Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makwan ja Jethro - sovinto

Vierailija
15.07.2021 |

Jethron julkinen fb:

"Kiitos Makwan Amirkhani❤️

Kukaan ei elä riidasta. Tilanne oli kaoottinen ja ylilyöntejä tuli. Me haluamme vain pyörittää yökerhoa, jossa kaikilla on turvallinen ja kiva olla.

Esitän kohteliaammin anteeksipyynnön myös siskollesi, mikäli hänelle olen viheltänyt. En varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa.

Mennään eteenpäin!

Jethro"

Myös Makwan on päivittänyt fb:nsä anteeksipyytelevän viestin. Tarkoittanee sitä, että sopu on saavutettu ja rikosilmoitus vedetään pois. Mitä ajatella koko kohusta? Johtuiko helteen uuvuttamista aivoista vai mikä oli homman nimi. Hämmentävää...

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makulta senkka nenästä.

Vierailija
102/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan selvä homma. Ne huumesyytökset pitivät paikkansa ja näin Jethro yritti sammuttaa keskustelun aiheen ympäriltä. Makunkin oli pakko sovitella, koska hänen ulostulonsa meni överiksi.

En tiedä selvä kun ei ole todisteita, mutta kyllä minulle ainakin jää nyt vaikutelma, ettei poliisi edes välitä tutkia vaikka agendalla on huumeet. Eikä jetroa haittaa vaikka poikaansa huumediileriksi väitetään. Minua haittaisi niin perceleesti moinen valhe.

Samaa mieltä. Tästä jää ainoastaan epäilys Jethroa itseään ja poikaansa kohtaan.

Itse olisin vienyt asian loppuun asti, ainoa keino puhdistaa maine.

Kissan viikset.

Ihminen voi köllötellä ihan rauhassa,

tappelematta kunniansa tai maineensa puolesta,( joka muka pitää puhdistaa)

kun ei ole mitään pahaa kerran kellekään tehnyt.

No kyllä nyt on vahva epäily monenlaisista teosta ja joku ääneenkin huuteli huumeista. Ja jetron ravintolassa reviiririita, jotta outoa on, ettei poliisi tutki ja vielä oudompaa, että ensin oli kunniaa loukattu ja oikeutta vaadittiin ja nyt kunniaa ei vissiin sit ole olemassakaan.

No jospa se on jetrolle sama mitä pojastaan puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mikäli olen viheltänyt.

Mutta mitään en ainakaan ole tarkoittanut.

Entäs meren roskaaminen?[/quote]"

Jep. Lätkäiskää nyt ilmastonmuutos-kriisikin saman tien ton Jetin harteille.

Vierailija
104/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan selvä homma. Ne huumesyytökset pitivät paikkansa ja näin Jethro yritti sammuttaa keskustelun aiheen ympäriltä. Makunkin oli pakko sovitella, koska hänen ulostulonsa meni överiksi.

En tiedä selvä kun ei ole todisteita, mutta kyllä minulle ainakin jää nyt vaikutelma, ettei poliisi edes välitä tutkia vaikka agendalla on huumeet. Eikä jetroa haittaa vaikka poikaansa huumediileriksi väitetään. Minua haittaisi niin perceleesti moinen valhe.

Samaa mieltä. Tästä jää ainoastaan epäilys Jethroa itseään ja poikaansa kohtaan.

Kissan viikset.

Ihminen voi köllötellä ihan rauhassa,

tappelematta kunniansa tai maineensa puolesta,( joka muka pitää puhdistaa)

kun ei ole mitään pahaa kerran kellekään tehnyt.

No kyllä nyt on vahva epäily monenlaisista teosta ja joku ääneenkin huuteli huumeista. Ja jetron ravintolassa reviiririita, jotta outoa on, ettei poliisi tutki ja vielä oudompaa, että ensin oli kunniaa loukattu ja oikeutta vaadittiin ja nyt kunniaa ei vissiin sit ole olemassakaan.

No jospa se on jetrolle sama mitä pojastaan puhutaan.

Reviiririita.

Voi jessus.

Ja ei kun Kummisetä-tunnari soimaan jo taustalle. . 

Vierailija
105/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makwan itkee krokotiilinkyyneleitä ja Jethro pelkää leimaantuvansa razshistiksi, jos haluaisi tutkintaa edelleen jatkettavan, vaikka toinen "katuu". Tai sitten on oikeasti niin tyhmä, että uskoo tuon lööperin. Makwanillahan ei ole kuin helvetin paljon hävittävää, jos tutkinta olisi edennyt ja vaikka joku tuomiokin tullut. Voipa olla myös, että kulisseissa on sovittu jonkinlaisesta kädenpuristuksesta, jotta keissi voidaan lakaista maton alle. Sen verran leppoisa oli Jethron viimeisin postaus siihen nähden, että häntä ja poikaansa oltiin julkisesti nimitelty nisteiksi.

Sopii pottunokkaisen tavisvalkonaaman mennä nimittelemään Jethroa vaikka manneksi tai homoksi. Veikkaisin, että se keissi vietäisiin maaliin saakka.

Vierailija
106/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro kohta haluaa Makwanilta piiskaa.

Vierailija
107/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin arvattavissa ollut lopputulos.  Se siitä kohusta taas kerran.

Harmi - olisimmehan halunneet pidempään "koulukiusata" ulkomaalaiselta näyttävää henkilöä.

Vierailija
108/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makwan itkee krokotiilinkyyneleitä ja Jethro pelkää leimaantuvansa razshistiksi, jos haluaisi tutkintaa edelleen jatkettavan, vaikka toinen "katuu". Tai sitten on oikeasti niin tyhmä, että uskoo tuon lööperin. Makwanillahan ei ole kuin helvetin paljon hävittävää, jos tutkinta olisi edennyt ja vaikka joku tuomiokin tullut. Voipa olla myös, että kulisseissa on sovittu jonkinlaisesta kädenpuristuksesta, jotta keissi voidaan lakaista maton alle. Sen verran leppoisa oli Jethron viimeisin postaus siihen nähden, että häntä ja poikaansa oltiin julkisesti nimitelty nisteiksi.

Sopii pottunokkaisen tavisvalkonaaman mennä nimittelemään Jethroa vaikka manneksi tai homoksi. Veikkaisin, että se keissi vietäisiin maaliin saakka.

Mä taas mietin, että miten suuri yleisö on näin sinisilmäistä... eiköhän tuossa ole taustalla sekä kiistassa että sovinnossa kyse ihan sisäpiirin kuvioista. Oli päivänselvää, että ison kohun myötä tulee sydänhymiöinen sovinto. Piiri pieni pyörii ja hyörii. Hyödylliset idiootit pitää Jetiä jonain supersankarina ja Makua pahiksena. Vertaisia ovat.

Vierailija
109/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei unohtaa koko juttu, nyt on Sedun ja Tauskin vuoro riidellä.

Vierailija
110/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Makulla ollut todisteet... klassinen kuvio. Miksi Harkimo ei haastanut Pentti Sainiota kirjastaan oikeuteen... no siksi.

Vierailija
111/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei poliisit päässeet tutkimaan jefhron ”juttuja. Lienee pakko ollut tehdä sovinto, olisi tullut liikaa sitä itteään esiin. Huhu-huh!

Vierailija
112/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin arvattavissa ollut lopputulos.  Se siitä kohusta taas kerran.

Harmi - olisimmehan halunneet pidempään "koulukiusata" ulkomaalaiselta näyttävää henkilöä.

”Kuule nyt paskakasa”, kuulostaa lähinnä itse kiusaajalta. Kukaan täyspäinen ihminen ei lähesty toista noin, oli ulkomaalaisen näköinen tai ei.

Vierailija
113/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetiä kiinnostaa varmaan vıtusti hänen maineensa jossain AV-palstan hullumammojen parissa.

Vierailija
114/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu AV-mamma on vain yksi ihmisen rooleista, joten pitäisi kiinnostella.

T: Jetin kanssa yhteistyötä tehnyt

Vierailija
115/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Makwanilla facebookissa joku pahoittelu kun en ainakaan itse näe mitään uutta päivitystä?

Vierailija
116/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetin ei pitäisi antaa anteeksi näin helposti. Ei voi alkaa polvistella jokaisen matun edessä joka huutaa rasismia ja solvaa. Isäntä pitää olla talossa ja se ei ole nämä muualta tulleet.

Vierailija
117/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lupaan jatkossa boikotoida kaikkea, missä tämä vieraslajinen on. Ei tosin muuta käyttäytymistäni, kun ei kyseisen porukan touhut muutenkaan kiinnosta.

Vierailija
118/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei unohtaa koko juttu, nyt on Sedun ja Tauskin vuoro riidellä.

Buahhaha

https://www.vauva.fi/keskustelu/4231612/sedu-koskinen-ei-pysty-maksamaa…

Vierailija
119/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähinään liittyi vieraslajinen. Oliko joku yllättynyt?

Minä en.

Vierailija
120/121 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Makwanilla facebookissa joku pahoittelu kun en ainakaan itse näe mitään uutta päivitystä?

Ilta-Sanomista ainakin löytyy se viesti kuvakaappauksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän