tuolloin 17 vuotias ja alipainoinen. Pituutta on se 165cm. Olen kyllä lihonut melkoisen paljon,syytä en tiedä sillä kuntoinen ja syön terveellisesti. Jos hän näkee kadulla jonkun laihan nuoren naisen, saan kuulla ilkkuvasti miten minäkin olen joskus ollut laiha.

Itsetuntoni on ihan pohjassa, vaikka ennen pidin itsestäni. Vaikka olenkin lihonut. Nyt olen huomannut että pidän itseäni läskinä enkä edes halua käydä kaupassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:51"]

Mulle kävi täysin samoin! Olin suhteen alussa 44,5kg ja lihoin reilussa kolmessa vuodessa 57 kiloon. Mies alkoi puhua enemmän lenkkeilystä ja esitteli kuntosaleja. Alkoi suosia enenmmän kasviksia ja pastat jätettiin pois. Paahtoleipää ei olla ostettu varmaan vuoteen, aina vain ruislepää..

Noh, nyt olen 51,8kg (aamupaino tänään) ja pari kiloa ajattelin vielä ottaa pois että pääsee taas alle 50 kilon. Pituutta 163 cm.

Eli, joko muuta itseäsi tai vaihda mies. Itse valitsin urheilun ja järkevämmän ruoan, nyt on parempi olo kuin pullukkana. Ihan yllättävän mukavaa on ollut lenkkeillä miehen kanssa. Salille en vielä ole suostunut ja tuskin koskaan suostunkaan, mies saa käydä bodaamassa itekseen.

[/quote]

Onko sun mielestäsi 57 cm ja 163 cm "pullukka"?

Vierailija
42/46 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:17"]

Mulle kävi täysin samoin! Olin suhteen alussa 44,5kg ja lihoin reilussa kolmessa vuodessa 57 kiloon. Mies alkoi puhua enemmän lenkkeilystä ja esitteli kuntosaleja. Alkoi suosia enenmmän kasviksia ja pastat jätettiin pois. Paahtoleipää ei olla ostettu varmaan vuoteen, aina vain ruislepää..

Noh, nyt olen 51,8kg (aamupaino tänään) ja pari kiloa ajattelin vielä ottaa pois että pääsee taas alle 50 kilon. Pituutta 163 cm.

Eli, joko muuta itseäsi tai vaihda mies. Itse valitsin urheilun ja järkevämmän ruoan, nyt on parempi olo kuin pullukkana. Ihan yllättävän mukavaa on ollut lenkkeillä miehen kanssa. Salille en vielä ole suostunut ja tuskin koskaan suostunkaan, mies saa käydä bodaamassa itekseen.

[/quote]

[/quote]

No ei varmasti kaikkien kohdalla. Jos on lihasta, niin voi näyttää hokaltakin. Itse siis lihoin ihan rehellisesti läskiä, joten olin pullukka. Tai laiha läski, vai miksi täällä kutsutaan sellaist, jolla ei ole lihaksia yhtään, mutta läskiä kyllä.

Kun kolmessa vuodessa tulee yli 10 kiloa läskiä lisää melko alhaiseen lähtöpainoon, niin ymmärrät varmaan, että kyllä siinä pullukaksi itsensä tuntee. Eri asia olisi varmasti ollut, jos olisin lähtökohtaisesti ollut vaikkapa 60-kiloinen lihaksikas treenaaja, jolle olisi tullut lihasta ja läskiä sopivassa suhteessa 10 lisäkiloa.

En siis sano, että kaikki 57-kiloiset ovat pullukoita, vaan itse tunsin itseni sellaiseksi koska kertynyt paino oli nimenomaan läskiä. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joskus poikaystävä joka nimitteli minua pullukaksi kun olin 168/46, en ikinä ymmärtänyt että mitä vi**ua varten, mutta pistin sen sen piikkiin että se tosiaan oli vasta poika, eli idiootti.

Vierailija
44/46 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

No ei varmasti kaikkien kohdalla. Jos on lihasta, niin voi näyttää hokaltakin. Itse siis lihoin ihan rehellisesti läskiä, joten olin pullukka. Tai laiha läski, vai miksi täällä kutsutaan sellaist, jolla ei ole lihaksia yhtään, mutta läskiä kyllä.

Kun kolmessa vuodessa tulee yli 10 kiloa läskiä lisää melko alhaiseen lähtöpainoon, niin ymmärrät varmaan, että kyllä siinä pullukaksi itsensä tuntee. Eri asia olisi varmasti ollut, jos olisin lähtökohtaisesti ollut vaikkapa 60-kiloinen lihaksikas treenaaja, jolle olisi tullut lihasta ja läskiä sopivassa suhteessa 10 lisäkiloa.

En siis sano, että kaikki 57-kiloiset ovat pullukoita, vaan itse tunsin itseni sellaiseksi koska kertynyt paino oli nimenomaan läskiä. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

[/quote]

Ok, ymmärrän kyllä tuon.

Vierailija
45/46 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:53"]

Törkeä mies sulla! Sano sille, että jos ei just heti lopeta sun ulkonäön arvostelemista, niin saa jäädä yksin tuijottelemaan perseitä. Et todellakaan hyväksy tuollaista käytöstä!

[/quote]tää

Vierailija
46/46 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jälkeen nainen yleensä vähän lihoo. Se on ihan normaalia enkä tarkoita nyt mitään isoa lihomista vaan sellaista 5 kiloa.