Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v joi pullon olvia ja kaksi koff tölkkiä. Mitä tehdä?

Vierailija
20.07.2014 |

On juonut ennenkin mutta aina on lähtenyt viikkorahat kuukaudeksi ja kännykkä ja muut koneet 2 viikoksi. Eipä ole auttanut..

Mitä tehdä kun tyttö on vasta 14?

Polttaa myös tupakkaa mutta hyvin harvoin kuulemma. Vetoaa aina siihen että isäkin on polttanut.

T.YH- M32

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä?

Jaa a. Eiköhän se tähän aikaan yöstä olisi fiksuinta mennä nukkumaan - jos uni vain tulee.

Kolmesta alkoholiannoksesta en olisi pätkääkään huolissani. Omasta suhteellisuudentajun puutteestasi sen sijaan pikkuisen kyllä.

Terveisin Yhdeksän lapsen äiti (jonka lapsista kuusi vanhinta on jo aikuisia)

Vierailija
2/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 03:31"]Mitä tehdä?

Jaa a. Eiköhän se tähän aikaan yöstä olisi fiksuinta mennä nukkumaan - jos uni vain tulee.

Kolmesta alkoholiannoksesta en olisi pätkääkään huolissani. Omasta suhteellisuudentajun puutteestasi sen sijaan pikkuisen kyllä.

[/quote]

kolme annosta on tuon ikäisenä paljon. Olin itse 15-vuotiaana aivan kännissä yhdestä siideristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo pontikkaa!

Vierailija
4/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 03:36"]

[/quote]

kolme annosta on tuon ikäisenä paljon. Olin itse 15-vuotiaana aivan kännissä yhdestä siideristä.

[/quote]Niin varmaan olit. Minä painoin 15-vuotiaana 45kg, ja aivan kännissä vasta 6 pullon jälkeen. Jos olin juonut illan aikana 3, olin kotiin tullessa jo selvinnyt niin että pystyin istumaan vielä iltaa vanhempien kanssa eivätkä huomanneet mitään.

Vierailija
5/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 04:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 03:36"]

[/quote]

[/quote]Niin varmaan olit. Minä painoin 15-vuotiaana 45kg, ja aivan kännissä vasta 6 pullon jälkeen. Jos olin juonut illan aikana 3, olin kotiin tullessa jo selvinnyt niin että pystyin istumaan vielä iltaa vanhempien kanssa eivätkä huomanneet mitään.

[/quote]

Minä join 14-15 vuotiaana kolme pulloa olutta ja olin niin kännissä, että jalat eivät kantaneet. Poliisit veivät kotiin. Pituus 160, painoa tuohon aikaan 45-50 kg.

Vierailija
6/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa pidät huolen että juo vain Karhua.

Millainen tiskirätti on ihminen joka ei saa pidettyä 14 vuotiasta tyttöä kurissa?!? Mitäs sitten kun se tyttö on 17?

Vierailija
7/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonpa, että ap enemmänkin kasvatuksellisesta näkökulmasta asiaa miettii kuin siitä lääketieteellisestä. Kolme pulloa ei sinänsä niin paljon, mutta alkaako 14 vuotias tyttö olla väärässä seurassa.

Omat lapset vielä niin pieniä ja tuo vasta edessä. 14v olin vielä enkeli, mutta 15v minä ja kaverit jo ryyppäsimme ja poltimme. Kaikista meistä ihan hyviä ihmisiä tuli kuitenkin aikuisena.

Ole lapsellesi läsnä. Puhu niistä asioista mitä kännissä voi sattua ja siitä mitä alkoholi ja tupakka tuovat mukanaan. Riippuvuutta, sairauksia, huonon ihon yms. Muutama ystäväni on raiskattu kun olemme nuorena ottaneet. Nuori on alttiimpi tällaisille asioille. Voimia murrosikäisen kasvatukseen! Perästä tullaan.

Vierailija
8/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tyhjät hylsyt kauppaan. Sitä tehdä.

Vierailija
9/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuori voi tänä aamuna?

Vierailija
10/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tiedät noin tarkkaan mitä joi . Jos itse kertoi on varmaan muutama pullo jäänyt kertomatta. Ehdottomasti tiukka kuri taloon ja kotiaresti ja kotiintuloajat jatkossa aikaisemmat. Myös tiukkaa keskustelua tarvitaan. Terv. 4:n tytön äiti (kolme teiniä).

Vierailija
11/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huolissani sun tyttären makumieltymyksistä. Sun tehtävä on kasvattaa nuoresi sivistyneeksi aikuiseksi. Suosittelen tummia oluita ja hyviä erikoissiidereitä jalostamaan makuaistia. Muuten tyttärestäsi kasvaa vain kavereita lipittelevä onneton ja surullinen wt-pissis.

Mitä tupakkamerkkiä tyttäresi poltti?

Vierailija
12/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:44"]Mä olen huolissani sun tyttären makumieltymyksistä. Sun tehtävä on kasvattaa nuoresi sivistyneeksi aikuiseksi. Suosittelen tummia oluita ja hyviä erikoissiidereitä jalostamaan makuaistia. Muuten tyttärestäsi kasvaa vain kavereita lipittelevä onneton ja surullinen wt-pissis.

Mitä tupakkamerkkiä tyttäresi poltti?

[/quote]

Hmm... Puhelimenikaan ei ole sivistynyt. Pitäisi olla "lagereita lipittelevä".

Vierailija
13/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennekasvatusta ja neuvoja.Lempeydellä ja kärsivällisyydellä, ei vihan kautta. Ei kukaan halua, että lapsesta tulee juoppo panopuu.

Vierailija
14/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne virheet on tehty jo vuosia sitten jos ollaan 14 vuotiaan kanssa tuossa tilanteessa. Laiskat eivät viitsi kasvattaa lapsiaan, kun siitän on niin paljon vaivaa. Omassakin tuttavapiirissä on tuollaisia yh-äitejä ja sen näki jo silloin kuin lapsi oli 4 vuotias että onglemia tulee, koska ei osattu ja viitsitty kasvattaa lasta vaan mentiin aina siitä ali missä aita olii koekeimmalla.

Vierailija
15/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha.. Karhua sen olla pitää. Toivottavasti polttaa edes Mallua.

Vierailija
16/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:47"]

No kyllä ne virheet on tehty jo vuosia sitten jos ollaan 14 vuotiaan kanssa tuossa tilanteessa. Laiskat eivät viitsi kasvattaa lapsiaan, kun siitän on niin paljon vaivaa. Omassakin tuttavapiirissä on tuollaisia yh-äitejä ja sen näki jo silloin kuin lapsi oli 4 vuotias että onglemia tulee, koska ei osattu ja viitsitty kasvattaa lasta vaan mentiin aina siitä ali missä aita olii koekeimmalla.

[/quote]

Miten sinä muokkaat ja kasvatat 4-vuotiasta joka leikkii yleensä nätisti. Se lelujen jakaminen ja tottelevaisuus ei paljon teini-iässä enää vaikuta. Jos olet kuullut sellaisen sanan kuin murrosikä. Se lapsi muuttuu todella paljon silloin ihan hetkessä.

Vierailija
17/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin aikaan ihan kilttejä tyttöjä, mutta silti piti kavereiden kanssa saada alkoholia ehkä kerran kuussa. 13-15-vuotiaana eli juuri yläasteelle mentyä se alkoi. Pidimme aina huolta toisistamme, juotiin kaupungilla tai rannalla. Kotiintuloajat oli melko myöhään, ehkä 00:30, joten siinä ehti hyvin selvetä ja jotain minttupastilleja syötiin ettei henki haisis...mulla on lähinnä hyviä muistoja, meillä oli hauskaa, mutta myös hävettää kun 13-vuotias on hillunut kaupungilla, kyllä se vaan niin nuori on ettei humalatila sovi seniköiselle ollenkaan.

Vaikea juttu, itsellä on vielä niin pienet lapset etten tiedä miten itse suhtautuisin. Itse huolestuisin eniten tupakasta ja huumeista, tupakkaan jää niin helposti koukkuun ja pilvenpoltto tai lääkeet saattaa johtaa muihin aineisiin.

Onhan se nuoren juominen haitallista aivoille, ja ennenkaikkea humalassa estot vähenee, joten voi tehdä harkitsemattomia juttuja, harrastaa seksiä tai voi vaikka kiivetä katolla ja pudota.

Vierailija
18/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:43"]Ja miten tiedät noin tarkkaan mitä joi . Jos itse kertoi on varmaan muutama pullo jäänyt kertomatta. Ehdottomasti tiukka kuri taloon ja kotiaresti ja kotiintuloajat jatkossa aikaisemmat. Myös tiukkaa keskustelua tarvitaan. Terv. 4:n tytön äiti (kolme teiniä).

[/quote]

Olin töissä ja tulin kotiin niin kaljani oli juotu. Siitä tiedän. Keskusteluita ollaan käyty kahdestaan ja monien eri ihmisten läsnä ollessa mutta eipä ole toiminut. Ja 12 tyttö nukkuu vielä. Nukkukoot päänsä selväksi ja sitten lähdetään keskustelemaan. Kiitos kommenteista.

Ap

Vierailija
19/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:47"]No kyllä ne virheet on tehty jo vuosia sitten jos ollaan 14 vuotiaan kanssa tuossa tilanteessa. Laiskat eivät viitsi kasvattaa lapsiaan, kun siitän on niin paljon vaivaa. Omassakin tuttavapiirissä on tuollaisia yh-äitejä ja sen näki jo silloin kuin lapsi oli 4 vuotias että onglemia tulee, koska ei osattu ja viitsitty kasvattaa lasta vaan mentiin aina siitä ali missä aita olii koekeimmalla.

[/quote]

Olemme lapsemme kasvattaneet äidin kanssa yhdessä ja erosimme kun täytti 10. Äiti päättikin jättää meidät ja nyt ollaan tässä. Mielestäni olen kasvattanut hänet hyvin, todistuksen keskiarvo oli 9.2 ja lintsasi vain 9 tuntia koko vuonna. Ja luulen että polttaa sitä mitä saa kun kysyttiin. Itseasiassa olin aika samanlainen kuin hän teininä. :)

Vierailija
20/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huiiiih kun kamalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän