Meidän ulkomittarissa +32,8 ja sisällä makkarissa +31.
Kommentit (25)
Minä siirryin verkkovarastoon nukkumaan. 10 siellä lämpö. Ihanan viileää. Saa nukuttua, toisin kun asunnossa. Ei ole vielä kukaan huomannut minua, kun nämä helleyöt loppuisi ni voisi taas nukkua kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä siirryin verkkovarastoon nukkumaan. 10 siellä lämpö. Ihanan viileää. Saa nukuttua, toisin kun asunnossa. Ei ole vielä kukaan huomannut minua, kun nämä helleyöt loppuisi ni voisi taas nukkua kotona.
Siis 19.
Joskus aikaisempana pätsikesänä otin olutta mukaan ja menin kylmäkellariin istuskelemaan. Ei siellä kauaa pysty olemaan, jäätyy itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki ilmalämpöpumppua?
Ei saa asentaa kerrostaloon
Miksei?
Kokoajan laitetaan yhä kiihtyvällä tahdilla, ulkoyksikön saa myös parvekkeelle helposti. Siksi niitä laitetaan koska huoneilma on liian kuuma asumiseen. Puhutaan kuukausista 24/7
Jos omistaa huoneiston niin sanoo että asennutan ilmalämpöpumpun, jos isännöitsijä alkaa vänkäämään niin sanot että huoneilma on liian kuuma asumiseen.
Taloyhtiö joka kieltää, sahaa samalla huoneistojen arvoa alaspäin. Tämä on trendi.
Jos ulkona on keskiyölläkin +24 astetta, niin ei se ikkunoiden ja ovien auki pitäminen suuremmin laske asunnon sisälämpötilaa.
Tänään sisälämpötila on ollut aamusta lähtien +29 ja +30 asteen välillä, ja ulkona on ollut +30 ja +34 asteen välillä varjossa olevien lämpöanturien mukaan. Ilman kosteus on nyt vain 35 % ulkona kun se on ollut pahimmillaan jossain 65 % tienoilla.