ostin juuri Audi TT:n. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (54)
Juu olihan tuolla hintaa, mutta kilometrejä oli mittarissa alle 20 000 ja varusteet todellakin kohdillaan. Ap
Tässä auto jota kelpaa katsella http://www.splashnewsonline.com/2011-01-07/porsche-love/spl149889_001-wm900-jpg
Eikö sinne ole hankala mennä kyytiin ja nousta pois kun on niin kovin matala? Itse olen ajellut SUV:eilla ja maastureilla parisenkymmentä vuotta ja mua ei enää ns. pikkuautoon tai muihin mataliin autoihin saa kömpimään ja kyykkimään vaikka ihan tervejalkainen ja -selkäinen olen.
Mahtuuko lapset takapenkille? Turvaistuin?
Minä ostin viime vuonna M5:n, maksoi kai reilu sata tonnia kaikilla herkuilla. Asun Saksassa. Tuollaista pikkukippoa en voisi kuvitellakaan, korkeintaan Porsche jossa on tyyliä. Audeja on parempiakin tarjolla.
Miksi ostit homoikonin? Tuo M5 ois vähän enemmän miesten auto, mutta maskuliinisinta ois harrastaa autourheilua ja pärjätä siinä!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:23"]Olisit ostanu s60 Volvon JOS olis rahaa ollu..
[/quote]
S80 on parempi :)
Meilläkin oli joskus tt, kunnes alettiin tekemään lapsia ja oli pakko hankkia perheauto. Ehkä joskus hankin uudestaan tuommoisen ärhäkän pikkukipon :) sit kun ei enää tarvi lapsia kuljetella.
Paljon siinä on tavaratilaa, kun takapenkit kaataa? Saako Ikeasta kuljetettua n. 180 senttiä pitkiä paketteja?
Onko siinä vilkku vakiovarusteena?
Lapset saattaa nipin napin mahtua takapenkille, muttei kyllä oteta;) ap
Ei mtn tietoa tuon tavaratilan koosta. Voin sanoa että minimaalinen! Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:34"]
Mukavaa, että joku myöntää ostaneensa auton vain egonsa pönkittämiseksi
[/quote]
Juu, mutta samalla tulee paljastaneeksi itsestään myös jotain ei niin mairittelevaa...
Paljonko sinulla on osakesijoituksia?
Ensimmäisen sukupolven Audi TT (1998-2006) on tulevaisuuden klassikkoauto jonka arvo on lähtemässä nousuun, nyt jos koskaan on viimeiset hetket hankkia haaveilemansa TT.
Varma tekniikka ja kaunis muotoilu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne ole hankala mennä kyytiin ja nousta pois kun on niin kovin matala? Itse olen ajellut SUV:eilla ja maastureilla parisenkymmentä vuotta ja mua ei enää ns. pikkuautoon tai muihin mataliin autoihin saa kömpimään ja kyykkimään vaikka ihan tervejalkainen ja -selkäinen olen.
Mulla on toisen merkin vastaava auto joka on myös matala. Itse olen tuki-ja liikuntaelimiltäni terve ja mataluus ei tuota ongelmaa. Hieman jäykällä eläkeläisäidilläni oli hankaluuksia. Itse en taas halua mitään ylimitoitettua monsteriautoa, jonne tarvitsee tikapuut. :)
ei-ap
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Audi_TT tässäwikipedian artikkeli aiheesta. Ap