Miten minä pääsen tästä psskasta eroon???
Ollut yli puolet elämästäni tuon miehen kanssa ja en enää jaksa tätä ns avioliittoa. Meillä ei olemitäön yhteisrä paitsi nuo murrosikäiset lapaet ja asuntolaina. Ei ole parisuhdetta, ei mitään.
Välillä, säännöllisesti, tunnen niin suurta vastenmielisyyttä tuota ihmistä kohtaan, että voisin hakata sitä paistinpannulla. Kiukuttelen, olen hermoheikko, äkäinen, vittuuntunut, pahantuulinen, surkea, itkuinen, ahdistunut, surullinen ja vaika mitä.
Elintasoni tippuisi aikalailla, olen matalapalkka-alallaenkä voisi kotiimme jäädä, mies voisi. Jättäisinkö lapset miehelle?
Miten tämä elämä meni tällaiseksi, luulin että avioliitto jossa mies ei petä, ole väkivaltainen tai alkoholisti (kuten isäni) olisi onnellinen mutta paskat, tukehdun tähän piimään.
Kommentit (4)
Miestä ei tunnu häiritsevän liitossamme mikään. Paitsi äkäisyyteni. Mutta muuten mennä porskuttaa eteenpäin varsin tyytyväisen oloisena. Hänhän se on seksittömuyyteenkin syynä, ollut lähes haluton n.10v ajan.
Ja mitä asuntoon tulee niin mies kuulema voisi maksaa tätä yksinkin, tulonsa riittäisivät.
ap
Naiset.
"
tunnen niin suurta vastenmielisyyttä tuota ihmistä kohtaan, että voisin hakata sitä paistinpannulla. Kiukuttelen, olen hermoheikko, äkäinen, vittuuntunut, pahantuulinen, surkea, itkuinen, ahdistunut, surullinen ja vaika mitä "
olisiko syy seksittömyyteen?
olet ihannepuoliso, onhan sinulla PYHÄ VULVA!
ja suurin huolenaiheeesi ovat tulot?
SUMMATTUNA = maapallon tulisi pyöriä Pyhän Vulvan ympärillä,
ja miestä tarvitaan vain raskautumiseen ja lompakoksi.
Mies joka ei petä , juo, hakkaa ON SIKA!
Sinä et pidä itsestäsi ja oletat, että se johtuu miehestä.
Valitettavasti minäkin täällä huutelen, että ota aikalisä. Jotekin. Ei se välttämättä eroa tarkoita, mutta opettele pitämään itsestäsi, olemaan sellainen ihminen josta voi pitää.
Minun kohdallani se vaati ihan oikeasti toisen osoitteen ja oman tilan ympärilleni. Oma tupa, oma lupa. Meidän parisuhde oli pahasti rikki siinä vaiheessa, ruokimme toistemme pahaaoloa.
Mutta sinun paha mielesi ei johdu siitä miehestä. Ei siitä, että se ei huomioi, ei siitä että se huomioi väärin, ei siitä että se on olemassa. Sinä itse pystyt tekemään itsellesi jotain, tervetuloa aikuisuuteen.
Luultavasti selviät rahallisesti, vaikka eroatkin. Elintaso alenee, mutta onko se kuitenkaan niin paha asia kuin se, että olet kovin tyytymätön nykyiseen tilanteeseesi. Saisithan varmasti jonkin verran rahaa nykyisestä kodistasi ja se toimisi pesämunana ja auttaisi selviämään alusta. Moni pienipalkkainen on eronnut ja selvinnyt. Mitkä ovat miehesi ajatukset suhteenne laadusta? Voithan kertoa hänelle, miltä sinusta tuntuu? Ehkä ette löydä yhteistä tietä eteenpäin, mutta tällaisista asioista pitäisi pystyä keskutelemaan rehellisesti kumppanin kanssa. Onnea sinulle mitä sitten päätätkin!