Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy petti, mutta tyttöystävä haluaa pitää lapsen

Vierailija
19.07.2014 |

Käytimme siis pillereitä, luotan että hän otti ne sovitusti. Olen vaimokkeelleni aiemmin sanonut, että jos hän tulee raskaaksi, toivon hänen ottavan abortin. En työ- ja opiskelukiireiltäni todellakaan pysty nyt alkamaan kenenkään täysipainoiseksi ja tasapainoiseksi isäksi, eikä kyllä kiinnostakaan. Noh, naiseni sitten päätti että haluaa pitää lapsen. En tiedä mitä tehdä, tuntuu julmalta sanoa että suhteemme päättyy, jos hän lapsen synnyttää, mutta se on kuitenkin järkevintä. Parempi että hän sitten etsii miehen joka haluaa ottaa isän roolin lapsen elämässä, kuin että minä roikkuisin siinä ollen joko välinpitämätön isä tai valheellisesti "joku setä". Onko ketään joka olisi

Kommentit (424)

Vierailija
61/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"]

Voi vitun vittu nyt taas. Eikö AP ois saanut tyttöystäväänsä luottaa? Hänen luottamuksensa on petetty, häntä on käytetty hyväks ja te täällä taas väitätte että naisella on oikeus mihin tahansa. Paska juttu, AP, tsemppiä sulle ja jätä se muija vaikka aborttiin suostuiskin.

N20

[/quote]Huono porvoo...

Ap:n "tyttöystävälle" varmaan sopii mainiosti että ap jää pelkän maksajan rooliin. Ei kai tuollaista nynnyä luuseria kukaan halua samaan talouteen.

Vierailija
62/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:49"]

Oliko tämä nyt tällainen "jos syöt joka päivä sipsiä, painosi voi lähteä nousuun" -tyyppinen viisaus?

ap

[/quote]Sähän alat pikkuhiljaa tajuamaan miten tämä homma toimii. Jos nussti, voit tulla isäksi. Itse voit merkittävästi pienentää riskiä huolehtimalla ehkäisystä, jos et sitä tee, olet muiden huolellisuuden ja päätösten varassa.

t. mies

[/quote]

Niin ja ehkä sullekin alkaa pikku hiljaa valjeta, että olen kyllä ollut tietoinen riskeistä, mutta se ei kuitenkaan velvoita mua olemaan isä lapselle.

[/quote]

Sä olet itse ottanut riskin. Jopa isomman riskin, koska et kumia halunnut käyttää. Teoista on aina seuraukset ja vastuu pitää aikuisen ihmisen kantaa. Mutta totta, ei sua kukaan isäksi voi pakottaa. Luuseriksi voi jokainen halutessaan ryhtyä. Onhan teitä aika paljon. Parhaimmat teistä maksattaa sen oman elatusosuutensakin yhteiskunnalla.

Kai sä nyt seuraavan tyttöystävän kanssa älyät sitä kumia käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeästi ihan lapsi vielä itsekin. Kiukuttelee täällä ja pakoilee vastuuta. Toivottavasti tyttöystäväsi päättää pitää lapsen, sillä lapsen saaminen on hienointa elämässä. Häivy heidän elämästään, maksa elarit kiltisti. Lapsi saa jostain muualta isän, joka rakastaa ja välittää sekä lapsesta että äidistä. Sinä et ilmiselvästi kummastakaan.

Kuten täällä monikin jo on sanonut, niin pillerit eivät todellakaan ole 100 % varma ehkäisy, vaikka kuinka huolellisesti käyttäisi (älä siis viitsi syyttää tyttöystävääsi petturiksi, hänellä on jo muutenkin varmasti paha ja hylätty olo). Toisekseen mitä tulee aborttiin, niin tilanteen sattuessa oikeasti kohdalle, ei välttämättä sitä pystykään tekemään. Siitäkään et voi tyttöystävääsi syyttää. On eri asia puhua siitä teorian tasolla, kuin silloin kun kantaa sisällään uutta elämää. Mutta näitä asioita et ilmiselvästi pysty pienessä päässäsi käsittämään.

Vierailija
64/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:18"]

hmmm... voin kuvitella tulevien vaimoehdokkaiden ilmeet kun saavat tietää sinun lempanneen tai pakottaneen aborttiin raskaaksi tulleen tyttöystävän

[/quote]

Niin siis naisen, joka itse oli ennen raskautta sitä mieltä, että tekee abortin jos vahinko käy. Joo, varmasti aivan kaikki naiset dumppaavat minut.

[/quote]

Minä ainakin dumppaisin. Tosin vaikutat sen verran ilkeältä muutenkin tämän ketjun perusteella, että tuskin sinun kanssasi mitään aloittaisinkaan.

Vierailija
65/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että tiedät mitä teet, mutta etkö koe millään tavalla olevasi itsekäs, törkeä sika joka yrittää välttää vastuun? Lapsi kysyy isästä ja äiti kertoo, ettei hän syntynyt sopivaan aikaan isälle.

Vierailija
66/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:12"]

En kertonut mitä tein ja sinä vedit siitä sellaisia omia johtopäätöksiä, joita et pysty mitenkään perustelemaan sanomisillani. Ei se nyt vaan mene niin, että tuolla tavalla ikään kuin hankitaan toiselta vastaus väkisin. Aika lapsellista touhua.

[/quote]

Sinähän sen lapsen olet saamassa.

[/quote]

No toisten ei tarvitse edes saada lapsia, kun on kakara talossa jo valmiiksi.

[/quote]

Oletko aina noin ihastuttava?

[/quote]

Riippuu seurasta.

Vierailija
67/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"]

Voi vitun vittu nyt taas. Eikö AP ois saanut tyttöystäväänsä luottaa? Hänen luottamuksensa on petetty, häntä on käytetty hyväks ja te täällä taas väitätte että naisella on oikeus mihin tahansa. Paska juttu, AP, tsemppiä sulle ja jätä se muija vaikka aborttiin suostuiskin.

N20

[/quote]Huono porvoo...

Ap:n "tyttöystävälle" varmaan sopii mainiosti että ap jää pelkän maksajan rooliin. Ei kai tuollaista nynnyä luuseria kukaan halua samaan talouteen.

[/quote]

Mutta onko oikein pakottaa edes maksajaksi, kun abortista vahingon sattuessa oltiin jo sovittu? En ole Porvoosta vaan oikeesti tätä mieltä.

N20

Vierailija
68/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on parempi kun lähdet, vai onko susta tukemaan häntä jos/kun hän masentuu abortista[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:57"]

Jos tollanen vahinko käy, niin naisen kannattaa kyllä miettiä tosia tarkkaan, varsinkin jos on just hedelmällisessä iässä. Naisen kohdalla otollinen aika saada lapsia on huomattavasti paljon pienempi kuin miehillä! Siinä miehet saa sitten biologiassa tasoitusta.

Surullisia on ne tarinat, kun mies painosta aborttiin, jota nainen katuu koko elämänsä, tulee ero eikä sopivaa kumppania löydykään heti. Ehkä  myöhempi lapsettomuus päälle. Mutta ei toki ap:n kaltaiset miehet on tärkeintä maailmassa. Ei se koko perhe, ei oma lapsi, ei edes se tyttöystävä, vaan ap. Ap, joka muutaman vuoden päästä todennäköisesti perustaa vapaaehtoisesti perhettä jonkun uuden kanssa.

[/quote]

Kyllä, olen itselleni se kaikista tärkein henkilö ja hankin lapsia silloin kun se minulle sopii ja pystyn parhaiten olemaan isä sille lapselle/lapsille. Ei ole velvollisuuteni perustaa perhettä silloin kuin se naiselle sopii. Jokaisen kannattaa vaan hyväksyä ne biologian luomat rajat ja ymmärtää ettei muita voi pakottaa elämään oman biologisen kellon mukaan.

Tyttöystäväni voi toki pitää lapsen, sen lakikin hänelle sallii. Jos hän kokee painostuksena sen, että jätän hänet jos hän lapsen hankkii, se on hänen murheensa. Faktat eivät kuitenkaan muuksi muutu, eikä minun ole järkeä jatkaa suhdetta, jos en aio lapselle olla isä.

[/quote]

[/quote]

Ja miksei olisi? Fakta on, että jos hän on jotenkin riippuvainen minusta ja ei kykene käsittelemään sitä että jättäisin hänet, en voi sille asialle kauheasti mitään tehdä eikä se ole minun vastuullanikaan.

Vierailija
69/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja kun vielä seurusteltiin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voitiin edes kuvitella viettävämme koko loppuelämämme. Voi niitä aikoja, kun pariskunta, jolla oli lapsia, yritti kaikkensa pysyäkseen yhdessä. Unelmaa kai se vaan on. Ihmettelen vain, miksi kutsut henkilöä vaimokkeeksi, miksi seurustelit tämän naisen kanssa, jos et ole valmis viettämään loppuelämää hänen kanssaan?

Selvästi hän ei ole sinulle minkään arvoinen, kun olet hänet valmis hylkäämään, vaikka hän odottaa sinulle lasta. 

Vierailija
70/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:18"]

hmmm... voin kuvitella tulevien vaimoehdokkaiden ilmeet kun saavat tietää sinun lempanneen tai pakottaneen aborttiin raskaaksi tulleen tyttöystävän

[/quote]

Niin siis naisen, joka itse oli ennen raskautta sitä mieltä, että tekee abortin jos vahinko käy. Joo, varmasti aivan kaikki naiset dumppaavat minut.

[/quote]

Nyt tiedät ettei abortin tekeminen ole käytännössä niin helppoa kuin etukäteen mietittynä. Itsekin olin pitkään sitä mieltä että suoraan abortti jos tulen raskaaksi ennen 30 ikävuotta, mutta nyt olen tajunnut että se on rankka kokemus ja voi johtaa traumoihin ja lapsettomuuteen. Vaikka olenkin aborttioikeuden puolustaja ja mielestäni lapsi on lapsi vasta syntymän jälkeen, olen tajunnut että kyse ei kuitenkaan ole pelkästä solumöykystä siellä vatsassa. Kurja kokemus AP:lle mutta nyt varmaan kasvoit aikuiseksi ja käytät vastaisuudessa tuplaehkäisyä jos et ole valmis isäksi tai maksamaan elareita.

Vierailija
71/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ehkä sullekin alkaa pikku hiljaa valjeta, että olen kyllä ollut tietoinen riskeistä, mutta se ei kuitenkaan velvoita mua olemaan isä lapselle.

[/quote]Isyys ei ole enää sinun päätettävissä. Se mahdollisuus meni kun laskit siemenesi naisen haltuun. Sen voit vielä päättää, että millainen isä olet. En epäile yhtään ettetkö päättäisi olla täydellinen idiootti-isä, alku ainakin viittaa siihen.

Kasva poju mieheksi ja kanna vastuusi, vielä ehtii.

Vierailija
72/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:57"]

Jos tollanen vahinko käy, niin naisen kannattaa kyllä miettiä tosia tarkkaan, varsinkin jos on just hedelmällisessä iässä. Naisen kohdalla otollinen aika saada lapsia on huomattavasti paljon pienempi kuin miehillä! Siinä miehet saa sitten biologiassa tasoitusta.

Surullisia on ne tarinat, kun mies painosta aborttiin, jota nainen katuu koko elämänsä, tulee ero eikä sopivaa kumppania löydykään heti. Ehkä  myöhempi lapsettomuus päälle. Mutta ei toki ap:n kaltaiset miehet on tärkeintä maailmassa. Ei se koko perhe, ei oma lapsi, ei edes se tyttöystävä, vaan ap. Ap, joka muutaman vuoden päästä todennäköisesti perustaa vapaaehtoisesti perhettä jonkun uuden kanssa.

[/quote]

Kyllä, olen itselleni se kaikista tärkein henkilö ja hankin lapsia silloin kun se minulle sopii ja pystyn parhaiten olemaan isä sille lapselle/lapsille. Ei ole velvollisuuteni perustaa perhettä silloin kuin se naiselle sopii. Jokaisen kannattaa vaan hyväksyä ne biologian luomat rajat ja ymmärtää ettei muita voi pakottaa elämään oman biologisen kellon mukaan.

Tyttöystäväni voi toki pitää lapsen, sen lakikin hänelle sallii. Jos hän kokee painostuksena sen, että jätän hänet jos hän lapsen hankkii, se on hänen murheensa. Faktat eivät kuitenkaan muuksi muutu, eikä minun ole järkeä jatkaa suhdetta, jos en aio lapselle olla isä.

[/quote]

Tässähän ei ollut kyse siitä, että nainen halusi lapsen vaan nainen päätti pitää vahingossa alulle syntyneen lapsen, koska abortti ei ole hänelle hyvä vaihtoehto. Molemmat olette lasta alulle saattaneet mutta vain sinä päätät olla osallistumatta lapsen elämään. Abortti ei ole jälkiehköisy vaan oikeasti äärimmäinen ratkaisu kun nainen ei voi jostain syystä pitää lasta. Naiselta tultaisiin kysymään "miksi haluat abortin", nainen ei voi vastata "mies ei halua". Aborttiin tarvitaan aina psykologi joka varmistaa että abortti on varmasti oikea ratkaisu. Abortti voi aiheuttaa pysyvää lapsettomuutta.

[/quote]

Tuntuu että yleisin syy aborttiin on "nyt ei ole sopiva aika", "lapsi ei ole toivottu" tai "lapset on jo hankittu" ja harvapa naisia on siitä moralisoimassa.

Vierailija
73/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:23"]

Ap on selkeästi ihan lapsi vielä itsekin. Kiukuttelee täällä ja pakoilee vastuuta. Toivottavasti tyttöystäväsi päättää pitää lapsen, sillä lapsen saaminen on hienointa elämässä. Häivy heidän elämästään, maksa elarit kiltisti. Lapsi saa jostain muualta isän, joka rakastaa ja välittää sekä lapsesta että äidistä. Sinä et ilmiselvästi kummastakaan.

Kuten täällä monikin jo on sanonut, niin pillerit eivät todellakaan ole 100 % varma ehkäisy, vaikka kuinka huolellisesti käyttäisi (älä siis viitsi syyttää tyttöystävääsi petturiksi, hänellä on jo muutenkin varmasti paha ja hylätty olo). Toisekseen mitä tulee aborttiin, niin tilanteen sattuessa oikeasti kohdalle, ei välttämättä sitä pystykään tekemään. Siitäkään et voi tyttöystävääsi syyttää. On eri asia puhua siitä teorian tasolla, kuin silloin kun kantaa sisällään uutta elämää. Mutta näitä asioita et ilmiselvästi pysty pienessä päässäsi käsittämään.

[/quote]

On taas lukutaito niin hukassa. En ole ketään syyttänyt petturiksi.

Vierailija
74/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"]

N20

[/quote]Huono porvoo...

[/quote]

Mutta onko oikein pakottaa edes maksajaksi, kun abortista vahingon sattuessa oltiin jo sovittu? En ole Porvoosta vaan oikeesti tätä mieltä.

N20

[/quote]

Kyse on lapsen oikeudesta saada elatusta, ei äidin. Äiti ei voi lapsen puolesta kieltäytyä elatusmaksuista. 

Vierailija
75/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:25"]

N20

[/quote]No eipä nyt tehdä mitään päätelmiä "sopimuksesta", kun meillä on vain yhden epäkypsän kakaran versio tarinasta.

Vierailija
76/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet isä , eri asia makstako ja oletko läsnä[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
77/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:18"]

Lopusta vahingossa deletoitu lause... kysymys oli onko joku ollut samassa tilanteessa ja mitä on tehnyt silloin?

ap

[/quote]

Pidin lapsen ja laitoin kiristystä yrittävän kutvaleen mäkeen. Enkä ole katunut. Jos seksiä harrastaa, niin kantaa sitten vastuunsa myös. Hanki vasektomia.

[/quote]

OT

Vasektomiaa ei saa esim. Alle 30 vuotiaat.

Vierailija
78/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

Tässähän ei ollut kyse siitä, että nainen halusi lapsen vaan nainen päätti pitää vahingossa alulle syntyneen lapsen, koska abortti ei ole hänelle hyvä vaihtoehto. Molemmat olette lasta alulle saattaneet mutta vain sinä päätät olla osallistumatta lapsen elämään. Abortti ei ole jälkiehköisy vaan oikeasti äärimmäinen ratkaisu kun nainen ei voi jostain syystä pitää lasta. Naiselta tultaisiin kysymään "miksi haluat abortin", nainen ei voi vastata "mies ei halua". Aborttiin tarvitaan aina psykologi joka varmistaa että abortti on varmasti oikea ratkaisu. Abortti voi aiheuttaa pysyvää lapsettomuutta.

[/quote]

Tuntuu että yleisin syy aborttiin on "nyt ei ole sopiva aika", "lapsi ei ole toivottu" tai "lapset on jo hankittu" ja harvapa naisia on siitä moralisoimassa.

[/quote]

Mielestäni kyllä aika helvetin moni moralisoi aborttiin päätyneen naisen päätöstä, oli syy aborttiin mikä tahansa.

Vierailija
79/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit selitellä tuleville naisillesi, että maksat elareita lapsellesi, jota et halua koskaan nähdä. Kukaan perhettä joskus haluava nainen ei ota puolisokseen tuollaista miestä. Mitä ajattelit sanoa kun kysyvät : "syntyi väärään aikaan, oli liikaa töitä eikö muutenkaan huvittanut". Joku vela nainen voisi suostua, mutta heitä on vähemmistö. Eli saat naisen ja suhde katkeaa kun kuulevat lapsesta tai elareista.

Vierailija
80/424 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain tyhmä muuli, jolle on ihan oikein että joutuu maksamaan ruokot lapsesta. Miettikää toopet vähän tarkemmin mitä touhuutte sen vehkeenne kanssa!!!!

hahahhahahahahhahahahah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän