Haluatko kysyä 49-vuotiaalta mieheltä mitä tahansa?
Kommentit (57)
Onko sinulla perhettä? Jos on, missä he nyt ovat?
Uskaltaisitko vielä tuon ikäisenä vaihtaa ammattia?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:45"]
Oletko löytänyt kenestäkään naisesta sielunkumppaniasia?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:58"]
[/quote]
Kyllä.
Mihin se johti? Kauanko kesti, jos loppui? Miksi loppui?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:40"]
Onko semmoinen olo, että parhaat vuodet ovat jo takana vaiko vielä edessä?
[/quote]
Takana.
[/quote]
No höh. Miksi? Oletko työelämässä, onko perhettä?
[/quote]
Olen työelämässä ja löytyy vaimo ja kaks lasta. Siks koska nuoruus on takana päin ja mä haikailen niin sitä takas ja tuntuu et n. 50-vuotiaana kaikki on niin nähty ja ei ulkokuori tästä ainakaan yhtään paremmaks muutu...
Mitä ajattelet itseäsi 10 vuotta nuoremmasta naisesta? Pidätkö ihan penskana vai voisiko olla tasapäinen elämänkumppani?
[/quote]
Itseasiassa on elämänkumppani. Tapasin v.2006 erään aivan ihanan 31-vuotiaan naisen 41-vuotiaana ja tässä sitä ollaan. Edelleen yhdessä, naimisissa ja on yksi lapsikin. :P
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:49"]
Voisitko ostaa seksiä parikymppiseltä naiselta? Miten suhtaudut sukupuolensa korjanneisiin ihmisiin?
[/quote]
No mun ei ole itseasiassa tarvinnut käydä ikinä maksullisissa saadakseni pillua, eli en ja ajattelen että tuo sukupuolen "korjaaminen" on vähän sairasta hommaa...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:52"]
Onko sinulla perhettä? Jos on, missä he nyt ovat?
[/quote]
Vaimo on kotona, poika on kotona, tytär asuu omillaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:52"]
Uskaltaisitko vielä tuon ikäisenä vaihtaa ammattia?
[/quote]
Mikä ettei.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:04"]
Mitä ajattelet itseäsi 10 vuotta nuoremmasta naisesta? Pidätkö ihan penskana vai voisiko olla tasapäinen elämänkumppani?
[/quote]
Itseasiassa on elämänkumppani. Tapasin v.2006 erään aivan ihanan 31-vuotiaan naisen 41-vuotiaana ja tässä sitä ollaan. Edelleen yhdessä, naimisissa ja on yksi lapsikin. :P
[/quote]
Toit pienen toivonpilkahduksen päivääni, kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:58"]
[/quote]
Kyllä.
Mihin se johti? Kauanko kesti, jos loppui? Miksi loppui?
[/quote]
[/quote]
Se johti avoliittoon, naimisiin menoon ja yhteiseen lapseen. Ei ole loppunut vielä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:14"]
[/quote]
Ole hyvä vain. Minkäs ikäinen nainen ja millaisessa elämäntilanteessa siellä kirjottelee? :)
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Takana.
[/quote]
[/quote]
Olen työelämässä ja löytyy vaimo ja kaks lasta. Siks koska nuoruus on takana päin ja mä haikailen niin sitä takas ja tuntuu et n. 50-vuotiaana kaikki on niin nähty ja ei ulkokuori tästä ainakaan yhtään paremmaks muutu...
[/quote]
Oon miettinyt tätä (olen itse 40 -v. Mies) että miks viisikymppiset äijät ottaa kakskymppisen muijan ja tullut siihen tulokseen että ne haluavat elää nuoren muijan kautta elämänsä parhaat vuodet uudelleen. Vahvistit osaltasi tämän arvelen. Itse ajattelen että sen uusintakierroksen jälkeen ollaan kuusi- tai seitsemänkymppisenä samassa tilanteessa kuin silloin viisikymppisenä ja Taasko pitäis lähteä kierrokselle? Ajattelin omalla kohdallani vanheta saman vaimon ja samojen lasten kanssa kuin nyt kun en usko että se tuo loppumetreillä tyytyväisyyttä elettyyn elämää jos olen kovin paljon hajottanut ihmissuhteita ja yrittänyt kourituksenomaisesti pitää kattavasta nuoruudessani kiinni.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:18"]
[/quote]
Ole hyvä vain. Minkäs ikäinen nainen ja millaisessa elämäntilanteessa siellä kirjottelee? :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Epämääräisessä elämäntilanteessa oleva sinua 15 v. nuorempi. Pitäisi osata päättää, mihin suuntaan kulkea.
Katoavasta nuoruudestani, tarkoitin
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Takana.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon miettinyt tätä (olen itse 40 -v. Mies) että miks viisikymppiset äijät ottaa kakskymppisen muijan ja tullut siihen tulokseen että ne haluavat elää nuoren muijan kautta elämänsä parhaat vuodet uudelleen. Vahvistit osaltasi tämän arvelen. Itse ajattelen että sen uusintakierroksen jälkeen ollaan kuusi- tai seitsemänkymppisenä samassa tilanteessa kuin silloin viisikymppisenä ja Taasko pitäis lähteä kierrokselle? Ajattelin omalla kohdallani vanheta saman vaimon ja samojen lasten kanssa kuin nyt kun en usko että se tuo loppumetreillä tyytyväisyyttä elettyyn elämää jos olen kovin paljon hajottanut ihmissuhteita ja yrittänyt kourituksenomaisesti pitää kattavasta nuoruudessani kiinni.
[/quote]
Niin, mähän en ottanu 41-vuotiaana mitään parikymppistä mimmiä vaan 31-vuotiaan naisen ja voin suoraan sanoa, että en elä hänen kauttaan läpi uudestaan nuoruuttani. Nykysin mun nainen on jo noin sinun ikänen, 39vee. Kyllä mä aattelin tämän saman vaimon kans vanheta ja pysyä nyt tässä parisuhteessa kun meillä on pieni, 4-vuotias, syksyllä 5v täyttävä lapsikin ja olen onnellinen. Mä olen vain tähän ikään oppinut että parisuhteet ei aina kestä, rakkaus loppuu kesken, esim. Mun esikoisen äiti oli selvä mielenterveysongelmainen ja otin hänestä 37-vuotiaana eron ja hän oli ihan ikäiseni ikäinen nainen, eli molemmat oltiin synnytty -65. Tytär -95. Nykyinen nainen -75. Meidän poikamme -09. Naisen sisko -77. Tyttären poikaystävä -83. Et mitäs tähän tuumit?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Epämääräisessä elämäntilanteessa oleva sinua 15 v. nuorempi. Pitäisi osata päättää, mihin suuntaan kulkea.
[/quote]
Kuule mun luonteella on näitä samoja tilanteita vielä 49-vuotiaanakin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:29"]
Katoavasta nuoruudestani, tarkoitin
[/quote]
No sä olet vielä nuori nykymittakaavalla, kun olet 'vasta' 34-vuotias. Jos oikein laskeskelin.. :)
Miten neuvoisit täysi-ikäisyyttä lähestyviä nuoria? Mitä kannattaa tehdä ja mitä ei?
AI vieläkö muka stondaa? Viimesimmät kaksi, 38v ja 43v ihan lötteröitä. Varmaankin minun syytä!
[/quote]
Kyllä stondaa. :) mä olen tuossa 43-vuotiaana siittänyt vielä lapsenkin. ;)