Saksan tulvat
Joko nyt paatuneetkin denialistit myöntää että ilmastonmuutos on täällä? Saksassa tulvia, Suomessa ennätyshelteitä. Jokainen lentokoneella lomalle menijä on tulevien sukupolvien tuhoaja. Jokainen Kiinan krääsää tilaava hukuttaa tulevat sukupolvet.
Kommentit (83)
Ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Lisäisin listalle vielä lasten tekemisen, niitä ei tarvita.
Itse olen syyllistynyt lentämiseen ja bensa-autoiluun. Tunnen siitä ihan hirveää syyllisyyttä. Olen vasta 31-vuotias ja pelkään tulevaisuutta.
Myös Suomeen voi tulla sadekupoli. Varautukaamme tulviin myös. Elämme lopun alkua
Saksan tulvat noilla alueilla voi johtua siitä että siellä on tolkuttomasti pinnoitettua maata. Betonia,asfalttia. Maa ei pysty imemään vettä. Lisäksi siellä saisi olla enempi tekojärviä vaikka onhan siellä aika paljon mitä kartasta kattonu. Mutta se pinnoitettu maa-ala. Ei ihme että kolmansien maiden uimarannat häviää kun sementtimafia myllää ja jyllää.
Matkustelemme lentäen ihan entiseen malliin koko perhe ja se siitä.
Ilmasto muuttuu, ihminen ei sille mitään voi. Rahaeliitti kyllä mielellään asialla pelottelee ja kontrolloi maailmaa, sekä kerää rahat pois.
Elämme lopunaikoja.
Saksassa ilmasto on sekaisin potenssiin kymmenen Suomeen verrattuna. Siellä on ollut kuivuutta jo vuosikausia osassa maata, esimerkiksi Itä-Saksa on ihan kuivunut ja sadot menetetty. Toisaalta sitten tulee tällaisia sekopäisiä tulvia yhtäkkiä.
Toivottavasti Suomessa säästytään vielä toistaiseksi tällaiselta kauheudelta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto muuttuu, ihminen ei sille mitään voi. Rahaeliitti kyllä mielellään asialla pelottelee ja kontrolloi maailmaa, sekä kerää rahat pois.
Elämme lopunaikoja.
Minkä lopun? Ihmistenkö?
Maailma on ollut olemassa miljardeja vuosia ja ei tämä pallo tästä mihinkään ole lähdössä vaikka se kuumeneekin.
Hollannissa, Belgiassa ja Luxemburgissa myös tulvavahingot siinä rajan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Hollannissa, Belgiassa ja Luxemburgissa myös tulvavahingot siinä rajan toisella puolella.
Luxemburgissa isot tuhot koko maassa.
Mua pelottaa eniten joku sairaan kylmä talvi joka sekin varmaankin on ihan mahdollinen kun ilmasto on sekaisin. Ja sekaisin vuosikymmeniä ennen kuin odotettiin.
Ilmastonmuutosta ei ihminen voi estää, se on aina muuttunut. Nyt pitäsi vain opetella elämään sen kanssa ja sopeutua siihen.
Pitäiskö Helsingistä alkaa siirtämään hallintoa ja muita kriittisiä toimintoja sisämaahan missä korkeus merenpinnasta on päälle 100m ja infra on vähemmän rakennettua että mahdolliset tulvavedet imeytyy myös maahan eikä jää lillumaan rakennetun maan päälle kuten Saksassa.
Metri vettä helsingissä on jo laittanut asuinalueita tulvimaan, 3 metriä olisi täyspaniikki
Maapallo selviää, niin kuin on käynyt aina ennenkin. Ihmisten tilanne onkin sitten eri juttu. Tulevaisuuden älylliset oliot tulevat kaivamaan korkeakulttuurimme jäänteet maan uumenista ja hetken tutkittuaan meidän jättämiä jälkiä toteavat että tuo laji oli kyllä harvinaisen tyhmää porukkaa. :D :D :D
Kuka nyt oman elinympäristönsä tieten tuhoaa?
Lopunaikaa elämme,luonnonmullistuksia ennenkuin jeesus tulee ja tuhoaa kaiken,me joudumme helvettiin,uskovat pääsevät taivaaseen.
Nuo tulvakuvat ovat väärennettyjä ja niillä halutaan suunnata kansan huomio pois Ranskan tilanteesta, jossa miljoonat ovat lähteneet kaduille vastustamaan koronahuijausta.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Maapallo selviää, niin kuin on käynyt aina ennenkin. Ihmisten tilanne onkin sitten eri juttu. Tulevaisuuden älylliset oliot tulevat kaivamaan korkeakulttuurimme jäänteet maan uumenista ja hetken tutkittuaan meidän jättämiä jälkiä toteavat että tuo laji oli kyllä harvinaisen tyhmää porukkaa. :D :D :D
Kuka nyt oman elinympäristönsä tieten tuhoaa?
Homo sapiensin jälkeen tulevan "älykkään lajin" tehtävä on matkata tähtiin. Toivottavasti he siinä onnistuvat.
Ossi kirjoitti:
Nuo tulvakuvat ovat väärennettyjä ja niillä halutaan suunnata kansan huomio pois Ranskan tilanteesta, jossa miljoonat ovat lähteneet kaduille vastustamaan koronahuijausta.
Aivan, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelemme lentäen ihan entiseen malliin koko perhe ja se siitä.
Minä olen katkaissut jo välit kaikkiin ulkomaille lentäen lomille matkustaviin. Samoin moni ystäväni. Emme halua olla murhaajien kanssa tekemisissä.
Ossi kirjoitti:
Molemmista asioista on uutisoitu. Ranskassa ihmiset kaduilla osoittamassa mieltä. Saksassa vesi kaduilla tulvimassa.
Me ostettiin Tesla, kun tuli huono omatunto ajaa diesel-autolla. Lisäksi lajittelemme jätteet ja mökille hankittiin aurinkopaneelit.