Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vaihdat miehesi robottiin?

Vierailija
20.07.2014 |

Minulla on nykyään robottivaimo ja hyvin menee.

Ei nalkuta ja pykälään pääsen aina, jos haluttaa.

Mies

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan vaihtais! Mulla on maailman paras mies, ei mikään robotti rakasta mua niinkun mun mies. Ei robotilta saa samaa lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin heti jos mulle kävis niin huonosti että jostain sattuisi tupsahtamaan itselle mies.

Vierailija
4/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottinainen tajuaisi pitää turpansa tukossa silloin, kun pitää. Eli aina.

Mies

Vierailija
5/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesrobotti on jo tilauksessa. Kestää, ja kestää, eikä vaadi aina päästä kaverien kanssa kaljalle. 

Vierailija
6/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:35"]

Miesrobotti on jo tilauksessa. Kestää, ja kestää, eikä vaadi aina päästä kaverien kanssa kaljalle. 

[/quote]

Haha, joopa, sitten akat täällä vinkuu et paikat hajoo jos joku jyystää kännissä puolikin tuntia. 

Vierailija
7/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:35"]

[/quote]

Haha, joopa, sitten akat täällä vinkuu et paikat hajoo jos joku jyystää kännissä puolikin tuntia. 

[/quote]

Niinpä niin. Robotti ei kännää, eikä sammu päälle.

Vierailija
8/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottimies olisi luotettavampi kumppani kuin ihmismies.

Vierailija
9/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa nainen on helpommin korvattavissa robotilla, koska naisen pitää vain tehdä kotityöt ja antaa reikää. 

Miehen taas pitää oikeissa kohdissa ylistää naista, reagoida sen kiukutteluun milloin myöntelemällä, milloin panemalla vastaan, pitää lohduttaa, pitää luoda turvaa jne. 

Moisen tekoälyn kehittämiseen menee vielä vuosisatoja. Jos se ylipäätään koskaan tulee olemaan mahdollista. Robottinaisen sen sijaan voisi helposti ohjelmoida jo nyt: pyllistä, selälleen, suu auki, suu kiinni. 

Vierailija
10/10 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:15"]

Tosiasiassa nainen on helpommin korvattavissa robotilla, koska naisen pitää vain tehdä kotityöt ja antaa reikää. 

Miehen taas pitää oikeissa kohdissa ylistää naista, reagoida sen kiukutteluun milloin myöntelemällä, milloin panemalla vastaan, pitää lohduttaa, pitää luoda turvaa jne. 

Moisen tekoälyn kehittämiseen menee vielä vuosisatoja. Jos se ylipäätään koskaan tulee olemaan mahdollista. Robottinaisen sen sijaan voisi helposti ohjelmoida jo nyt: pyllistä, selälleen, suu auki, suu kiinni. 

[/quote]

Jos miesrobotti hymyilee, katsoo silmiin, sanoo huomenta rakas, jne, suutelee, rakastelee, niin ei tässä ole mitään syytä kiukutella. Katsos kun se lohduttelun tarve ja se kiukuttelu johtuvat jostakin, mitä SINÄ olet tehnyt. Miesrobotti ei myöskään jätä WC:n rengasta ylös tai likaisia sukkia makkarin lattialle. 

Minun robottini on mallia Latin Lover, joten hän osaa myös tanssia.