Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tää nelinumeroinen vamennus muista hankala?

Vierailija
20.07.2014 |

Mä oon tottunut hahmottamaan vain sen kolme numeroa ja usein jääkin se eka numero pois näkökentästä ja vituikshan se sitten menee. Monta katsomiskertaa saattaa vaatia. Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole. Joudun päivittäin muistamaan 7 salasanaa jo pelkästään töissä. Rakastan numeroita. Ihan oikein, ettei tänne saa laitettua jotain vajakkialoituksia, jos aloittaja ei kykene kirjoittamaan peräkkäin 4 numeroa. Silloin on todennäköistä, ettei itse aloituksessakaan ole mitään tärkeää muille jaettavaa. Olen silti pahoillani, Ap, en halua loukata. Jos on kyseessä  esim. hahmottamishäiriö, niin en halua pilkata sellaisia henkilöitä.

Vierailija
2/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt jo muistan, että pitää katsoa neljä numeroa, mutta aluksi oli hankalaa, kun oli tottunut lukemaan ne kolme numeroa, juuri samoin kuin ap:lla. Mutta kyse on tottumuksen voimasta, joten kai sitä tottuu tähänkin. Ja näköjään joku voi tuntea ylemmyyttä tästäkin asiasta, mikä on aina hienoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitää vaan palstailla enemmän niin totun :D

ap

Vierailija
4/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:14"]

Eli mun pitää vaan palstailla enemmän niin totun :D

ap

[/quote]

Näin se on.

Vierailija
5/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 10:01"]

No nyt jo muistan, että pitää katsoa neljä numeroa, mutta aluksi oli hankalaa, kun oli tottunut lukemaan ne kolme numeroa, juuri samoin kuin ap:lla. Mutta kyse on tottumuksen voimasta, joten kai sitä tottuu tähänkin. Ja näköjään joku voi tuntea ylemmyyttä tästäkin asiasta, mikä on aina hienoa. 

[/quote]Juu. Tosi hassua kun sitä ekaa numeroa "ei nähnyt" aluksi. Vähitellen alan jo tottua. Harjoittelua, harjoittelua...

Vierailija
6/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankala ja ärsyttävä.

Vierailija
7/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme olisi hyvin riittänyt, tai vaikka kaksi. Neljä on jo brassailua palstan ylenmääraistä egon pönkitystä. On turvatado kuin pankissa, jossa myös neljä lukua.