Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makwan ja Jethro - sovinto

Vierailija
15.07.2021 |

Jethron julkinen fb:

"Kiitos Makwan Amirkhani❤️

Kukaan ei elä riidasta. Tilanne oli kaoottinen ja ylilyöntejä tuli. Me haluamme vain pyörittää yökerhoa, jossa kaikilla on turvallinen ja kiva olla.

Esitän kohteliaammin anteeksipyynnön myös siskollesi, mikäli hänelle olen viheltänyt. En varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa.

Mennään eteenpäin!

Jethro"

Myös Makwan on päivittänyt fb:nsä anteeksipyytelevän viestin. Tarkoittanee sitä, että sopu on saavutettu ja rikosilmoitus vedetään pois. Mitä ajatella koko kohusta? Johtuiko helteen uuvuttamista aivoista vai mikä oli homman nimi. Hämmentävää...

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mau pahoitteli vain sitä, että luuli (muka) jetin postausta rasistiseksi. Suurin osa makun nettipurkauksesta kuitenkin koski ihan muita solvauksia kuin rasismia🤔

Juu samaa mietin. Entäs kunnianloukkaus

Vierailija
82/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt oikeudessa vielä rahastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan noin nöyrä anteeksipyytely Jethrolta, vaikka Makun syytökset oli tosi kovia. Ja oikein syrämmen kera.

Mutta parempi laiha sopu kuin lihava riita.

Ei varmaan halunnut, että kokaiinisyytöksiä aletaan tarkemmin selvittelemään.

Vierailija
84/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä sovinto ollut arvattavissa...

Vierailija
85/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan selvä homma. Ne huumesyytökset pitivät paikkansa ja näin Jethro yritti sammuttaa keskustelun aiheen ympäriltä. Makunkin oli pakko sovitella, koska hänen ulostulonsa meni överiksi.

En tiedä selvä kun ei ole todisteita, mutta kyllä minulle ainakin jää nyt vaikutelma, ettei poliisi edes välitä tutkia vaikka agendalla on huumeet. Eikä jetroa haittaa vaikka poikaansa huumediileriksi väitetään. Minua haittaisi niin perceleesti moinen valhe.

Vierailija
86/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan selvä homma. Ne huumesyytökset pitivät paikkansa ja näin Jethro yritti sammuttaa keskustelun aiheen ympäriltä. Makunkin oli pakko sovitella, koska hänen ulostulonsa meni överiksi.

En tiedä selvä kun ei ole todisteita, mutta kyllä minulle ainakin jää nyt vaikutelma, ettei poliisi edes välitä tutkia vaikka agendalla on huumeet. Eikä jetroa haittaa vaikka poikaansa huumediileriksi väitetään. Minua haittaisi niin perceleesti moinen valhe.

No kun Natokin kuljettaa huumeita Afganistanista länteen (iranilaisen korkea-arvoisen sotilaskohtajan puhe Teheranissa omilleen pari vuotta sitten) niin ei huumeongelmaa tosiasiallisesti haluta edes poistaa. Silloin tällöin napsitaan pois jotain pikkurikollisia näön vuoksi.

Vierailija
87/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatteria. Sisko Jetrolla töissä!

Jethro sanoo, ettei tunne siskoa.

Ja puhuu aina totta?

Mitä väliä? Mitä syytä valehdella?

Tämä koko juttu pyörii jonkun siskon ja vislauksen ympärillä, kuin se olisi jokin raaka ja kamala rikos.

Makwan on itse ollut syytettynä rais kauksesta, mutta vihellys siskolle jossakin, nousee nyt tämän tapauksen johdosta johonkin ihme sfääreihin.

Viedään tahallaan keskustelu väärille raiteille itse asiasta, joukkotappelu teräasein yökerhossa, siinä vislaukset ei tunnu missään, kun kadulla juoksee jengiä puukot mukanaan.

No ei ole ollut syytettynä. Terveisiä sinne väärille raiteille.

Olihan. Oikeuteen asti mentiin, tuomiota ei tullut.

Veljille tuli. Mitä sisko asiasta tuumaa, kun vedetty mukaan somalihuumemafian joukkotappeluun mukaan, mihin taatusti on syytön?

Vierailija
88/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin persut, voitte hajaantua, ei mitään nähtävää enää.

Miksi ihmeessä poliisi sitten pyytää silminnäkijähavaintoja kyseiseltä yöltä?

Jotta persut luottaisivat poliisin toimintaan jatkossakin. Täytyy toimia niinkuin tuollaisessa tapauksessa täytyy. Ettei persut ala syyttelemään poliisia niiden toiminnasta ja varsinkin sisäministeriä. :D

Luotto on jo mennyt.

Vierailija
89/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tästä jää ainoastaan epäilys Jethroa itseään ja poikaansa kohtaan.

Itse olisin vienyt asian loppuun asti, ainoa keino puhdistaa maine.

Vierailija
90/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se on parempi juurikin näin että riidat selvitetään ilman poliisin väliintuloa."

Ilman muuta.

Ja on tärkeää että annetaan tänä uhoamisen ja koskelatragedian aikakautena tällainen viesti nuoremmillekin, että vaikka kuinka läikkyisi yli niin asiat voi AINA  sopia keskenään.

Sopu on miehekästä ja edellyttää harkintaa.  Ei se, että selvitellään asioita machoilulla ja nimittelyllä tunteiden vietävissä.

Vierailija
91/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun Natokin kuljettaa huumeita Afganistanista länteen (iranilaisen korkea-arvoisen sotilaskohtajan puhe Teheranissa omilleen pari vuotta sitten) niin ei huumeongelmaa tosiasiallisesti haluta edes poistaa. Silloin tällöin napsitaan pois jotain pikkurikollisia näön vuoksi.

Koko kansainvälinen finanssijärjestelmä hengittää tärkeältä osin huumekaupan ja muun kansainvälisen rikollisuuden kautta.

Vierailija
92/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni julkisuuden henkilö on imagonsa (tai brändinsä vanki), on käyttäydyttävä kuten häneltä odotetaan.

Siksi kai M. A reagoi juuri niin väkevästi kuten hänen ammattiinsa kuuluu.

Ei hän yhtäkkiä voi alkaa kanelipullia leipomaan. Siksi J:n vastaantulo oli myös hyväasia, ettei lähtenyt "peräämään poikansa tai itsensä kunniaa" mihin ansaan moni hölmömpi olisi heti kompastunut - vaan halusi sopua. Ei kunniaa tarvitse peräänkuuluttaa suotta , se on kun se on.

Juuri näin.

Vierailija
93/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tästä jää ainoastaan epäilys Jethroa itseään ja poikaansa kohtaan.

Itse olisin vienyt asian loppuun asti, ainoa keino puhdistaa maine.

Kissan viikset.

Ihminen voi köllötellä ihan rauhassa,

tappelematta kunniansa tai maineensa puolesta,( joka muka pitää puhdistaa)

kun ei ole mitään pahaa kerran kellekään tehnyt.

Vierailija
94/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni julkisuuden henkilö on imagonsa (tai brändinsä vanki), on käyttäydyttävä kuten häneltä odotetaan.

Siksi kai M. A reagoi juuri niin väkevästi kuten hänen ammattiinsa kuuluu.

Ei hän yhtäkkiä voi alkaa kanelipullia leipomaan. Siksi J:n vastaantulo oli myös hyväasia, ettei lähtenyt "peräämään poikansa tai itsensä kunniaa" mihin ansaan moni hölmömpi olisi heti kompastunut - vaan halusi sopua. Ei kunniaa tarvitse peräänkuuluttaa suotta , se on kun se on.

Juuri näin.

Ihminen, joka näkee rasismia kaikkialla ja samantien kilahtaa, ei ole täysissä järjissään.

Vierailija
95/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä selvä kun ei ole todisteita, mutta kyllä minulle ainakin jää nyt vaikutelma, ettei poliisi edes välitä tutkia vaikka agendalla on huumeet. Eikä jetroa haittaa vaikka poikaansa huumediileriksi väitetään. Minua haittaisi niin perceleesti moinen valhe."

Älkääs ny aliarvioiko virkavaltaa.

Turhan länkyttämisestä ja suun soittamisesta ei käräjille mennä.

Sama kun joku väittäisi että hei sulla on lapamato senki pascacasa kun laihdut, myönnä.

Ei kukaan siitä menisi käräjille että hei nyt kyllä kertakaikkiaan mä puhdistan maineeni mull ei oo semmosta ollu.

Vierailija
96/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo makwanin kirjoitukset mihinkään häviä vaikka kuinka olisi sopu tehty. Ja edelleen, pahoittelu ei ole sama asia kuin anteeksipyyntö. Tyyppi on mulkero eikä sitä jälkipuheet muuksi muuta.

Jethro tässä oli reilu ja teki tyypille palveluksen, eli hoiti damage controllin vaikka olisi voinut vetää kölin alta. Esti tyyppiä sotkeutumasta jalkoihinsa pahemmin pullistuneen egonsa vuoksi.

Vierailija
97/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatteria. Sisko Jetrolla töissä!

Jethro sanoo, ettei tunne siskoa.

Ja puhuu aina totta?

Mitä väliä? Mitä syytä valehdella?

Tämä koko juttu pyörii jonkun siskon ja vislauksen ympärillä, kuin se olisi jokin raaka ja kamala rikos.

Makwan on itse ollut syytettynä rais kauksesta, mutta vihellys siskolle jossakin, nousee nyt tämän tapauksen johdosta johonkin ihme sfääreihin.

Viedään tahallaan keskustelu väärille raiteille itse asiasta, joukkotappelu teräasein yökerhossa, siinä vislaukset ei tunnu missään, kun kadulla juoksee jengiä puukot mukanaan.[/quote"

Äijät itse siis voi rietastella tyyliin jonku por-nostaran kanssa yllin kyllin, mut a vot jos joku vislaa omalle siskolle niin sitten pää punasena perätään kunniaa...??

Vierailija
98/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä julkkismainos ravintelille. Nyt kaikki luulee että sielt saa kokkelssia ja lähtee sen vuoksi ja ostaa pakolla muutaman drinkin, kun mitään ei saa.

Sovittu juttu tietenkin.

Vierailija
99/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olen viheltänyt.

Mutta mitään en ainakaan ole tarkoittanut.

Entäs meren roskaaminen?

Vierailija
100/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulkannaru pelästyi ja Jethro tyytyväinen.

Täällä taas "paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa" -tyypit hokee pulkannarua. 

En ole mainitsemaasi tyyppiä. Mutta sen ulkomuoto on kyllä lähinnä pulkannarua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme