Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökukkujat! Kertokaa miksi ette nuku. :)

Vierailija
20.07.2014 |

Itse en nuku koska olen saanut lomailun takia unirytmini päälaelleen, nukuin päikkärit illalla. Huono idea. Synnytykseni myös lähenee! Voiko sekin valvottaa? Niin ja selaan puhelinta sängyssä kaiken aikaa. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdus. Kirvelyä, kipua, jatkuvaa vessassa ramppaamista. Ja lapset ovat pitkästä aikaa eksällä... Odottelen kello kahdeksaan, että porukka vaihtuu päivystyksessä. Saan lääkkeet.

Vierailija
42/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma, en saa oikeaa asentoa tuon vauvamahan takia ja huono olo :( unirytmi muutenkin huono ja mulla on niin paljon tekemistä, mutta en saa itseä niskasta kiinni, ja se stressaa ja ahdistaa..

Koitan huomenna saada työt tehtyä, niin voin keskittyä esikoisen syntymään, joka saattaa tapahtua milloin vain!! Jännittää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että joku hyökkää kirveen tai aseen kanssa.. turha pelko :D, mutta perhetilanne ahistaa tässä eniten, huoh

Vierailija
44/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin masennuslääkkeiden syömisen 4 vrk sitten( 3 vuoden lääkekuuri päättyi vihdoin) ja nyt on unirytmi täysin sekaisin.

Vierailija
45/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unirytmi edelleen sekaisin jalkapallon MM-kisoista. Olen myöskin viettänyt öitä lukien mh-17 -lentoa koskevia uutisjuttuja. Lisäksi on liian valoisaa ja liian kuuma. On usein myös sellainen olo, ettei "malta" mennä nukkumaan, vaikka eilenkin illallla (klo 21-23:n paikkeilla) väsytti.. yhtäkkiä puolen yön aikaan sitä vaan piristyy ja sitten ne yön tunnit menee kuin siivillä... Ja nyt, hups, on jo pian aamu. Nukkumaan menen varmaankin n. klo 6-7:n paikkeilla.

Vierailija
46/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiire narkata ja syödä jäätelöö

Vierailija
47/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli kaks tuntia sitten.

Vierailija
48/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 05:38"]

Isä kuoli kaks tuntia sitten.

[/quote] Otan osaa.

Vierailija
49/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli istuttua naapurin pihalla illalla vähän viinillä ja nyt mietityttää puolison nolot aivopierut.. voi olla että vähän omatkin :/

Vierailija
50/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuorokausirytmi oli hämääntynyt, korjasin asian valvomalla koko yön ja tänäiltana menen superaikaisin nukkumaan. (Kai..)

Vierailija
51/51 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 04:16"]Sattumoisin mies lähti perjantai illalla eikä vieläkään tullut kotio, puhelin kiinni ja tänään laittoi ekan viestin,jossa kertoi olevansa viihteellä vielä ja kaikki OK.... Uni ei ihan just Tuu ja olen myös raskaana

[/quote]

Hih! Olet Iina, kyllä me tiedetään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän