Yökukkujat! Kertokaa miksi ette nuku. :)
Itse en nuku koska olen saanut lomailun takia unirytmini päälaelleen, nukuin päikkärit illalla. Huono idea. Synnytykseni myös lähenee! Voiko sekin valvottaa? Niin ja selaan puhelinta sängyssä kaiken aikaa.
Kommentit (51)
Liian kuuma, en saa oikeaa asentoa tuon vauvamahan takia ja huono olo :( unirytmi muutenkin huono ja mulla on niin paljon tekemistä, mutta en saa itseä niskasta kiinni, ja se stressaa ja ahdistaa..
Koitan huomenna saada työt tehtyä, niin voin keskittyä esikoisen syntymään, joka saattaa tapahtua milloin vain!! Jännittää :(
Pelottaa, että joku hyökkää kirveen tai aseen kanssa.. turha pelko :D, mutta perhetilanne ahistaa tässä eniten, huoh
Lopetin masennuslääkkeiden syömisen 4 vrk sitten( 3 vuoden lääkekuuri päättyi vihdoin) ja nyt on unirytmi täysin sekaisin.
Unirytmi edelleen sekaisin jalkapallon MM-kisoista. Olen myöskin viettänyt öitä lukien mh-17 -lentoa koskevia uutisjuttuja. Lisäksi on liian valoisaa ja liian kuuma. On usein myös sellainen olo, ettei "malta" mennä nukkumaan, vaikka eilenkin illallla (klo 21-23:n paikkeilla) väsytti.. yhtäkkiä puolen yön aikaan sitä vaan piristyy ja sitten ne yön tunnit menee kuin siivillä... Ja nyt, hups, on jo pian aamu. Nukkumaan menen varmaankin n. klo 6-7:n paikkeilla.
Liian kiire narkata ja syödä jäätelöö
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 05:38"]
Isä kuoli kaks tuntia sitten.
[/quote] Otan osaa.
Tuli istuttua naapurin pihalla illalla vähän viinillä ja nyt mietityttää puolison nolot aivopierut.. voi olla että vähän omatkin :/
Mun vuorokausirytmi oli hämääntynyt, korjasin asian valvomalla koko yön ja tänäiltana menen superaikaisin nukkumaan. (Kai..)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 04:16"]Sattumoisin mies lähti perjantai illalla eikä vieläkään tullut kotio, puhelin kiinni ja tänään laittoi ekan viestin,jossa kertoi olevansa viihteellä vielä ja kaikki OK.... Uni ei ihan just Tuu ja olen myös raskaana
[/quote]
Hih! Olet Iina, kyllä me tiedetään!
Pissatulehdus. Kirvelyä, kipua, jatkuvaa vessassa ramppaamista. Ja lapset ovat pitkästä aikaa eksällä... Odottelen kello kahdeksaan, että porukka vaihtuu päivystyksessä. Saan lääkkeet.