Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ollut riitaa.. tauko? Mielipiteitä kaivataan.

Vierailija
20.07.2014 |

Olemme olleet yhdessä pari vuotta. Meillä on ollut viimeaikoina runsaasti riitoja, lähinnä miehen ajattelemattomuudesta johtuen. Vei esimerkiksi äitinsä minun asunnolleni kun ei jaksanut omaansa siivoota. Anoppi arvosteli kun en ollut pyyhkinyt pölyjä ja vaatekaappi oli aamun jäljiltä pitkin lattiaa. Suutuin miehelle ettei hänellä ole mitään oikeutta viedä äitinsä minun luokseni kun emme asu yhdessä. Mies vaan haukkui kotiani jne. Mies jatkuvasti pahalla tuulella ja purkaa sitä pahaa oloaan minuun. Se käy todella raskaaksi, olen muutenkin herkkä ihminen ja jos joku huutaa minulle en voi sille mitään että alan heti itkeä.

No, ihan sama sille, sanoin miehelle etten halua suhdetta jatkaa näiden jatkuvien typerien riitojen takia. Mies suuttui, ja lähti. Sovittiin että vien miehen tavarat hänen luokseen vapaapäivänä. Perjantaina hän tuli käymään hakemaan vara-avainta kun lukitsi itsensä ulos. Hän kertoi rakastavansa minua, oli itkenyt koko viikon ja miettinyt asioita. Ei halua erota, mutta ymmärtää jos minä haluan. Minä rakastan miestä mutta en nyt pysty olemaan hänen kanssaan. Mies sanoi että antaa minulle niin paljon aikaa kuin haluan, mutta jos on pienikin mahdollisuus että voisimme olla yhdessä niin hän ei anna periksi. En sitten osannut sanoa siihen oikein mitään muuta kuin että minun pitää olla nyt yksin, en voi olla miehen kanssa. 

Sitten suudeltiin. Sanottiin heipat ja nyt taas ei ole kuulunut.

Mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin olla miehen kanssa, mutta en JAKSA jatkuvaa riitelyä. Asumme erikseen, mutta mies on viettänyt PALJON aikaa luonani. Asuntoni on yksiö, ja ihan liian pieni jo pelkästään minulle. Lisäksi miehellä on työnsä vuoksi ihan eri unirytmi kanssani, ja varsinkin kun olen itse menossa aamun ja mies iltaan niin nukkumisesta ei tule kummallakaan mitään. Mies asuu myös yksiössä.

Minulla on asunto tällä hetkellä myytävänä, ja kunhan saan sen myytyä tarkoitukseni on muuttaa kaksioon tai kolmioon. Monet tämänhetkisistä ongelmista ratkeaisivat siinä. Mutta silti miehen ajattelemattomuus ja pahantuulisuus on ajoittain ongelma.

Miehessä on paljon hyvää. Hän tekee ruokaa mielellään, siivoaa etenkin keittiötä paljon. Hän osaa olla hurmaava ja mukava, ja tekee paljon asioita eteeni. Hän vie minua matkoille, sukulaisten luokse. Puhuu minusta paljon hyvää ystävilleen. Hän asettaa minut "jalustalle" ja on unelmapuoliso kun sattuu hyvälle tuulelle. Mutta tuo pahantuulisuus ja huono asenne on ongelma. :( 

Anteeksi sekavasta viestistäni, ajatukseni ovat ihan sekaisin. En haluaisi tehdä mitään ratkaisuja nyt, vaan katsoa mihin mies lähtee omaa elämäänsä suuntaamaan. Minusta hän vaikuttaa tyytyväisemmältä ollessaan yksin entä parisuhteessa kanssani.. Mutta jos näin on miksi hän haluaisi "odottaa" minua?

Olen 22v, mies 30v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ap

Vierailija
2/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:59"]

Eroa ap

[/quote]

Saisiko vähän perusteluja..? Olisi kiva saada ulkopuolista näkökulmaa. Ja please, ei juttuja ikäerosta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies, parempiakin on tarjolla, joihin rakastut ihan samalla tavalla. Jos nyt on jo noin vaikeaa, mitä suhde tulee olemaan muutaman vuoden päästä? Mies vie ilman lupaa anoppikokelaan asuntoon, joka arvostelee asuntoa ym. Ei sellainen kuulu normaaliin käyttäytymiseen. Olet nuori ja sinulla on koko elämä edessäsi. Olet valitettavasti löytänyt surkean tunneköyhän ja itseensä tyytymättömän miehen, joka ei osaa ilmeisesti seurustella ja ei ole siksi kelvannut oman ikäisille naisille. 

Vierailija
4/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:17"]

Unohda koko mies, parempiakin on tarjolla, joihin rakastut ihan samalla tavalla. Jos nyt on jo noin vaikeaa, mitä suhde tulee olemaan muutaman vuoden päästä? Mies vie ilman lupaa anoppikokelaan asuntoon, joka arvostelee asuntoa ym. Ei sellainen kuulu normaaliin käyttäytymiseen. Olet nuori ja sinulla on koko elämä edessäsi. Olet valitettavasti löytänyt surkean tunneköyhän ja itseensä tyytymättömän miehen, joka ei osaa ilmeisesti seurustella ja ei ole siksi kelvannut oman ikäisille naisille. 

[/quote]

IHAN samaa mieltä!!!

Vierailija
5/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voit antaa virheen anteeksi; eiköhän itsekukin elämässä mokailla ja tarvita anteeksisaamista.

Vierailija
6/6 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anopista olet jo valmiiksi saanut "vihamiehen", kun tuli sun asuntoon ihan noin vain uteliaana ja haukkui päälle.  Törkeetä! Tuo "sotkuinen kuva" sinusta säilyy hautaan asti hänen mielessään, etkä näin ollen kelpaa lastenlasten äidiksi ym. Millainen äiti, sellainen poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän