Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet katselevat nelikymppistä äitiä??

Vierailija
19.07.2014 |

Ihmettelen suuresti.... toisinaan olen huomannut, että jopa parikymppiset miehet saattavat katsoa pitkään kuten nuorta naista konsanaan. Miksi ihmeessä? Olen lähemmäs nelikymppinen, useimmiten liikun pienten lasten kanssa, ja todellakaan en ole enää "kuosissa" kuten nuorena, vaan kiloja on kertynyt sinne tänne, vaatteet ei ole uusinta muotia enkä kulje hameissa edes, vaan hyvinkin tavallisissa vaatteissa. Siisti olen mutten tosiaan kuvittele olevani tuon ikäisten katseltava :D Silti! Nuorena olin kaunis, enkä silloin olisi ihmetellyt katseita, mutta toden totta nyt ihmettelen...! Muita joilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin samaa jokunen aika sitten kun olin viihteellä. Juuri täysi-ikäiseksi ehtineitä pojankloppeja oli oikeasti jonoksi asti kimpussani! Ja olen vähän ylipainoinen 35-v mamma... en ymmärrä.

Vierailija
42/44 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 40v ja kuljen parivuotiaan lapsen kanssa kaupungilla. Jos minua katsotaan, niin ihan rauhassa. Olen lapsen mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt varmaan tosissaan! Nykyään kun kaikki luulee olevansa "puumia", vain koska telkkarista on muinoin sattunut tulemaan vastaavaa nimeä kantava sarja. 

Vierailija
44/44 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on olemassa yli 40-vuotiaita hyvännäköisiä naisia, joita nuoretkin miehet katsovat, vaikka av-totuus on se, että se ei voi mitenkään olla mahdollista. Ei mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi