Kaikki hampaat vihlonut 2 viikkoa
Joutuuko tämän vaivan kanssa elämään loppuelämän? En pysty keskittymään töihin tai mihinkään kun sattuu. Hammaslääkäriin menossa, mutta pelottaa. Koko elämä romahtanut kun vihlonta vie kaiken ilon.
Kommentit (13)
Kokeile ensiavuksi Sensodyne hammastahnaa
Hädin tuskin pystyn nukkumaan. Tämä on ihan kamalaa ja särkylääkkeetkään ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Burksismi?
Kyllä narskuttelen. Saatan kuitenkin joskus herätä ilman kipuja ja sitten alkaa. Mietin voisiko nämä helteetkin vaikuttaa.
Hampaat kuulema pitää ensin hoitaa kuntoon ennen kuin lääkäri teettää sellaisen purentakiskon. On vaan monen kuukausien jonot hammaslääkäreille nyt. :'( En tiedä miten selviän.
2 viikon aikana ollut ehkä 2 suht kivutonta päivää, mutta ei psyyke kestä tätä kun ei vaan lopu.
Mullakin vihloi, vaihdoin hammastahnaa. Nyt ei vihlo edes kylmä tai kuuma. Ja siis halpistahnoista kyse, tyyliin Pepsodent vihloi, mutta Colgate ei.
Oletko ollut paljon tuulettimen tai ilmastointilaitteen tms. läheisyydessä?
Mulla on niiden takia ollut viikkotolkulla leuat ja posket kipeinä, toisinaan vihloo myös hampaat ja ikenet. Ollut muinakin kesinä näin. Jatkuva veto ja "viima" ei ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sydänoireita?
Voiko sydän oireilla näin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut paljon tuulettimen tai ilmastointilaitteen tms. läheisyydessä?
Mulla on niiden takia ollut viikkotolkulla leuat ja posket kipeinä, toisinaan vihloo myös hampaat ja ikenet. Ollut muinakin kesinä näin. Jatkuva veto ja "viima" ei ole hyväksi.
Olen! Nukun ikkuna auki ja tuuletin päällä. Meneekö tämä ohi jos johtuu näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burksismi?
Kyllä narskuttelen. Saatan kuitenkin joskus herätä ilman kipuja ja sitten alkaa. Mietin voisiko nämä helteetkin vaikuttaa.
Hampaat kuulema pitää ensin hoitaa kuntoon ennen kuin lääkäri teettää sellaisen purentakiskon. On vaan monen kuukausien jonot hammaslääkäreille nyt. :'( En tiedä miten selviän.
2 viikon aikana ollut ehkä 2 suht kivutonta päivää, mutta ei psyyke kestä tätä kun ei vaan lopu.
Hieronta auttaa tutkimusten mukaan yhtä hyvin kuin kiskot noihin kipuoireisiin. Ihan terveyskirjasto lähde :)
Tässä on ohje joka on ollut minulle tehokas apu:
https://mbody.info/lihaskalvokasittely/gua-sha-ohjeet/kireat-purentalih…
Googlailemalla löytyy varmasti myös sellaisia ohjeita joissa ei tarvita apuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensiavuksi Sensodyne hammastahnaa
Kiitos. Kokeilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burksismi?
Hieronta auttaa tutkimusten mukaan yhtä hyvin kuin kiskot noihin kipuoireisiin. Ihan terveyskirjasto lähde :)
Tässä on ohje joka on ollut minulle tehokas apu:
https://mbody.info/lihaskalvokasittely/gua-sha-ohjeet/kireat-purentalih…Googlailemalla löytyy varmasti myös sellaisia ohjeita joissa ei tarvita apuvälineitä.
Kiitos. Kokeilen.
Olisiko sydänoireita?