Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän ulkomittarissa +32,8 ja sisällä makkarissa +31.

Vierailija
15.07.2021 |

En jaksa enää 🥵😭

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pe-la-su kerrotaan yölämmöiksi 11-13-12. Eli yöksi jokainen luukku auki.

Jos ulkona on keskiyölläkin +24 astetta, niin ei se ikkunoiden ja ovien auki pitäminen suuremmin laske asunnon sisälämpötilaa.

Tänään sisälämpötila on ollut aamusta lähtien +29 ja +30 asteen välillä, ja ulkona on ollut +30 ja +34 asteen välillä varjossa olevien lämpöanturien mukaan. Ilman kosteus on nyt vain 35 % ulkona kun se on ollut pahimmillaan jossain 65 % tienoilla.

Vierailija
22/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin verkkovarastoon nukkumaan. 10 siellä lämpö. Ihanan viileää. Saa nukuttua, toisin kun asunnossa. Ei ole vielä kukaan huomannut minua, kun nämä helleyöt loppuisi ni voisi taas nukkua kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siirryin verkkovarastoon nukkumaan. 10 siellä lämpö. Ihanan viileää. Saa nukuttua, toisin kun asunnossa. Ei ole vielä kukaan huomannut minua, kun nämä helleyöt loppuisi ni voisi taas nukkua kotona.

Siis 19.

Vierailija
24/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikaisempana pätsikesänä otin olutta mukaan ja menin kylmäkellariin istuskelemaan. Ei siellä kauaa pysty olemaan, jäätyy itsekin.

Vierailija
25/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki ilmalämpöpumppua?

Ei saa asentaa kerrostaloon

Miksei?

Kokoajan laitetaan yhä kiihtyvällä tahdilla, ulkoyksikön saa myös parvekkeelle helposti. Siksi niitä laitetaan koska huoneilma on liian kuuma asumiseen. Puhutaan kuukausista 24/7

Jos omistaa huoneiston niin sanoo että asennutan ilmalämpöpumpun, jos isännöitsijä alkaa vänkäämään niin sanot että huoneilma on liian kuuma asumiseen.

Taloyhtiö joka kieltää, sahaa samalla huoneistojen arvoa alaspäin. Tämä on trendi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi