Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyön hyötyjä? Miten sinä koet etätyön hyödyt?

Vierailija
15.07.2021 |

Itse mietin oman hyvinvoinnin kautta. Olo on paljon parempi kaikelta osin. Aikaa ei kulu työmatkoihin. Päästöjä ei tule. Pärjäsimme ilman toista autoa, jos voisin tehdä aina etätöitä, joten siinä tulisi jo paljon säästöjä koko maailman kannalta, kun ei tarvitse hankkia autoa ja uutta autoa edes valmistaa. Ja päästöjä ei tulisi auton käytöstä. Työteho on parempi, joten työnantaja saa enemmän panosta minun työstäni. Itse koen saavani myös paljon, todella paljon. Mitään en ole menettänyt etätyön kautta. Parasta mitä työyhteisö on voinut minulle ikinä antaa. Mitä sinä ajattelet etätyön hyödyistä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät ja paremmat yöunet, ja vaikutus heijastuu ihan jokaiselle elämänalueelle.

Kello soimaan klo 7.45 huomisellekin 😊

Vierailija
2/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotan, ehtiikö siivooja vaiko hoitaja ensimmäisenä kertomaan kuinka ei voi tehdä etätyötä 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi keskittyä paremmin kun ei ole mölyäjiä. Varmaan ikinä ei enää palata lähitöihin, kiitos korona

Vierailija
4/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lyhyemmät päivät

-vähemmän työtä

-ei tarvi väkisin keksiä tekemistä

-voi tehdä omia juttuja päivän aikana

Vierailija
5/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvaa työtä voi tehdä etänä. ja ne etänä tehtävät ovat yleensä niitä ei-niin-tärkeitä töitä

Vierailija
6/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vapaa-aikaa ja unta

Rauhallisempi keskittymiskykyä tukeva työskentely-ympäristö

Rahaa säästyy työmatkoista ja työpaikkalounaista

Vierailija
7/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika harvaa työtä voi tehdä etänä. ja ne etänä tehtävät ovat yleensä niitä ei-niin-tärkeitä töitä

Joo, esim just vaikka joku palkanlaskenta. Mitä väliä tosiaan kenellekään.

Vierailija
8/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän ne ole kuin töitä jotka maksaa suurimmalta osaltaan kuin esim siivoojien, kassojen ja lähäreiden, jne…palkat ja eläkkeet.

Vierailija
9/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä työ, mikä joutaisi jo kadota. PElkkää mekaanista laskemista - eiköhän tietokoneohjelmat tuon tee jo nyt. Mihin siihen tarvii (kallispalkkaista) ihmistä väliin?

Vierailija
10/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa avokonttorin meteliä, ja osa kollegoista on järkyttävän sietämättämiä. Vieressä ravaava esimies aina jollain pikkudelegoinnilla. Pahaa toimistokahvia, siivottomat naistenhuoneet, hajuvesikäry. Työmatkoihin meni 1,5h päivässä, julkisilla järkyttävien ihmisten kylki kyljessä kyhnöttäen.

Nyt minulla on työrauhaaaaaaa! Oh, lisää aikaa päivässä! Lounastauolla ehtii kotitöitä, syön paremmin! Hiljaisuutta. Oh. Esimiehelle helpompi sanoa ei etänä :D

Vierailija
11/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä työ, mikä joutaisi jo kadota. PElkkää mekaanista laskemista - eiköhän tietokoneohjelmat tuon tee jo nyt. Mihin siihen tarvii (kallispalkkaista) ihmistä väliin?

Se oliskin siistiä, että voisi vaan syöttää palkkajärjestelmään ylimääräisiä tunteja ja etuuksia, eikä kukaan katsoisi perään.

Vierailija
12/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun työni on tärkeä. Huomaa heti, jos en tee töitäni.

Vierailija
13/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siivousfirma maksaa sen siivoojan palkan ja siivoojan palkasta menee verot ja muut ihan niinkuin muillakin. Ei etätyöläinen maksa sitä siivoojan palkkaa kuin jollakin kaukaisells filosofisella tasolla. Siivoukselle on tarvetta yhteiskunnassa, aina. Se ei ole tuottavaa toimintaa, mutta tarpeellista. Se pitää ottaa huomioon.

Vierailija
14/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät unet ja vähemmän stressiä. Minulla on yli tunnin työmatka suuntaansa, joten säästän päivässä 2 tuntia kun olen etätöissä. En aio enää palata toimistolle; jos yritetään pakottaa niin etsin uuden työn.

Vierailija
15/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauolla voi harrastaa seksiä 😊. Yksi suurimmista eduista.

Vierailija
16/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun työni on tärkeä. Huomaa heti, jos en tee töitäni.

Meillä ainakin tuontotyöntekijöiltä loppuisi se työ aika nopeaan.

Vierailija
17/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sitä voi harrastaa työkaverin kanssa työpaikallakin 😉

Vierailija
18/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma , etätöissä on , että vaikka kuinka tehoilisi niin suorittavan portaan tarvitsee sitten miettiä samat hommat uudestaan useimmiten, että periaatteessa se kotona tehoilu oli turhaa.

Vierailija
19/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sitä voi harrastaa työkaverin kanssa työpaikallakin 😉

No oho. Hyvät sinulle 👍👍

Vierailija
20/37 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma , etätöissä on , että vaikka kuinka tehoilisi niin suorittavan portaan tarvitsee sitten miettiä samat hommat uudestaan useimmiten, että periaatteessa se kotona tehoilu oli turhaa.

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme