Olen lihonut 45kg --> 56kg ka saan kuulla siitä jatkuvasti
Miesystävä muistuttaa jatkuvasti miten olen lihonut 4 vuoden suhteen aikana. Olin tuolloin 17 vuotias ja alipainoinen. Pituutta on se 165cm. Olen kyllä lihonut melkoisen paljon,syytä en tiedä sillä kuntoinen ja syön terveellisesti. Jos hän näkee kadulla jonkun laihan nuoren naisen, saan kuulla ilkkuvasti miten minäkin olen joskus ollut laiha.
Itsetuntoni on ihan pohjassa, vaikka ennen pidin itsestäni. Vaikka olenkin lihonut. Nyt olen huomannut että pidän itseäni läskinä enkä edes halua käydä kaupassa.
Kommentit (46)
Kuulostaa siltä, että miehen motiivina kiusaaminen tms. Nykyisellä painollasi olet kuitenkin vielä hoikka.
Laske huvikseen teidän molempien bmi:t. Melkein lyön vetoa, että sulla on alempi, joten voit tylyttää ihan faktojen kanssa takaisin.
...Ja sitten jättää paskan miehesi vinkumaan perääsi, ja miettimään mitä menetti kun alkoi haukkumaan.
Mulle meinaan yksi sankari kerran yritti vastaavaa. Avasin oven, ja totesin, että eikun parempaa etsimään jos luulee löytävänsä. Ei jostain kumman syystä lähtenyt :)
Yök mikä mies. Olet nytkin tosi hoikka, ja veikkaisin myös että vointisi on parempi ja energiaa on enemmän kuin alipainoisena.
Tuollainen mies ei yleensä muuten parane kuin vaihtamalla. Ansaitset todellakin jotain parempaa.
Kannataisiko päästää moinen helmi vapaille markkinoille?
Ethän sä edes ole lihonut, vaan kasvanut hontelosta tytöstä naiseksi. Hoikaksi sellaiseksi. Kamalaahan se olisi, jos ihan luonnollinen kehitys olisi alipainon takia jäänyt välistä.
Älä nyt viitti. Mä oon lihonnu 50kg. Revi siitä. Silti on itsetunto kohdillaan. Tarkoitus olis laihduttaa itseni takia jotta elämä olis helpompaa. Siis liikkumiset yms. Mutta muiden takia sitä en tee. Aivan sama mitä muut ajattelee. Heitä mies pihalle jos on noin idiootti. Maailmassa on niin paljon isompiakin juttuja kuin se onko joku laiha vai lihava vai jotain siltä väliltä. Suhteellisuudentajua hyvät ihmiset. Tsemppiä!
Viiden vuoden päästä kun olet miehen mielestä rupsahtanut vanha läski se vaihtaa sinut alipainoiseen 16-vuotiaaseen.
Minäkin olen lihonut muutamassa viikossa loman aikana 62-67 kg. Pituus sama kuin sinulla. Minä olen huolissani. Sinun ei pitäisi olla, koska minä olin 58-kiloisena hirveä luuviulu.
JSASAP! Eli jätä se as soon as possible!
Ja lisäänpä nyt vielä, että nykyään kun esimerkiksi kaikki mainoskuvat käydään läpi kuvankäsittelyohjelmilla, ja ennestäänkin ylihoikista malleista nipistetään vielä sillätavoin painoa veke, niin ihmisille tulee todella helposti aivan vääristynyt kuva siitä, miltä ihmisvartalon kuuluu näyttää. Sikäli olisin siis varovainen ja tiukka niiden poikaystävän puheiden kanssa, että tuosta voi hyvinkin kehittyä pahemman sorttinen syömishäiriö. Varsinkin jos tälläkin hetkellä tuntuu jo siltä, että et ole tyytyväinen itseesi, ja kaupassakäyntikin tuntuu vastenmieliseltä.
Joten tiedäthän, että sun ei oikeasti tarvitse kuunnella poikaystävältäsi tuollaista puhetta? Voit sanoa, että sen on loputtava välittömästi, koska se on sekä perusteetonta että loukkaavaa. Jod poikaystävä jatkaa silti, niin siitä voi sitten päätellä jotain siitä, minkä verran hän välittää hyvinvoinnistasi.
Lisäksi lopetat hänen kanssaan ylipäänsä keskustelun painostasi. Kasvavilla lapsillakaan painoa ei terveydenhuollossa seurata kuin kerran vuodessa. En oikein näe mitään syytä, miksi aikuisen pitäisi käydä sen useammin vaa'alla, kun kerran on selvää, että paino on ihan normaalilukemissa.
T: 12
Mulle kävi täysin samoin! Olin suhteen alussa 44,5kg ja lihoin reilussa kolmessa vuodessa 57 kiloon. Mies alkoi puhua enemmän lenkkeilystä ja esitteli kuntosaleja. Alkoi suosia enenmmän kasviksia ja pastat jätettiin pois. Paahtoleipää ei olla ostettu varmaan vuoteen, aina vain ruislepää..
Noh, nyt olen 51,8kg (aamupaino tänään) ja pari kiloa ajattelin vielä ottaa pois että pääsee taas alle 50 kilon. Pituutta 163 cm.
Eli, joko muuta itseäsi tai vaihda mies. Itse valitsin urheilun ja järkevämmän ruoan, nyt on parempi olo kuin pullukkana. Ihan yllättävän mukavaa on ollut lenkkeillä miehen kanssa. Salille en vielä ole suostunut ja tuskin koskaan suostunkaan, mies saa käydä bodaamassa itekseen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:27"]Kannataisiko päästää moinen helmi vapaille markkinoille?
[/quote]
Jostain syystä ei kuitenkaan halua erota
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:51"]Mulle kävi täysin samoin! Olin suhteen alussa 44,5kg ja lihoin reilussa kolmessa vuodessa 57 kiloon. Mies alkoi puhua enemmän lenkkeilystä ja esitteli kuntosaleja. Alkoi suosia enenmmän kasviksia ja pastat jätettiin pois. Paahtoleipää ei olla ostettu varmaan vuoteen, aina vain ruislepää..
Noh, nyt olen 51,8kg (aamupaino tänään) ja pari kiloa ajattelin vielä ottaa pois että pääsee taas alle 50 kilon. Pituutta 163 cm.
Eli, joko muuta itseäsi tai vaihda mies. Itse valitsin urheilun ja järkevämmän ruoan, nyt on parempi olo kuin pullukkana. Ihan yllättävän mukavaa on ollut lenkkeillä miehen kanssa. Salille en vielä ole suostunut ja tuskin koskaan suostunkaan, mies saa käydä bodaamassa itekseen.
[/quote]
Mutta en aluksi itse ollut ollenkaan pahastunut lihomisesta. Mielestäni kasvoni näytti paremmalta ja tykkäsin kun tissit kasvoi. Onhan kiloja tullu muuallekkin mutten ollut mielestäni läski.
Joku todellisuuden taju minulla on tallessa vielä. Mutta kun nyt katsoo peiliin niin nääm vaan paksut reidet. On tämä miehellekkin kostautunut, en halua että hän koskee läskiin kroppaani tai näkee sitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:51"]Mulle kävi täysin samoin! Olin suhteen alussa 44,5kg ja lihoin reilussa kolmessa vuodessa 57 kiloon. Mies alkoi puhua enemmän lenkkeilystä ja esitteli kuntosaleja. Alkoi suosia enenmmän kasviksia ja pastat jätettiin pois. Paahtoleipää ei olla ostettu varmaan vuoteen, aina vain ruislepää..
[/quote]
Mutta en aluksi itse ollut ollenkaan pahastunut lihomisesta. Mielestäni kasvoni näytti paremmalta ja tykkäsin kun tissit kasvoi. Onhan kiloja tullu muuallekkin mutten ollut mielestäni läski.
Joku todellisuuden taju minulla on tallessa vielä. Mutta kun nyt katsoo peiliin niin nääm vaan paksut reidet. On tämä miehellekkin kostautunut, en halua että hän koskee läskiin kroppaani tai näkee sitä.
Ap
[/quote]
No tee asialle jotain? Joko muutat itseäsi (jos aidosti tuntuu, että kiloja on liikaa) tai jätä mies omaan arvoonsa. Tuollainen tilanne ei ole kestävä, joten jotain joudut joka tapauksessa tekemään.
Juu, kuulostaa minunkin mielestäni siltä että mies yrittää lytätä itsetuntoasi ja alistaa tahallaan. Hän siis kuittaa arasta aiheesta tuon takia. Exäni teki ihan samaa koska halusi kontrolloida minua (sanoi läskiksi kun mun BMI oli nipun napin 20). Sen jälkeen kun lemppasin hänet niin hän onkin sitten pommittanut kehuilla.
Haluatko todella katsella tuota nuijaa miestä?
Ä en oikeesti voi käsittää, että joku mies oikeasti tykkää tollaisista anorektisen laihoista naisista. Kuulostat erittäin sopusuhtaiselta. Jos olet alkanut urheilemaan, niin jo pelkät lihakset painavat, mutta varmasti ulkonäkö paljon parempi kuin silloin kun olit pelkkää luuta ja nahkaa. Onneksi minun mieheni pitää minusta kuuri sellaisena kuin olenkin, vaikka se 10kg onkin tullut 20v yhdessäolon ja 4 lapsen jälkeen. Aikuisen naisen kuuluukin näyttää aikuiselta naiswlta eikä teinitytöltä. Kuulostaa siltä, että jos lihoat vielä vaihtaa sut nuorempaan ja laihempaan ennemmin taimyöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:38"]
Viiden vuoden päästä kun olet miehen mielestä rupsahtanut vanha läski se vaihtaa sinut alipainoiseen 16-vuotiaaseen.
[/quote]
En kyllä ottais ittelleni miestä, joka edellyttää tyttöystävän olevan alipainoinen. Tosi terveellistä. Koitan ittekki parhaillani nostaa painooni parhaillaan edes normipainon rajoille.
t. 16-v
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:57"]Öö mitä? :D miehesi ilmeisesti pitää alipainoisista naisista. Olet täysin normaalipainoinen ja varmasti kauniimpi noin kun liian laihana! Hirveä mies, sano sille että sun mittaiselle on terveempää painaa 56 kuin 45 kg! Se, että itse tykkää hoikemmasta kropasta ei oikeuta haukkumaan normaalipainoista lihavaksi tms.
[/quote]
Perustellut kauhisteluaan sillä, että jos olen lihonut nyt jo yli 11kg lihon vielä lisääkin.
Ap