Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaan hiki päässä lähes päivittäin, jotta kelpaisin miehelle

Vierailija
20.07.2014 |

Joka on ylipainoinen. Omat mittani alle 3kk synnytyksestä ovat 57/163.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sulla on sentään jokin syy. 

Itse treenaan kun en muuta osaa ja elämä on niin vitun tyhjää. Kuluu edes tunti pari illasta joutuisasti. 

Vierailija
42/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:55"]Että sellaisen kultakimpaleen olet löytänyt lapsesi isäksi. 

Minä, 30 kiloa ylipainoinen nainen, aloitin sunnuntai-aamun seksillä rakastavan mieheni kanssa. Koitan tietysti laihduttaa, mutta ilman mitään verenmaku suussa-meininkiä. On ihanaa kun on mies joka rakastaa ja haluaa minua sellaisena kuin olenja löytää ulkonäöstäni kehumista vuodesta toiseen. 

[/quote] tasan ei käy onnen lahjat. Ap

[/quote]

Eivät, mutta niitä voi tasoittaa jälkikäteen. Asenne ratkaisee. Ei pidä tyytyä epätasajakoon tässäkään. Vai lätkäistiinkö siihen kääk niin roikkuvaan kankkuusi sekundalappu syntyessäsi? Onko sinulla ollut kasvaessasikaan oikeutta kertoa, mitä muilta tarvitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt jaksa muuta kuin yrittää laihduttaa muutaman kilon ja treenata tota persettä. Ap

Vierailija
44/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en oikein tiedä, miten olla oikein suhteessa, kun en ole muiden kanssa ollut. Ap

Vierailija
45/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin tossu ja kynnysmatto, että alkaa raivostuttaa. Pakko lähteä ketjusta ettei verenpaine nouse liiaksi.

Vierailija
46/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittysit vauvaasi.

Vierailija
47/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin miehelle näistä fiiliksistäni. Se vain nauroi. Mitä mun kannattaisi tehdä? Ap

Vierailija
48/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:48"]

Puhuin miehelle näistä fiiliksistäni. Se vain nauroi. Mitä mun kannattaisi tehdä? Ap

[/quote]

Kannattaisi, ap, ehkä lukea tämä ketju uudelleen läpi. 

Jos jäät tuollaisen kanssa suhteeseen, olet itse valintasi tehnyt. Kurjaa on, että teillä on vauva. Jos mies ei havahdu edes siihen, että otat asian avoimesti esille ja sanot, että et voi jatkaa enää näin, mies on itse valintansa tehnyt.

Vierailija
49/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki nyt sitten sitä mieltä, että mun ehdottomasti kannattaisi erota näillä perusteilla? Ap

Vierailija
50/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:11"]

Onko kaikki nyt sitten sitä mieltä, että mun ehdottomasti kannattaisi erota näillä perusteilla? Ap

[/quote]

No mä en ole, koska eroaminen tuosta miehestä ei millään lailla ratkaisisi sun perusongelmaasi, mikä on kenties oikea älyllinen tyhmyys, erittäin huono itsetunto tms. Todennäköisesti ajautuisit ihan vastaaavanlaisen miehen kanssa suhteeseen sillä erotuksella, että kyseinen mies ei olisi edes lapsesi isä, ja jos hän käyttäytyisi huonosti lastasi kohtaan, et varmaan osaisi hänenkään puoliaan pitää.

Vierailija
51/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:11"]

[/quote]

No mä en ole, koska eroaminen tuosta miehestä ei millään lailla ratkaisisi sun perusongelmaasi, mikä on kenties oikea älyllinen tyhmyys, erittäin huono itsetunto tms. Todennäköisesti ajautuisit ihan vastaaavanlaisen miehen kanssa suhteeseen sillä erotuksella, että kyseinen mies ei olisi edes lapsesi isä, ja jos hän käyttäytyisi huonosti lastasi kohtaan, et varmaan osaisi hänenkään puoliaan pitää.

[/quote]

En tajua tätä vastausta. Miten onnistut kääntämään ap:n ominaisuudeksi ap:n miehen käytöksen? Ja lisäksi tuollaisia miehiä kuin ap:n on onneksi kuitenkin suht harvassa.

Vierailija
52/52 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:11"]

[/quote]

[/quote] Tuskin olen älyllisesti vajaa, kirjoitin aikanaan ällän paperit. Mutta mitä mun sitten pitäisi tehdä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän