Yökukkujat! Kertokaa miksi ette nuku. :)
Itse en nuku koska olen saanut lomailun takia unirytmini päälaelleen, nukuin päikkärit illalla. Huono idea. Synnytykseni myös lähenee! Voiko sekin valvottaa? Niin ja selaan puhelinta sängyssä kaiken aikaa.
Kommentit (51)
Luen dailymailin sivuilta malesialaiskoneen matkustajista, katselen heidän hymyileviä kuviaan ja itken heidän kohtaloaan. Ei paljon nukuta.
Unta riittää minula "luonnollisen" rytmini mukaan nejäksi-viideksi tunniksi per yö.
Kahden täysin unettoman yön jälkeen nukahdin eilen jo kymmenen aikaan illalla. Nyt ei enää nukuta.
Täytyy myöntää, että olen addiktoitunut tietokoneeseen - siitä on tullut osa minua ja täten AV-palstakin on osa minua ♥
Tv. Ahkera F5:n nakuttaja
Hesari tipahti just postiluukusta
Minulla on nukahtamisvaikeuksia. Viimekin yönä pyörin sängyssä 3 tuntia ja lopulta kävin itkemään ja sitten nukahdin.
Tulin just baarista, katon hetken mitä tänne kuuluu
Alkoholia veressä, ei pysty nukkumaan ja heräsin jo tunnin jälkeen kun taas kusetti.
Olen töissä. Uni kyllä tulisi heti mutta vielä pitäisi tikut silmissä jaksaa 5h. Onneksi on av ja netflix.
Mikähän siinä on että vapailla voin helposti valvoa läpi yön ainakin viiteen saakka vaikka olisin edellisenä aamuna herännyt aikaisin. Täällä töissä, päivystysluonteista, alkaa silmä lupsua viimeistään puoli kolme vaikka tänäänkin nukuin melkein klo 18 asti.
Hei toi on psykologista, alitajunta tekee ton. Se johtuu siitä, et kun sun on pakko valvoa, alkaa väsyttää.
Erottiin illalla avomiehen kanssa ja on kurja olo, joten en saa unta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 02:55"]
Olen töissä
[/quote]
Niin minäkin.
Sattumoisin mies lähti perjantai illalla eikä vieläkään tullut kotio, puhelin kiinni ja tänään laittoi ekan viestin,jossa kertoi olevansa viihteellä vielä ja kaikki OK.... Uni ei ihan just Tuu ja olen myös raskaana
Liian kuuma, liian valoisaa ja tuntematon peti. Nukuin pari tuntia, ja sen jälkeen olen nukkunut katkonaisesti ja viimeiseen tuntiin en ollenkaan. Jos en kohta nuku, niin menen vaikka yöuinnille viilentymään tai kuvaamaan kameralla Lapin valoisaa yötä.
Kuukautiset myöhässä ja mahdollinen raskaus mietityttää ja valvottaa...
Pelottaa ja on allergia, mut väsyttää sairaasti.
Nro 39 mikä pelottaa? Mä just heräsin 5 tuntia unta takana, mutta nyt liian kuuma. Toivottavasti kohta taas nukuttaa
Olen alasti ja yksin, kerrankin.