Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oot persoonallisen näköinen"

Vierailija
24.09.2024 |

Tämä ilmeisesti tarkoittaa hienovaraista vihjausta siitä, että ei ole kovin kaunis? Eräs mies kommentoi ulkonäköäni noin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. Persoonallisen eli perseen näköinen, valitettavasti. Sama juttu se on mullakin.

Vierailija
2/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä onko sanoja perustavis vai persoonallisempi itsekin. (tarkoitan luonnetta enemmän kuin ulkonäköä) Monista vain stereotyyppi on kaunis/komea, mutta on niitä toisinajattelijoitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on muakin kuvailtu. 

Vierailija
4/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät siis siltä kuin naamasi oli syttynyt palamaan ja se olisi sammutettu ruuvimeisselillä.

Vierailija
5/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Ruma

Vierailija
6/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät siis siltä kuin naamasi oli syttynyt palamaan ja se olisi sammutettu ruuvimeisselillä.

Et vissiin ole koskaan sammuttanut tulipaloa, jos kuvittelet, että ruuvimeisseliä voi käyttää sammuttamiseen.

Vierailija
7/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kaveri usein muistuttanut asiasta. Katkaisin välit

Vierailija
8/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= Ruma

Niinpä. Taidan lukittautua sisätiloihin suosiolla, jotta kenenkään ei tarvitse nähdä mun persoonallista naamaa. Miksi yleensäkään pitää kommentoida kenenkään ulkonäköä?

Ap

Vierailija
9/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen ulkonäkö tarkoittaa että on massasta poikkeava ulkonäkö jollain tavalla.

Vierailija
10/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä mitään rumaa tarkoita. Ihminen voi olla myös persoonallisella tavalla kaunis tai söpö.

Vierailija
11/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on klassisen kaunis eli yksi monista sitä sarjaa, sitten on persoonallisen näköinen eli uniikki. Eli eihän tuo nyt ollut pahasti sanottu.

Vierailija
12/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kansa ensin mieleen persoonallisesta ulkonäöstä, että naamataulu ei ole sellainen jonka unohtaa samantien vaan siinä on jokin "juttu" mikä pistää muistamaan sen jälkeenkin. Ei tarkoita rumaa. Ei tarkoita välttämättä kaunistakaan. Mun puolison naamataulu on sellainen että jää isosta ukkomassasta mieleen.

Vierailija
13/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kaveri usein muistuttanut asiasta. Katkaisin välit

Ihana kaveri! 

Vierailija
14/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet persoonallisen näköinen= et oo kovin nätti, mutta panisin sua jos antaisit ja juttu pysyisi meidän välisenä salaisuutena

M41

Vierailija
15/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen tarkoitus oli olla kohtelias niin miksei voinut vaan sanoa (valehdella vaikka), että "olet kaunis"? Mitä järkeä on sanoa mitään jos ei voi sanoa toista kauniiksi. Kukaan ei ota "olet persoonallisen näköinen" kohteliaisuutena, tai ehkä joku voi ottaa, mutta yleisesti se otetaan pahalla. Mun mielestä on parasta olla sanomatta mitään jos ei pysty kunnolla kehumaan.

Vierailija
16/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Ruma

Niinpä. Taidan lukittautua sisätiloihin suosiolla, jotta kenenkään ei tarvitse nähdä mun persoonallista naamaa. Miksi yleensäkään pitää kommentoida kenenkään ulkonäköä?

Ap

Höpsistä. Laitat kohdevalon naamaasi ja lähdet ylpeästi ulos!!! Sitä enemmän näytät mitä enemmän olet ruma. Niin minä teen :)

Tämä on MEIDÄN elämä ja me saamme tuntea olomme hyväksi!!!

Vierailija
17/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa ei-viehättävää. Itseäkin sanottu persoonallisen näköiseksi.

Vierailija
18/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään niin pinnallisia. Jokaisessa ihmisessä sykkii sydän. Halveksunnan sijjan tulisi olla ymmärrystä toista ihmistä kohtaan. Vähättelyn sijaan itsevarmuutta. Pettymyksen sijaan innostusta. Ahdistuksen sijaan helpotusta. Epäilyksen sijaan luottamusta. Epätoivon sijaan odotusta. Pelon sijaan rohkeutta. Surun sijaan iloa. Kun haluat pitää ihmiset lähelläsi, heidän on tunnettava itsensä tärkeiksi seurassasi. Jos tahdot halutuksi kumppaniksi, muiden on tunnettava sinua kohtaan kunnioitusta. 

Vierailija
19/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla joukosta erottumaton kaunis tusinanaama? 

Vierailija
20/28 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se välttämättä mitään rumaa tarkoita. Ihminen voi olla myös persoonallisella tavalla kaunis tai söpö.

Tuossa tapauksessa todennäköisesti sanottaisiin, että persoonallisella tavalla kaunis/söpö/hyvännäköinen tai hyvällä tavalla persoonallinen. Jos ulkonäköä kommentoidaan pelkästään persoonallisen näköiseksi, en ainakaan itse ottaisi sitä kohteliaisuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi