Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ollut pattia kainalossa?

Vierailija
15.07.2021 |

Olen menossa maanantaina ultraan. Jännittää. Muilla kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen patti ja kauan ollut? Mulla kaulassa, en tiedä kauan on ollut, huomasin joku aika sitten.

Vierailija
2/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen patti ja kauan ollut? Mulla kaulassa, en tiedä kauan on ollut, huomasin joku aika sitten.

Noin 1 cm. En osaa varmasti sanoa, ehkä max puoli vuotta. Voi olla että ihan hiljattainkin vasta tullut, kun sen huomasin. Toivon, että olisi jotain hormonitoimintaan liittyvää, sillä imetän.

Kannattaa varata sinunkin aika lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vuosia. Todettu tali rasvapatiksi. Tulehtunut pari kertaa ja dreenattu tyhjäksi. Nyt ollut joitain vuosia oireeton. Kerran leikattu mutta kasvoi takaisin. Nyt ei suostunut työterveydessä leikkaamaan kun joku 4v sitten näytin. Nyt en ole enää työelämässä vaan kuntoutustuella joten tuskin leikkaavat. Voihan sitä kyllä terkkarista kysyä.

Vierailija
4/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vuosia. Todettu tali rasvapatiksi. Tulehtunut pari kertaa ja dreenattu tyhjäksi. Nyt ollut joitain vuosia oireeton. Kerran leikattu mutta kasvoi takaisin. Nyt ei suostunut työterveydessä leikkaamaan kun joku 4v sitten näytin. Nyt en ole enää työelämässä vaan kuntoutustuella joten tuskin leikkaavat. Voihan sitä kyllä terkkarista kysyä.

Millainen patti rasvapatti on?

Vierailija
5/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut ja on edelleen. Rasvapatiksi todettu. Ei sille tehdä mitään.

Vierailija
6/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen patti rasvapatti on?

Sellainen pieni liikkuva mollukka. Kun puristaa niin tulee rasvaa eli talia. Aika ällötys.

Vierailija
7/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
8/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikkuva ihon alla niin se on hyvä merkki. Kiinteä kiinnioleva voi olla suurentunyt imusolmuke, jotka yleensä tutkitaan paremmin eli ultraäänellä tutkitaan ja jos näyttää epäilyttävältä, otetaan siitä neulanäyte. T. Rintasyövän sairastanut

Vierailija
9/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 1 cm. En osaa varmasti sanoa, ehkä max puoli vuotta. Voi olla että ihan hiljattainkin vasta tullut, kun sen huomasin. Toivon, että olisi jotain hormonitoimintaan liittyvää, sillä imetän.

Kannattaa varata sinunkin aika lääkäriin.

Minulla oli juurikin imetysaikana tuollainen patti kainalossa joka sitten katosi.

Vierailija
10/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aristaako patti yhtään? Jos, niin voi olla tukkeutunut/tulehtunut hikirauhanen. Itselläni on sellaisia ajoittain.

Vierailija
11/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtonainen, noin sentin halkaisija kiinteä patti kainalossa. Ei kipeä tai erittävä. Oli syöpä, 36 v.

Vierailija
12/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patti Smith on ollut unissa

Hassu nimi muuten

Vierailija
13/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtonainen, noin sentin halkaisija kiinteä patti kainalossa. Ei kipeä tai erittävä. Oli syöpä, 36 v.

Saanko kysyä mikä syöpä?

Vierailija
14/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v nainen. Minulla on 18-vuotiaasta asti ollut suurehko, selkeärajainen patti kummassakin kainalossa. On ultrattu ja todettu pysyvästi suurentuneet imusolmukkeet. Verisyövän poissulkemiseksi otettiin luuydinnäytekin. Diagnoosi oli että imusolmukkeet jäivät suureksi jonkin sairastetun tulehdussairauden jäljiltä ja ne näkyvät edelleen mm. mammografiassa. Ei siis välttämättä mitään hätää jos kainalossa on patti 🙂

Vierailija
15/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tuommoinen toisessa kainalossa eikä sieltä mitään tule. Arvasin että on joku rasvapatti. Olen normaalipainoinen. Ei tuosta mitään riesaa ole, olkoot.

Vierailija
16/42 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ultra jo maanantaina. Eipä tarvii kauan odotella, mikä on... Epätietoisuus on pahinta.

AP

Vierailija
17/42 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
18/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaaraton.

Vierailija