Treenaan hiki päässä lähes päivittäin, jotta kelpaisin miehelle
Joka on ylipainoinen. Omat mittani alle 3kk synnytyksestä ovat 57/163.
Kommentit (52)
Kuolet tuota menoa. Niin kuin me kaikki, mutta älä elä muiden takia
Niin siis onko mies sanonut ettet kelpaa vai omassa päässäsikö keksit? Vittu näitä kaikkia jätä se-henkilöitä. Jotain katkeria kusipääakkoja!
Harmi, että et nauti elämästä ja elä sitä yhdessä miehesi kanssa, vaan koitat elämäsi täyttää toisen mieltymyksiä. Ei kanna pitkälle.
Saahan sitä noinkin elämänsä viettää, jos haluaa.
Huonoahan ei ole treenaaminen, vaan se, että on henkinen paine tehdä jotain toiselle kelvatakseen.
Jokainenhan haluaa rakastamaansa kumppania ilahduttaa ja miellyttää, mutta tuo kelpaaminen on niin surullista.
Onko miehesi oikeasti sanonut ääneen, että sinun täytyy treenata? Vai kuvitteleletko vain itse ettet kelpaa muuten? Minä nimittäin itse kuvittelen niin. Johtuu varmasti huonosta itsetunnosta ja siitä ettei mies juurikaan kehu ulkonäköäni. Toki haluan myös itse olla hoikka ja hyvässä kunnossa, mutta myönnän myös että kuvittelen mieheni jättävän minut jos lösähdän.
Jälleen yksi sätky- seksinukke. Sinulla ei ole muuta arvoa miehellesi kuin ulkonäkösi. Mies lähtee joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Kauniimman matkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:34"]
Onko miehesi oikeasti sanonut ääneen, että sinun täytyy treenata? Vai kuvitteleletko vain itse ettet kelpaa muuten? Minä nimittäin itse kuvittelen niin. Johtuu varmasti huonosta itsetunnosta ja siitä ettei mies juurikaan kehu ulkonäköäni. Toki haluan myös itse olla hoikka ja hyvässä kunnossa, mutta myönnän myös että kuvittelen mieheni jättävän minut jos lösähdän.
[/quote]
Entä jos saat rintasyövän ja rinta poistetaan tai joudutaan laittamaan suoliavanne? Riittääkö rakkaus?
Mies on sanonut että roikkuva perseeni ällöttää. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:37"]
Mies on sanonut että roikkuva perseeni ällöttää. Ap
[/quote]
Eli kynnysmatto on löytänyt itselleen täydellisen sopivat lantasaappaat.
Ja sinuako ei ällötä yhtään ylipainoisen miehen löllyvät läskit. Käske sen laihduttaa ja kiinteyttää itsesi, sinä nautit sillä aikaa vauvasta. Trenaat sitten myöhemmin, jos on tarvista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:34"]
[/quote]
Entä jos saat rintasyövän ja rinta poistetaan tai joudutaan laittamaan suoliavanne? Riittääkö rakkaus?
[/quote]
Jaa-a, en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:43"]Ja sinuako ei ällötä yhtään ylipainoisen miehen löllyvät läskit. Käske sen laihduttaa ja kiinteyttää itsesi, sinä nautit sillä aikaa vauvasta. Trenaat sitten myöhemmin, jos on tarvista.
[/quote] mies kyllä tietää että haluan hänen laihtuvan. Silti mässäilee. No, ehkä treenaisin joka tapauksessa, mutta paremmalla mielellä. Mies kyllä pahoitteli persekommenttia kun sanoin ahdistuneeni siitä paljon ja sanoi ettei ollut rakentavasti sanottu. Mutta tehty mikä tehty ja nyt tilanne on tämä. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:34"]
[/quote]
[/quote]
Jaa-a, en tiedä.
[/quote]
Taidatpa kyllä tietää. Mitä jos ottaisit mieluummin tehtäväksi miehen kasvattamisen tai neutraloimisen. Että miettisi toisenkin kerran, mitä oman lapsen äidille sopii sanoa ja mitä ei, tai voi mennä sanomaan muualle.
Juu, on olemassa ammattiäitejä, jotka antavat piut paut parisuhteelle eivätkä ole valmiita laittamaan tikkua ristiin sen eteen, kun lapset menevät edelle satanolla. Ja on niitä, jotka tallaavat lapsensa pelätessään miehen lähtevän. Olisi hyvä opetella, miten ei joudu kumpaankaan äärilaitaan.
Tuo jaa-a:n vastannut ei ole ap. Uskon että jos ulkonäkööni tulisi selkeästi sairaudesta johtuvia vikoja, mies ei niistä sanoisi noin. Mutta seksistä varmaan kieltäytyisi. Ap
Että sellaisen kultakimpaleen olet löytänyt lapsesi isäksi.
Minä, 30 kiloa ylipainoinen nainen, aloitin sunnuntai-aamun seksillä rakastavan mieheni kanssa. Koitan tietysti laihduttaa, mutta ilman mitään verenmaku suussa-meininkiä. On ihanaa kun on mies joka rakastaa ja haluaa minua sellaisena kuin olenja löytää ulkonäöstäni kehumista vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:55"]Että sellaisen kultakimpaleen olet löytänyt lapsesi isäksi.
Minä, 30 kiloa ylipainoinen nainen, aloitin sunnuntai-aamun seksillä rakastavan mieheni kanssa. Koitan tietysti laihduttaa, mutta ilman mitään verenmaku suussa-meininkiä. On ihanaa kun on mies joka rakastaa ja haluaa minua sellaisena kuin olenja löytää ulkonäöstäni kehumista vuodesta toiseen.
[/quote] tasan ei käy onnen lahjat. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:43"]Ja sinuako ei ällötä yhtään ylipainoisen miehen löllyvät läskit. Käske sen laihduttaa ja kiinteyttää itsesi, sinä nautit sillä aikaa vauvasta. Trenaat sitten myöhemmin, jos on tarvista.
[/quote] mies kyllä tietää että haluan hänen laihtuvan. Silti mässäilee. No, ehkä treenaisin joka tapauksessa, mutta paremmalla mielellä. Mies kyllä pahoitteli persekommenttia kun sanoin ahdistuneeni siitä paljon ja sanoi ettei ollut rakentavasti sanottu. Mutta tehty mikä tehty ja nyt tilanne on tämä. Ap
[/quote]
Ja asia on mielestäsi tuolla hoidettu? Oho mä taisin sanoa epärakentavasti ja olen pahoillani? Ei taida olla olemassa rakentavaa tapaa sanoa, että anteeksi kun minua loukkaa, että olet kantanut minulle lapsen ja kypsynyt hänelle äidiksi, mutta ahterisi on valahtanut ja minä en ole kypsynyt isäksi ja seksuaaliviettini suuntautuu edelleen teini-ikäisiin. Hän on tässä se, jonka pitäisi rehkiä kehittyäkseen. Henkiselle lenkille joka päivä, muuten teillä ei paljon toivoa ole. Ajallehan ei mitään voi, vaikka perseen vielä saisikin hilattua painovoimanvastustuskampanjan kannattajaksi.
Tietysti itse voisit miettiä sitä, että äitiyteen kuuluu myös kyky silittää vastakarvaan silloin, kun mies ei edistä perheen asioita käytöksellään. Siinä on sinullekin henkistä lenkkiä juostavaksi.
Saat syyttää vain itseäsi.