Vauvakuume 41v naisella, mitä tekisit?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:31"]
No miksi et tehnyt toista heti perään? Lapsillekin tulisi iso ikäero ja äitikin olisi vanha. Olet itsekäs. Onneksi miehes tajuaa tämän, on järkevämpi teistä kahdesta.
[/quote]
Mies ei suostunut,olen häntä yrittänyt taivutella asiaan.
[/quote] ei miehiltä kannata kysyä noin tärkeää asiaa, kyllä normaali mies sopeutuu, pilleriähän voi pettää hmmmmmmmmmmmmm, se on niin monella pettänyt,...........
Mä olen 41 ja iloisesti raskaana ja kromosomit on tsekattu, ihan terve on tulossa.
Mitä täällä höpistään. Eihän tuo ikä mikään este ole. Itse sain kuopuksen 45- vuotiaana.
Meillä mies hoitaa ehkäisyn omasta halustaan eli käyttää kondomia eikä sitä ikinä unohda käyttää. ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"]Mä olen 41 ja iloisesti raskaana ja kromosomit on tsekattu, ihan terve on tulossa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"]Mä olen 41 ja iloisesti raskaana ja kromosomit on tsekattu, ihan terve on tulossa.
[/quote]
Ihan pakko päteä. Siis tutkituilta osin normaalit kromosomit. Terveyttä ei voi taata. Ei edes normaaleja kromosomeja. Toivottavasti ja luultavasti saat terveen vauvan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"]Mä olen 41 ja iloisesti raskaana ja kromosomit on tsekattu, ihan terve on tulossa.
[/quote]
Ei sitä varmuudella tiedä ennen syntymää. Ja jos sinä olet saamassa terveen, ei se tarkoita että ap:kin saisi. Se on ihan vaan kylmä fakta, että yli 40v äitien ja heidän vauvojensa riskit on moninkertaiset nuorempiin äiteihin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:52"]
Meillä mies hoitaa ehkäisyn omasta halustaan eli käyttää kondomia eikä sitä ikinä unohda käyttää. ap
[/quote]
Fiksu mies!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:18"]
olisiko ideoita?
ANNATKO PERSETTÄ?
T. UKKOMIES
Anteeksi, mutta etkö ole täällä useampaan otteeseen valittanut, että mies ei voida lastanne vaikka lupasi ja et olisi ekaakaan tehnyt jos olisit sen tiennyt? Miten ihmeessä toinen lapsi voisi siis olla hyvä idea?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:31"]
No miksi et tehnyt toista heti perään? Lapsillekin tulisi iso ikäero ja äitikin olisi vanha. Olet itsekäs. Onneksi miehes tajuaa tämän, on järkevämpi teistä kahdesta.
[/quote]
Mies ei suostunut,olen häntä yrittänyt taivutella asiaan.
[/quote] ei miehiltä kannata kysyä noin tärkeää asiaa, kyllä normaali mies sopeutuu, pilleriähän voi pettää hmmmmmmmmmmmmm, se on niin monella pettänyt,...........
[/quote]
Ja moni mies on lähtenyt lätkimään ja elareita saa perätä viranomaisten avulla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Fiksu mies!
[/quote]
Miten niin? onko se oikein että hän tietää haaveni 2 lapsesta ja kieltää sen multa?
Anteeksi, mutta etkö ole täällä useampaan otteeseen valittanut, että mies ei voida lastanne vaikka lupasi ja et olisi ekaakaan tehnyt jos olisit sen tiennyt? Miten ihmeessä toinen lapsi voisi siis olla hyvä idea?
[/quote]
Kyllä mun mieheni lasta hoitaa, miten niin?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[/quote]
Fiksu mies!
[/quote]
Miten niin? onko se oikein että hän tietää haaveni 2 lapsesta ja kieltää sen multa?
[/quote]
On, jos hän ei toista lasta halua.
No minä ehdin täyttää 43v, ennen kaksosten syntymää. Meillä ennestään jo kahdeksan pientä lasta. Sain esikoiseni vasta 28 vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[/quote]
Fiksu mies!
[/quote]
[/quote]
On, jos hän ei toista lasta halua.
[/quote]
Niin ei halua toista lasta mutta hän on mies ja voi joskus jonkun muun kanssa tehdä lisää lapsia,mun aikani kuluu umpeen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:52"]Meillä mies hoitaa ehkäisyn omasta halustaan eli käyttää kondomia eikä sitä ikinä unohda käyttää. ap
[/quote]
Tee kondomiin reikä
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:18"]
olisiko ideoita?
[/quote] rohkeasti vaan etkä taatusti tule katumaan